Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3196 reacties, heeft 150 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Roderick P 11 uur, 9 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2451 tot 2475 (van in totaal 3197)
  • Auteur

@Marc

Hoezo ? β€œWeer nx”?

Lowlands heeft ieder jaar dit doort namen en door ze op deze manier te onthullen is er ook voor deze kleine namen wat aandacht.
    Op 3fm was een intervieuw waarin dit verteld werd.
    Ze gaan hier nog weken mee door.

Nja het is gewoon een slappe lullen week geweest. Dat mag toch ook gezegd worden?

Een matige dj die je al in heel het land kan zien. Dan een goedkope Mumford & Sons ripoff. Een erg flauwe Nederlandse rapper zonder een scherp randje. Een ok pop act maar niet meer dan dit. En vandaag een erg flauwe R&B act waar je weinig mee kan. Gewoon een zwakke week.

Kan me hier wel in vinden, al vind ik Girl In Red nog wel prima.
    Als ik dan kijk welke drie namen er deze week zijn gecancelled Γ©n welke namen Pukkelpop eruit heeft gegooid, word ik ook niet heel gelukkig.

Ik vind het ook niet top deze week. Hopelijk het weekend nog wat moois voor mij. Ik snap de strategie wel en dat zorgt er wel voor dat ik even ga luisteren. Bij een normale drop namen luister je toch vaak de namen die je bekend in de oren klinken of waarvan de omschrijving je aanspreekt.

mgbss

Ik heb trouwens wel enorm veel zin in een lekker bandje erbij. Iets in de trant van Boy Azooga (weet niet of ze al ergens in NL zijn aangekondigd?)

LL 10-11-14-15-16-17-18-19

Joris

Ik heb trouwens wel enorm veel zin in een lekker bandje erbij. Iets in de trant van Boy Azooga (weet niet of ze al ergens in NL zijn aangekondigd?)

FIDLAR staat op Pukkelpop. Kom maar door naar Lowlands hoor.

nitotheno

Een matige dj die je al in heel het land kan zien. Dan een goedkope Mumford & Sons ripoff. Een erg flauwe Nederlandse rapper zonder een scherp randje. Een ok pop act maar niet meer dan dit. En vandaag een erg flauwe R&B act waar je weinig mee kan. Gewoon een zwakke week.

Dit blijft een mening he, ongeacht of ik het er mee eens ben of niet πŸ˜‰ Er zijn vast ook mensen die er compleet anders tegenaan kijken.

Uh.. dat kan? Maar dan mag ik het toch nog steeds een slechte week vinden? Zeker als je ziet wat voor moois Pukkelpop er nog even uit heeft gegooid gister..

Ik werd persoonlijk totaal niet warm van die Pukkelpop namen, zo heeft ieder z’n ding toch :’)

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  nitotheno.

Lately I've been seeing things.

hendrik1

Heel graag johnny marr boeken. Met de hoeveelheid smiths nummer die hij doet, kan het niet anders dan dat het genieten wordt.

nitotheno

Ik hoop dat ze Dominic Fike boeken. Begint momenteel de aandacht te krijgen die (imo) z’n muziek verdiend. Brockhampton heeft gister ook weer voor het eerst sinds 6 maanden een video geupload op hun youtube; met een introductie van hem. Het nummer 3 nights wat daaronder staat is echt heerlijk! Zou een leuke boeking zijn, zie het alleen niet zo gauw gebeuren.

Wijdje

Ik hoop dat ze Dominic Fike boeken. Begint momenteel de aandacht te krijgen die (imo) z’n muziek verdiend. Brockhampton heeft gister ook weer voor het eerst sinds 6 maanden een video geupload op hun youtube; met een introductie van hem. Het nummer 3 nights wat daaronder staat is echt heerlijk! Zou een leuke boeking zijn, zie het alleen niet zo gauw gebeuren.

Hele fijne EP die hij vorig heeft gedropt, alleen wel maar 6 nummers, dus helaas denk ik dat we hem pas over minimaal een jaar op de Nederlandse festivals mogen verwachten, maar we gaan het zien

nitotheno

Hele fijne EP die hij vorig heeft gedropt, alleen wel maar 6 nummers, dus helaas denk ik dat we hem pas over minimaal een jaar op de Nederlandse festivals mogen verwachten, maar we gaan het zien

Ja daarom verwacht ik hem dus nog niet. Maarja hij krijgt nu al de aandacht van artiesten als Billie Eilish, Brockhampton, Diplo, DJ Khaled, Khalid en nog meer dus ik verwacht wel dat hij snel een stuk groter gaat worden.

brawljeff

The Black Keys hebben Woodstock op 16 augustus afgezegd omdat het niet uitkomt in hun agenda… πŸ˜‰

Benjamin

Ik ben echt heel erg blij met Sango ! 2x live gezien en echt steengoed, de volgende vraag die opreist is of Xavier Omar er ook bij is… πŸ˜€

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

Indiaantje89

Out Of Control Army.

Klinkt erg leuk.

hanskazan

Ja klinkt leuk. Nu kan ik kiezen afhankelijk van het blokkenschema. Eskorzo of deze.

Rudy190

Dit zou een perfecte dagopener zijn op de laatste dag denk ik, even wat energie opdoen πŸ™‚

Pinkpop 16-17 / Lowlands 17-19 / Appelpop 13-16 / Untold 16 / XO 17 / Paaspop 18 / Rock Werchter 18 /
    Artmania 18 --- https://www.concertarchives.org/rudy190 ---

@Marc

Out Of Control Army.

Klinkt erg leuk.

Niet echt mijn ding. Of echt niet. Morgen dan maar weer πŸ™ŒπŸ»

TettenVogel

Euhm Fidlar staat niet op Pukkelpop?

GMM 11-12-13-15-17-18-19 // PKP 11-12-13-15-16-17-18 // RW 13-15-16-17 // DOUR 16 // ROCK HERK 17 // PLAY FESTIVAL 14-17 // C2C Turijn 18
    Ik heb geen bronnen.

Joris

Euhm Fidlar staat niet op Pukkelpop?

Mmm excuus. Dacht dat ik dat had gezien op hun tour pagina. Maar ze staan wel op R&L dus nog steeds een kanshebber (hoop ik πŸ™‚ )

mgbss

Ik merk met de aankondigingen dat er een negatieve tendens op social media is. Vooral FB en Insta lees ik veel kritiek over de namen. Wat dat betreft is het aankondigen van één naam per dag misschien niet altijd het handigste.

LL 10-11-14-15-16-17-18-19

mdekens

Ja, ik zie het ook veelvuldig voorbij komen. Lowlands is nou eenaal geen Pinkpop, haha. Ik zie ook veel 18-jarige die zeuren om bekende technonamen…

nitotheno

Ik vind het een leuke manier van namen aankondigen, maar ik vind de verdeling van grote tot kleine namen gewoon niet zo goed verspreid. Ze begonnen keihard en dan gaan mensen een verwachtingspatroon creeren, wat vervolgens weer de grond in geboord wordt, omdat er alleen maar kleine namen aangekondigd worden. Dus ik kan het wel enigszins begrijpen, maar we moeten ook realistisch blijven :’)

Lenny

Dan is het juist een heel goed idee om deze week eens te knallen! Dan mogen ze de weken erop weer de wat kleinere namen bekend maken πŸ™‚

Raskolnikov

Modeselektor erbij

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19 / Rockin Park 05-10-12

mdekens

En daar was Modeselektor al. Ene kant jammer want dit was eigenlijk wel een zekerheidje, aan de andere kant; prima naam. πŸ™‚

Rudy190

Zo, die staan wel erg hoog op het affiche of niet?

Pinkpop 16-17 / Lowlands 17-19 / Appelpop 13-16 / Untold 16 / XO 17 / Paaspop 18 / Rock Werchter 18 /
    Artmania 18 --- https://www.concertarchives.org/rudy190 ---

hanskazan

Wow staan inderdaad erg hoog, misschien dat ze dan echt voor een afsluitende dance naam gaan na de headliner op vrijdag en zaterdag?

Joris

Zo, die staan wel erg hoog op het affiche of niet?

Hahaha ja die staan behoorlijk hoog voor een Paradiso act. Boven The National nog. Ben benieuwd naar hun timeslot. Die zullen de bravo afsluiten op vrijdag/zaterdag om de nacht in te luiden denk ik? Zeker nu ze langer door mogen. Kan je na Modeselektor nog een beukact er tegen aan gooien.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  Joris.
25 berichten aan het bekijken - 2451 tot 2475 (van in totaal 3197)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.