Muse

Dit onderwerp bevat 461 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bcmrmaybe 1 dag, 1 uur geleden.

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 462)
  • Auteur

T. Roses

Concert in het Goffertpark van Muse is uitverkocht (Jan Smeets gaf dit al een paar maanden geleden aan, was dus ook al niet waar wat hij beweerde).
    Op 12 september komt Muse naar de Ziggo Dome.

Joris

Jan Smeets gaf dit al een paar maanden geleden aan, was dus ook al niet waar wat hij beweerde

verrassing

bcmrmaybe

Weet iemand of er nog een presale is voor Muse in de Ziggo?

Eine Stimme aus dem Licht
    Fällt dem Himmel vom Gesicht
    Reißt den Horizont entzwei
    Wohin gehst du, hier ist nichts mehr frei
    Das ist mein Land!

gguuss

Start morgen voor fans die de cd hadden gekocht via pre order. Die hebben een code gekregen.

Ik koop nooit CD’s. Iemand toevallig in het bezit van de code en bereid deze te delen? <3

Rock Werchter 11-13-14-15 | Pukkelpop 13-14 | Sziget 15 | Lowlands 16-17-18-19| Down the Rabbit Hole 16-17-18-19 | Colours of Ostrava 17 | Best Kept Secret 18 | We are Electric 18

bcmrmaybe

Dat zou ik ook graag willen die code.

Das ist mein Land!

Timmetje

Ik ook als het zou kunnen. Zou het erg waarderen.

James

Dat er nog mensen geïnteresseerd zijn in Muse na die laatste albums…

Timmetje

Die albums vond ik iig fantastisch. Dus ja. Smaken verschillen.

bcmrmaybe

Ook al hebben ze overal gestaan. Ik heb ze nog niet afvinken op mijn to-see-list.

Das ist mein Land!

Joris

TicketSwappie in Nijmegen wil ik nog wel doen als de prijs niet te hoog is. Maar 60 euro neerknallen gaat mij tegenwoordig te ver inderdaad

Franzzz

Drones was nog wel te doen. Maar goed, Muse is live nog altijd een redelijke belevenis. Daar kopen mensen ook de kaarten voor he

RubenFrusciante

Snap werkelijk deze discussie niet “Dat mensen nog gaan na de laatste albums”, ja man ik ga naar een Muse concert in de hoop dat ze hun laatste album live afspelen, nee dat niet. Maar jongeren die nog nooit naar Muse zijn geweest, en nu kunnen, mensen die in tegenstelling tot anderen wel fan zijn of ze nog niet 10x hebben gezien. Dat het je smaak niet is of dat je de laatste albums niet leuk vind, wil niet zeggen dat die hele artiest niet meer relevant is. Ik heb Muse nog nooit gezien, en kijk er onwijs naar uit.

Bospop 2016 // RW 2018

Timmetje

Mooi gezegd Ruben!

TicketSwappie in Nijmegen wil ik nog wel doen als de prijs niet te hoog is. Maar 60 euro neerknallen gaat mij tegenwoordig te ver inderdaad

Die snap ik niet. 60 euro is in vergelijking met bands als Metallica, Pearl Jam, Foo Fighters e.d. die 80 – 95 voor een kaartje vragen toch niet zo gek? Helemaal gezien je er zelfs een album bij krijgt! Ze zitten ver onder de prijs van vergelijkbare grote bands. Daarbij zijn de optredens van MUSE altijd een enorme belevenis.

Heb echt zin in het concert.

Joris

Mooi gezegd Ruben!

Die snap ik niet. 60 euro is in vergelijking met bands als Metallica, Pearl Jam, Foo Fighters e.d. die 80 – 95 voor een kaartje vragen toch niet zo gek? Helemaal gezien je er zelfs een album bij krijgt! Ze zitten ver onder de prijs van vergelijkbare grote bands. Daarbij zijn de optredens van MUSE altijd een enorme belevenis.

Heb echt zin in het concert.

Weet ik, maar MIJ is het tegenwoordig niet meer waard omdat ik de band nog amper luister.
    Vind de prijs die ze nog vragen inderdaad heel fair en het siert ze dat ze geen debiele prijzen vragen

bcmrmaybe

Ik heb via marktplaats notabene een presalecode gescoord lol. Ik heb kaarten yes.

Heb alleen wel 2 vip kaarten extra. Die moet ik alleen nog kwijt. Die kun je dus nu al zonder code bestellen

@timmetje
    @gguuss

Das ist mein Land!

