Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 2852 reacties, heeft 143 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mgbss 2 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1901 tot 1925 (van in totaal 2853)
  • Auteur

Sjoerd

Tja, nogal logisch om BODEGA dan ook maar meteen officieel aan te kondigen. Ik ken het niet eerlijk gezegd, maar ga hun laatste album per direct luisteren 🙂

PP 2013 | 2014 | 2015 | 2016
    LL 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
    BKS 2017 | 2018 | 2019
    RW 2018
    DTRH 2019
    WOO HAH 2019

nitotheno

Niet echt iets voor mij, maar ik denk wel een leuk bandje voor Lowlands. Heeft iemand enig idee of ze in hun genre een beetje een naam zijn? Of is het een klein bandje wat in een Lima of iets gaat staan op Lowlands?

Edit: Gezien hun plays op Spotify lijkt het mij niet zo’n onwijs grote band, right?

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door  nitotheno.

Lately I've been seeing things.

gguuss

Waarom gaat het nu weer over My Baby? Een flink aantal pagina’s geleden heeft iedereen daar al over gezegd hoe kut hij/zij het vindt.

Welke smaak je ook hebt, middelmaat, kut of te gek t….dit zie ik andere acts niet snel voor elkaar krijgen 😉
    Detail…ze zit zelf ook onder de modder

Ik hoop dat het regent op LL 😉

Ik vind ze zelf ook leuk, maar deze hele discussie is al gevoerd joh. Next! 😉

Rock Werchter 11-13-14-15 | Pukkelpop 13-14 | Sziget 15 | Lowlands 16-17-18-19| Down the Rabbit Hole 16-17-18-19 | Colours of Ostrava 17 | Best Kept Secret 18 | We are Electric 18

Benjamin

Voor mij ook een onbekende band, klinkt best oké, maar niet echt bijzonder.
    Zal niet in me lijstje komen (denk ik).

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

miike

Ik heb ook even snel naar BODEGA geluisterd. Het geen dat mij opvalt is dat het klinkt alsof alle nummers zijn opgenomen in een lange gang en de microfoon aan de andere kant van de gang staat. Klinkt het live ook zo?

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door  miike.

roy-hekkens

Ik snap deze bekendmakingsstrategie eigenlijk niet, alleen James Blake is een mooie naam en aparte vermelding waard. De rest is toch gewoon opvulling? Dit lijkt wel gewoon bezigheidstherapie. Leuk hoor, iedere dag een naam, maar kom dan wel met iets fatsoenlijks.

@Marc

Ik vind het juist wel erg leuk zo. Eens wat anders en wat overzichtelijker om in te luisteren. Voor de verkoop hoeven ze niet meer met een hele batch aan namen te komen.

Raskolnikov

Och, ik vind het wel grappig. Nu heb je iedere dag kans op een naam die je leuk vindt. Of niet natuurlijk. Het is eens wat anders.

Ze kunnen uiteraard niet iedere dag een artiest van het kaliber James Blake bekendmaken; we hebben nu eenmaal ook nog veel kleinere en onbekendere namen tegoed. Waarbij ik Vaccines en Lil Uzi Vert niet onder die categorie schaar, voor de duidelijkheid.

Dit zouden ze natuurlijk nooit hebben gedaan als de vvk nog een impuls nodig zou hebben. Nu denk ik: waarom niet?

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19 / Rockin Park 05-10-12

roy-hekkens

Dat klopt, het kan natuurlijk ook zo nu het uitverkocht is.

Timmetje

Lil Uzi en Vaccines zijn geen kleine namen hoor…. beide absoluut een vermelding waard.

nitotheno

Ik snap deze bekendmakingsstrategie eigenlijk niet, alleen James Blake is een mooie naam en aparte vermelding waard. De rest is toch gewoon opvulling? Dit lijkt wel gewoon bezigheidstherapie. Leuk hoor, iedere dag een naam, maar kom dan wel met iets fatsoenlijks.

James Blake, The Vaccines en Lil Uzi Vert zijn alle drie flinke namen in hun genre. Dus om alleen te zeggen dat James dat verdiend, ben ik het zeker niet mee eens. Bodega daarentegen is volgens mij een vrij onbekende band, en dan vind ik het ook wel enigszins apart.

Benjamin

Nou nou, The vaccines is gewoon een goede band, met mooie plekken op andere festivals. Lil Uzi is zelfs headliner bij grote hiphopfestivals zoals Woo-Hah.
    Dat je iets niet kent, of niet leuk vind wil natuurlijk niet zeggen dat het niet fatsoenlijk is.

Bodega ken ik inderdaad ook niet, maar als de bekendmaking op deze manier door blijft gaan zal het nog veel vaker voorkomen dat ik een band niet ken.
    En dat hoop ik dan maar ook, anders word het blokkenschema echt een groot probleem 😳

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

Indiaantje89

Ik begin het steeds leuker te vinden eigenlijk. Ik besteed nu wel veel meer tijd aan een act. Die van vandaag had ik al lang in de ijskast gezet en ooit in een playlist wel tegengekomen ofzo.

mdekens

Bodega klinkt wel lekker trouwens, heeft een hele fijne fibe. Doet me denken aan de goede ouwe soundtracks van Tony Hawk Pro Skater 1,2 en 3.

mattman
    Moderator

Lil Uzi en Vaccines zijn geen kleine namen hoor…. beide absoluut een vermelding waard.

Vaccines is tegenwoordig niet meer zo’n grote band toch? Beetje Kaiser Chiefs of Wombats qua omvang. Prima bandje om de wei mee op te lopen.

Bodega lijkt me ook eerder ‘opvulling’, maar klinkt wel plezant. 🙂 Lowlands heeft toch een hele mooie lineup bij elkaar gesprokkeld hoor.

Dave

Bodega is veel beter live dan ze op de plaat staan

Dave

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>(How can I quote someone?)</font></font>

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>There are a number of options above each message, including ‘Quote’. </font><font style=”vertical-align: inherit;”>If you click it, that message will be pasted into your message as a quote.</font></font>

Sorry for the English but when I click quote it doesn’t work properly for me – please see the above. What am I doing wrong?!

roy-hekkens

Het ging mij er niet om dat ik ze niet ken of niet leuk vind, maar dat dat ik dit geen namen vind voor een aparte aankondiging. Maar goed, zoals al gezegd is het wel leuk om iedere dag iets te vernemen. Zo blijft in ieder geval de aandacht.

Brian

Ook ik vind dit leuk. Lekker elke dag van de aangekondigde act wat liedjes opzetten op het werk en je bent er meteen een beetje bekend mee. BODEGA klinkt lekker, gaat bij mijn leuk om te zien lijstje.

Indiaantje89

En opvulling bestaat niet op Lowlands.

Dillinger

Een kleinere act gelijk maar opvulling noemen is natuurlijk onzinnig. Kwaliteit wordt niet bepaald door het aantal streams op spotify of de bekendheid bij het grote publiek. In mijn optiek zijn op Lowlands doorgaans de Alfa acts de opvulling.

Any guesses for todays announcements? Florence maybe?

Dennis1808

Nieuwe Tame Impala klinkt goed hoor! Lekker dansbare vibe, zin in Lowlands!

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

mdekens

Donnie, Donnie, Donnie, Donnie!

nitotheno

Nieuwe Tame impala is zeker lekker!
    Ben benieuwd waar ze nu naar toe gaan: nog een klapper of een ontdekker?
    Klapper hoop ik op The Strokes, ontdekker op Lolo Zouai of Loyle Carner.

25 berichten aan het bekijken - 1901 tot 1925 (van in totaal 2853)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.