Muziekvoorkeuren van 25-40 jarigen?

Festileaks Festival Forum Forums Offtopic Enquêtes Muziekvoorkeuren van 25-40 jarigen?

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  maestrobo 2 weken, 5 dagen geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

maestrobo

Klassiek, reggaeton of toch R&B?
    Voor Warner Music Benelux doe ik onderzoek naar de muziekvoorkeur van 25- tot 40-jarigen. Help me door deze enquête in te vullen én maak kans op 2 vrijkaarten voor een concert van Fuse!
    Delen wordt erg gewaardeerd, dankjewel alvast!
    Enquete: https://bodilvanwijnbergen.typeform.com/to/Be25ZA

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  DennisvdBr. Reden: verplaats naar Enquête topic

Joe

Ik heb ze ingevuld, echter woon ik in België, Vlaams-Brabant dus heb ik bij provincie dan maar Noord-Brabant ingevuld.

Verder wel een interessante enquete.

xydroh

Ook een belg hier, ik denk dat er niet onderschat mag worden hoe veel mensen in het rock/metal vakje zitten. Deze mensen gaan procentueel gezien veel meer naar optredens gaan kijken dan de standaard pop fan.

Voor alle duidelijkheid ik ben dus wel fan van het betere gitaarwerk

mdekens

Op de vraag waar je muziek luistert en maar één mogelijkheid hebt, vind ik dat je daar meerdere mogelijkheden moet kunnen aanvinken. Ik luister muziek van zowel CD, Vinyl en Spotify en ben hierin niet de enige.

nikita

Ook ingevuld – ook hier een Belg.
    Weet alleen niet of mijn ingevulde ‘anders’ overal werd opgenomen, dat vinkje deed soms ‘anders’ 😉

GMM 06, 07, 08, 09, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 // RW 03, 04, 16, 18 // PKP 05, 06, 08
    TW 02, 17 // MFVF 04, 05 // FR 18

maestrobo

Thanks guys! much appriciated 🙂

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.