Timmetje

Hey Mario! Je kan 4 kaarten kopen per code. Heb je ook alle 4 gekocht? Zo niet dan zou ik graag de code met je delen. 😉

bcmrmaybe

@timmetje Je hebt PB ik heb maar 2 kaarten gehaald

Das ist mein Land!

Timmetje

McMrMaybe is mijn held van de dag. Gelukt! Als ik je daar tegen het lijf loop krijg je een biertje van me.

gguuss

lekker zeg, Timmetje, bofkont.

iemand anders nog een pre sale code die hij/zij niet gebruikt? VIP kaarten heb ik niet echt interesse in.

Rock Werchter 11-13-14-15 | Pukkelpop 13-14 | Sziget 15 | Lowlands 16-17-18-19| Down the Rabbit Hole 16-17-18-19 | Colours of Ostrava 17 | Best Kept Secret 18 | We are Electric 18

bcmrmaybe

iemand anders nog een pre sale code die hij/zij niet gebruikt? VIP kaarten heb ik niet echt interesse in.

@gguuss Ik zou gewoon een verzoek op MP posten. Dat heb ik ook gedaan en dat lukte. Gewoon over op SM posten. Misschien heb je dan geluk.

Das ist mein Land!

Joslittel

Nu we het toch over Muse hebben. Ik ben er bij in het Goffertpark. Is er al een voorprogramma bekend? Ik heb nog niets voorbij zien komen namelijk. Ik verwacht wel een mooie naam ervoor.

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19

James

Snap werkelijk deze discussie niet “Dat mensen nog gaan na de laatste albums”

Zie dit nu pas dus ik reageer maar even:
    Is toch een vrij logische discussie, wat snap je er niet aan?

Een band die vrij slechte (jaja, subjectief, maar de beoordelingen waren over het algemeen vrij negatief ook al zullen sommige mensen het vast prachtig vinden) laatste albums uitbrengt, op een ‘Simulation Theory Tour’ gaat, waar ze dus een hele rits nieuwe nummers spelen (van de setlist die ik er online willekeurig uit plukte al 8 nummers van ST) is het toch niet gek om je af te vragen hoeveel mensen, op dit voornamelijk muziek snobistisch forum, daarop zitten te wachten?

Dennis1808

Op zich weet Muse zelfs hun kutste nummers live nog erg overtuigend te brengen. Vond het Drones album best matig, maar op Werchter 2015 kwamen juist die nummers echt heel goed over. Ik skip deze tour volledig, want afgaande van enkele livevideo’s wordt het echt een circustheater van een optreden. Dat bombastische van Muse kon ik vroeger nog wel hebben, maar dit gaat me echt de keel uithangen.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

Timmetje

Een band die vrij slechte (jaja, subjectief, maar de beoordelingen waren over het algemeen vrij negatief ook al zullen sommige mensen het vast prachtig vinden) laatste albums uitbrengt, op een ‘Simulation Theory Tour’ gaat, waar ze dus een hele rits nieuwe nummers spelen (van de setlist die ik er online willekeurig uit plukte al 8 nummers van ST) is het toch niet gek om je af te vragen hoeveel mensen, op dit voornamelijk muziek snobistisch forum, daarop zitten te wachten?

Recensies en reacties aren gewoon goed tot zeer goed hoor. Daarbij zet MUSE live fantastische optredens neer.

RubenFrusciante

Dacht dat je “mensen” algemeen bedoelde, en niet “mensen op dit muziek snobistisch forum”. Maar alsnog, denk ik (weet ik) dat ze bij een set van 2, 2,5 uur toch ook gewoon Plug in baby, Super massive blackhole, Hysteria en Uprising zullen spelen. Zoals ik eerder al zei, mensen die nog nooit geweest zijn (waaronder ik), hardcore fans, mensen die het album wel leuk vinden, mensen die met anderen meegaan. We hebben het hier niet over een band die niks meer voorstelt, het is Muse, en zeggen dat je het raar vind dat er mensen heen gaat is onzin. Coldplay, U2, Rolling Stones maken toch ook geen “geweldig” (nog steeds subjectief) werk meer, dat is toch altijd bij bands die al langer meedraaien met goed eerder werk? De gedachte “ik ga naar een concert voor hun laatste album” snap ik niet, als je dan toch wil weten wat ik niet snap.

Bospop 2016 // RW 2018

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 462)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.