Paaspop 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Sick of it All, Therapy?, Rival Sons en Lacuna Coil schijnen ook te komen.

Eerder werden Anouk, Kensington, The Bloody Beetroots (sbcr dj set), Selah Sue, Jett Rebel, Kovacs, Within Temptation, Against Me!, Modeselektor LIVE, Dave Clarke, Liptease & The Backstreet Crackbangers, The Paladins, Mr. Polska, John Coffey, Blues Pills, Peter Pan Speedrock, Little Big, Truckfighters, The Gentle Storm, Monomyth, Ronnie Flex, The Dirty Daddies & Best of Foo al aangekondigd.

Paaspop is dit jaar van 3 tot en met 5 april. Ik ben er misschien wel weer eens bij: Sick of it All, Bloody Beetroots, Selah Sue, Against Me!, Modeselektor, John Coffey, Blues Pills, Peter Pan Speedrock en Monomyth zijn fijne namen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Persoonlijk tel ik 1 goede naam en dat is Rival Sons. Maarja ziet er over het algemeen eigenlijk niet eens heel verkeerd uit verder.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Typhoon en Buraka Som Sistema ook gelekt, meer zit er aan te komen. Een van de eerdere namen schijnt nog niet 100% rond te zijn.

https://twitter.com/FestivalhallaNL/status/544765727111409664

https://twitter.com/FestivalhallaNL/status/544828078783205377
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik begin me trouwens wel steeds meer af te vragen hoe zij aan die info komen, Ze weten wel heel veel vantevoren
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.821
Waarschijnlijk door goed te zoeken :). Ik vind het in ieder geval ook prima namen tot nu toe. Doen ze toch leuk daar ieder jaar in schijndel. Alleen jammer dat het publiek erg matig is.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Er staan ieder jaar gewoon leuke namen, maar niet echt namen die ik per se wil zien. Zoals vrienden van mij ook doen, die gaan gewoon voor de paar acts die wel heel vet zijn en gaan verder feest vieren. En ik denk dat er zo veel mensen zijn.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Er staan ieder jaar gewoon leuke namen, maar niet echt namen die ik per se wil zien. Zoals vrienden van mij ook doen, die gaan gewoon voor de paar acts die wel heel vet zijn en gaan verder feest vieren. En ik denk dat er zo veel mensen zijn.

Daar gaat het in feite ook om bij een festival. Maar Paaspop heeft zoals ik het zie voor ieder wat wils, dus wat dat betreft doen ze het uitstekend.



Waarschijnlijk door goed te zoeken :). Ik vind het in ieder geval ook prima namen tot nu toe. Doen ze toch leuk daar ieder jaar in schijndel. Alleen jammer dat het publiek erg matig is.

Vind ik persoonlijk onterechte opmerking. Of een publiek matig is of niet is iets persoonlijks. Ik persoonlijk vind optredens, waar iedereen alleen maar 'aandachtig' kijkt en luistert en zich nauwelijks laat horen, saai. Terwijl er hier waarschijnlijk genoeg mensen zijn die dat juist goed vinden.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Dat zeker, maar het is wel een ander soort feest dan op bijvoorbeeld een BKS. Mij maakt het niet uit, mij lijkt het wel leuk
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.821
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Er staan ieder jaar gewoon leuke namen, maar niet echt namen die ik per se wil zien. Zoals vrienden van mij ook doen, die gaan gewoon voor de paar acts die wel heel vet zijn en gaan verder feest vieren. En ik denk dat er zo veel mensen zijn.

Daar gaat het in feite ook om bij een festival. Maar Paaspop heeft zoals ik het zie voor ieder wat wils, dus wat dat betreft doen ze het uitstekend.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Indiaantje89 wrote:</div>
Waarschijnlijk door goed te zoeken :). Ik vind het in ieder geval ook prima namen tot nu toe. Doen ze toch leuk daar ieder jaar in schijndel. Alleen jammer dat het publiek erg matig is.

Vind ik persoonlijk onterechte opmerking. Of een publiek matig is of niet is iets persoonlijks. Ik persoonlijk vind optredens, waar iedereen alleen maar ‘aandachtig’ kijkt en luistert en zich nauwelijks laat horen, saai. Terwijl er hier waarschijnlijk genoeg mensen zijn die dat juist goed vinden.
Ik ben maar 1x geweest en misschien mezelf toen laten misleiden. En juist die "feest" sfeer zat er ook niet in. Meer mensen waren meer aan het buurten dan dat ze voor de muziek kwamen. Het viel me toen in ieder geval op dat mensen graag hun weekend doornemen onder het genot van een biertje en een achtergrond muziekje ;).
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
en Lonely the Brave komen blijkbaar ook.

IK MOET NAAR PAASPOP!!
icon_redface.gif

Denk ik nu ook toen Rival Sons werd aangekondigd ARGh.
Gelukkig heb ik tickets voor de clubshow van Rival Sons :D
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ach LtB is nog niet definitief dus eerst ff afwachten. Zou wel nice zijn. Rival Sons ken ik niet echt, maar ga ik wel checken als ik ga
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Rival Sons ís gaaf. Waarom staan die hier?

Zelfs ik heb geen idee, ik denk om nieuwe fans te krijgen ofzo. Want later die week staan ze dus het Metropool, dus daar gaan de fans dan naar toe ;)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Rival Sons ís gaaf. Waarom staan die hier?

Omdat de Rival Sons hard groeien. Van nauwelijks fans anderhalf jaar geleden naar toch redelijk wat bekendheid. Paaspop heeft vaker van die 'toegankelijke' opkomende bands staan. Ik verbaas me meer over het feit dat Paaspop Moderat heeft gehaald. Toch eens even kijken of ik kaartjes ga kopen.

E: toegankelijk is misschien het verkeerde woord. Maak er voorspelbaar van :p.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Tja, als je op dit forum kan afgaan ben ik ook de enige die er over bazuint :p
Maar het kan wel kloppen, hebben nummers mogen spelen op bekende shows in UK en Amerika dus daar gaat het lekker, vooral in UK verkopen ze zalen makkelijk uit. En de Rival Sons groep waar ik bij zit, groeit ook. Dus opzich dat klopt, maar heb er hier in Nederland nog niet veel van gemerkt.

Wel leuk Moderat ook, toch wel leuk zo'n afwisselend affiche :D
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ja klopt, het is verder redelijk gemakkelijke muziek, maar wel prima om naar te luisteren. Ik moet mezelf trouwens even corrigeren zie ik nu. Ik heb uit gewoonte Moderat getypt, maar het moet Modeselektor zijn(nog gaver als je het mij vraagt): de dj's van het trio.

Die maken samen met Rival Sons, Bloody Beetroots, Lonely the Brave, Dave Clarke, John Coffey en Jex Thoth toch wel een aardig affiche. Ik ben benieuwd wat er nog bij komt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Black Lies wrote:
Rival Sons ís gaaf. Waarom staan die hier?
Omdat de Rival Sons hard groeien. Van nauwelijks fans anderhalf jaar geleden naar toch redelijk wat bekendheid. Paaspop heeft vaker van die ‘toegankelijke’ opkomende bands staan.

Rival Sons is redelijk standaard/classic rock. Dat doet het toch goed op een festival wat erg past hier in Brabant. Al die boeren houden daar wel van, en deze band zou bijvoorbeeld ook op ZWarte Cross kunnen staan als je het mij vraagt.
Soms staan er inderdaad wel van die namen die je minder had verwacht. Vorig jaar bijvoorbeeld Fritz Kalkbrenner.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken