Once In A Blue Moon

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  EddieVerder 8 uur, 13 minuten geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

EddieVerder

Once In A Blue Moon – Amsterdamse Bos – 24 augustus 2019. Tweede editie.

Toch een nieuw topic waard. Zeker nu de line-up toch wel wat interessante internationale namen heeft die wat mij betreft zeer de moeite waard zijn. Kaarten overigens al binnen in de pre-sale. Erg blij mee.

Eerste namen:
    EELS, Courtney Barnett, Gregory Alan Isakov, John Moreland, Tyler Childers, Michelle David & The Gospel Sessions, Israel Nash, The Grand East, Eriksson Delcroix en Blank Range

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  EddieVerder.

Wessel

Met Eels en Courtney bovenaan toch een andere richting dan de line-up van vorig jaar. Mooi rijtje.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

EddieVerder

Sinds ze toch deze weg zijn ingeslagen, en omdat Lowlands hier niet mee is gekomen, heb ik stiekem nog wat hoop op Julia Jacklin en Father John Misty. Die twee zou de affiche helemaal super maken. Dan ook nog maar CAAMP erbij, dan hoeven ze niet eens verder te gaan tot 20 namen.

Heel mooie namen, wil er graag naar toe maar nog even kijken of ik nog wat gezelschap bij elkaar krijg. Heeft iemand een idee of dit festival vorig jaar snel uitverkocht was?

EddieVerder

Heel mooie namen, wil er graag naar toe maar nog even kijken of ik nog wat gezelschap bij elkaar krijg. Heeft iemand een idee of dit festival vorig jaar snel uitverkocht was?

Vorig jaar verkocht het pas uit op de dag zelf. Geen idee of het nu dan sneller gaat, aangezien de eerste editie een succes was.

EddieVerder

Wordt weer tijd voor wat nieuwe namen.
    Hoop op iets uit volgende rijtje: Julia Jacklin, Rayland Baxter, Caamp, Garrett T. Capps, Father John Misty (lijkt me onwaarschijnlijk gezien Caprera), Jade Bird, Colter Wall, Mandoline Orange.
    Nederlands inbreng van Mercy John of The Yearlings.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.