Maak je eigen line-up

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Hallo allemaal,
Het is alweer even geleden dat we een wedstrijdje/klassementje hebben georganiseerd. Daarom wou ik weer iets organiseren namelijk: Maak je eigen Line-up.

Veel festivals hebben grote delen van hun line-up bekend gemaakt en bijna alle acts die in de zomer touren zijn bekend. Het leek mij wel leuk om te kijken hoe iedereen hier een eigen line-up mee maakt.

Het idee dus. Maak van alle tourende acts een line-up. Dus geen bijv. Radiohead en System of a down die deze zomer niet in Europa (lijken) te zijn. Een Bruno Mars en Editors kunnen dus wel. Ook acts als Beck die vooral in zalen staat maar wel in de zomer , kunnen op de line-up verschijnen.
Ik wou het niet zo uitgebreid doen als de 'Create a festival' van vorig jaar. Dus er hoeft geen plattegrond, naam etc. De namen kunnen worden gezet op een poster, zelfgemaakt of: http://createlineup.com/ . Daarnaast is een blokkenschema op clashfinder wel leuk (verzinnen we tzt wel een naam voor.
Om het qua aantal acts op een poster enigszins hetzelfde te houden zijn een paar regels wel handig. 3 dagen, 3 tot 5 podia, blokkenschema's mag van 12u in de middag tot 2 u in de nacht.

Lijkt jullie dit wat? Als er genoeg animo is wil ik het wel verder uit werken en er een wedstrijd element erin maken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Yep, ik wil wel meer doen. Had 't vorig jaar misschien niet zo uitgebreid moeten doen maar okay.

We zoeken dus enkel acts die in België / Nederland optreden in 2018 en daaruit stellen we wat samen?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Yep, ik wil wel meer doen. Had ’t vorig jaar misschien niet zo uitgebreid moeten doen maar okay.

We zoeken dus enkel acts die in België / Nederland optreden in 2018 en daaruit stellen we wat samen?

Voor de duidelijkheid lijkt me dat wel handig. Laten we de maanden juni tot en met augustus doen. Dan vallen de meeste festivals ertussen en valt er genoeg samen te stellen. Ook artiesten met zaalshows in die periode zijn toegestaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wat actieve leden taggen..;
@dennisvdbr @joslittel @bananaelephant @wessel @rocktorhout @aikerte11 @weckoj @bcmrmaybe @Raskolnikov @jarne @Black-Lies @visdave34 @jamesvlem @everyknight @erwin @noid @tav93 @superginger @pretparkfan @loveless85 @rudy

Doen jullie mee? :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Leuk om te doen...Pakken we dan de Cochella opzet of heeft iemand nog een leuk sjabloon. Ik ben echt een noob hierin.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat actieve leden taggen..;
@dennisvdbr @joslittel @bananaelephant @wessel @rocktorhout @aikerte11 @weckoj @bcmrmaybe @raskolnikov @jarne @black-lies @visdave34 @jamesvlem @everyknight @erwin @noid @tav93 @superginger @pretparkfan @loveless85 @rudy

Doen jullie mee?
1f642.svg


Tof idee! Ik doe ook mee!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ik heb mijn festivalposter klaar maar hoe krijg ik die nu gepost? Iemand een idee?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Leuk om te doen…Pakken we dan de Cochella opzet of heeft iemand nog een leuk sjabloon. Ik ben echt een noob hierin.
Op een ander forum hadden ze ook zoiets gedaan en daar gebruikte ik enkel powerpoint en sloeg dat dan op als afbeelding.

Ik heb mijn festivalposter klaar maar hoe krijg ik die nu gepost? Iemand een idee?
Via imgur of een andere site uploaden en dan " < img src = " JELINK " > maar dan zonder al die spaties, de enige spatie die er mag zijn is tussen img en src.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Leuk om te doen…Pakken we dan de Cochella opzet of heeft iemand nog een leuk sjabloon. Ik ben echt een noob hierin.
Maken via https://www.postermywall.com is wel een aanrader.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken