Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3196 reacties, heeft 150 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Roderick P 11 uur, 3 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1976 tot 2000 (van in totaal 3197)
  • Auteur

mdekens

Loyle Carner! Blij mee πŸ™‚

nitotheno

Yesyesyesyes!!! Loyle carner is een van m’n favoriete rappers, dus ik ben heeeeel erg blij!
    Zie ik mensen van hier ook nog bij z’n bitterzoet show? :’)

Lately I've been seeing things.

Indiaantje89

Meh

Sjoerd

Ik ken hem niet, maar te zien aan de reacties moet ik er eens induiken πŸ™‚

PP 2013 | 2014 | 2015 | 2016
    LL 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
    BKS 2017 | 2018 | 2019
    RW 2018
    DTRH 2019
    WOO HAH 2019

nitotheno

Ain’t nothing changed – Loyle Carner is een heel sterk nummer van hem, ook wel een van z’n bekendere nummers.
    Z’n samenwerkingen met Tom misch (Crazy dream, Damsefly, Nightgowns en Water baby) zijn ook hele fijne nummers om er in te komen.

James

Ain’t nothing changed – Loyle Carner is een heel sterk nummer van hem, ook wel een van z’n bekendere nummers.

Wat een verschrikkelijk slechte plaat is dit zeg..
    Kende hem niet en dit is waarschijnlijk waarom, er gaat precies 0 energie van dat nummer uit, is het live ook zo saai of hebben zijn andere nummers wel passie?

nitotheno

Kende hem niet en dit is waarschijnlijk waarom, er gaat precies 0 energie van dat nummer uit, is het live ook zo saai of hebben zijn andere nummers wel passie?

Hij heeft misschien een wat vlakkere stem (mogelijk ook door het accent) dat het lijkt alsof hij het zonder passie of energie brengt, maar zeker live brengt hij heel veel passie.
    Ook elke show die ik van hem gezien heb, kan je aan hem zien dat het hem heel veel doet dat er zoveel mensen naar hem staan te kijken en luisteren.
    Heb hem ook twee keer ontmoet en gesproken en het is echt de meest aardige gast in muziek die ik ooit ontmoet heb.

Een nummer met heel veel emotie (gaat over zijn overleden vader) is BFG. Moet je even op youtube zoeken, staat niet op spotify. Misschien is dat wel iets voor je!

Benjamin

Ook ik ben erg blij met deze naam, had hem ook echt niet aan zien komen.
    Mooie naam πŸ™‚ Wel opvallend dat het opnieuw een hiphop naam is.

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

James

Een nummer met heel veel emotie (gaat over zijn overleden vader) is BFG. Moet je even op youtube zoeken, staat niet op spotify. Misschien is dat wel iets voor je!

Dat klinkt inderdaad al een stuk beter!
    Zal nog wel eens wat van hem opzetten.

Het is ook wel omdat ik juist van Britse rap/grime- artiesten een compleet andere sound verwacht (als je naar een Slowthai, Skepta of Octavian luistert).

marcopolootje

Z’n samenwerkingen met Tom misch (Crazy dream, Damsefly, Nightgowns en Water baby) zijn ook hele fijne nummers om er in te komen.

Speelt hij ook die nummers die hij samen met Tom Misch heeft ook live? Weet je dat zo?
    Als dat zo is, ga ik er zeker bij zijn!

mdekens

Dat klinkt inderdaad al een stuk beter!
    Zal nog wel eens wat van hem opzetten.

Het is ook wel omdat ik juist van Britse rap/grime- artiesten een compleet andere sound verwacht (als je naar een Slowthai, Skepta of Octavian luistert).

In dit geval heb je nog veel te ontdekken wat betreft hiphop. πŸ˜‰ Er is zo veel meer dan de grime.

Stefan

Fijn voor alle rap, hiphop fans…het is en blijft niet mijn muziek….
    Morgen weer een kans πŸ˜‰

PP 90-91-92 // LL 08-09-10-11-13-14-15-16-17-19 // CAS 06-15 // DTRH 16-17-18-19 // WTWTA 15 // BKS 16 // Dauwpop 18

Baas

Kende hem niet maar klinkt wel relaxed! Ben benieuwd of hij onderhand met liveband ofzo tourt, weet iemand dit? Dat zou het voor mij toch zeker met deze muziek wel nog een stukje interessanter maken.

Pinkpop '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16. Rock en Seine '13 '16. Best Kept Secret '17 '18 '19. Lowlands '17 '18. Rock Werchter '18

nitotheno

Speelt hij ook die nummers die hij samen met Tom Misch heeft ook live? Weet je dat zo?
    Als dat zo is, ga ik er zeker bij zijn!

Hij doet meestal wel 1 nummertje die hij samen met Tom Misch gemaakt heeft.
    Maar ik vind z’n show het sowieso waard! Heel erg charismatische gozer.

Kende hem niet maar klinkt wel relaxed! Ben benieuwd of hij onderhand met liveband ofzo tourt, weet iemand dit? Dat zou het voor mij toch zeker met deze muziek wel nog een stukje interessanter maken.

Volgens mij is het nog steeds hij en zijn dj, maar het voelt wel zo old school aan, wat wel tof is. Doet ook bijvoorbeeld vaak een freestyle, wat naar mijn mening ook weer veel toevoegt.

Ik ben wel overigens enigszins biased in m’n mening, voor als jullie dat nog niet door hadden :’)

postpunkfaery

Als Florence morgen niet wordt aangekondigd eet ik m’n kat op.

Lowlands 12-13-14-16-17-18-19 / Wave Gotik Treffen/Gothic Pogo Party 14-15 / Grauzone 14-15-19

@Marc

Zielig voor de kat…..

Indiaantje89

Wilt u er ook wat te drinken bij?

Wessel

Doe mij Florence dr underrated voorprogramma dan maar, Young Fathers!!! Een van de creatiefste bands van het moment.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

mattman
    Moderator

Young Fathers!!!

Ja! Yes! Si!

Over Florence: ik denk dat het nog iets te vroeg is om de (nieuwe) derde headliner te verwachten, niet? Volgens mij kan je daarvoor een Post Malone verwachten, al denk ik dat je met het geld van PM ook een Florence of Strokes kan boeken.

I am not in Kansas
    Where I am, I don't know where

James

Young Fathers!!!

Ja! Yes! Si!

Over Florence: ik denk dat het nog iets te vroeg is om de (nieuwe) derde headliner te verwachten, niet? Volgens mij kan je daarvoor een Post Malone verwachten, al denk ik dat je met het geld van PM ook een Florence of Strokes kan boeken.

Denk echt dat The Strokes nog veel duurder zijn dan FaTM of Posty… Maar dat is giswerk.

Doe mij morgen maar Broken Social Scene!

Indiaantje89

Young Fathers!!!

Ja! Yes! Si!

Dan krijg je ook een overkill aan hip hop bovenaan je affiche hoor.

mdekens

Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Indiaantje89

Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Wat een wansmaak, Julian Casablancas heeft dat niet wil je zeggen :P?

Florence is altijd prima hoor, maar van mij komen.

mattman
    Moderator

Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Haha dat heb ik dus ook een beetje bij die Bellamy. Irritant rattenkopje. Maar dat heeft natuurlijk veel te maken met de muziek die de man uitkraamt.

Florence vind ik dan weer leuker dan de gemiddelde poster hier (van wat ik eruit opmaak).

Vandaag eens een grotere naam?

I am not in Kansas
    Where I am, I don't know where

Indiaantje89

Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Haha dat heb ik dus ook een beetje bij die Bellamy. Irritant rattenkopje. Maar dat heeft natuurlijk veel te maken met de muziek die de man uitkraamt.

Florence vind ik dan weer leuker dan de gemiddelde poster hier (van wat ik eruit opmaak).

Vandaag eens een grotere naam?

Dat had ik gisteren al beetje verwacht.. het is echt een loterij nu. Dat maakt het wel weer leuk en onvoorspelbaar.

25 berichten aan het bekijken - 1976 tot 2000 (van in totaal 3197)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.