Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Lowlands 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3202 reacties, heeft 150 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wessel 4 uur, 20 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2526 tot 2550 (van in totaal 3203)
  • Auteur

mgbss

Ariana Grande, Flume, Swedish House Maffia, Kings of Leon.

Heb je een aardig line-upje, waar je op kan uitverkopen. Wel raar dat het nieuws zo laat komt en vraag me af of ze er nog tussen komen met alle festivals (die aan het uitverkopen zijn). Voordeel is wel dat ze een markt aanboren (puur popfestival) waar nu niet veel in Nederland voor is.

LL 10-11-14-15-16-17-18-19

Stefan

Chemical Brothers zou ik ook een veel te cliché ” want het is electronische” muziek. vervanger vinden… Verder heeft compleet geen raakvlak met The Prodigy. Daarnaast blijf ik van mening dat een vervanger voor een festival als Lowlands echt totaal niet uit eenzelfde hoek hoeft te komen. Daar is het festival gewoon te divers voor. Daarnaast hebben de Chemical Brothers hun beste tijd wel gehad naar mijn mening.

Dan kan je beter gewoon .Paak die spot geven en een goede sub vinden.

Hoeft ook niet een cliché vervanger uit dezelfde hoek te zijn om die reden
    ik vind de CB gewoon een waardige vervanger los van de vergelijking met de Prodigy die natuurlijk voor niemand opgaat.

De CB in een uitverkochte Afas onlangs was echt vet en bewees voor mij zeker dat hun beste tijd nog niet voorbij is.
    Ik ervaar eerder een overkill aan Paak (achtige acts). En zo geweldig was zijn set op DTRH niet dat het een headliner op LL rechtvaardigt

PP 90-91-92 // LL 08-09-10-11-13-14-15-16-17-19 // CAS 06-15 // DTRH 16-17-18-19 // WTWTA 15 // BKS 16 // Dauwpop 18

Indiaantje89

Chemical Brothers zou ik ook een veel te cliché ” want het is electronische” muziek. vervanger vinden… Verder heeft compleet geen raakvlak met The Prodigy. Daarnaast blijf ik van mening dat een vervanger voor een festival als Lowlands echt totaal niet uit eenzelfde hoek hoeft te komen. Daar is het festival gewoon te divers voor. Daarnaast hebben de Chemical Brothers hun beste tijd wel gehad naar mijn mening.

ik vind de CB gewoon een waardige vervanger los van de vergelijking met de Prodigy die natuurlijk voor niemand opgaat.

De CB in een uitverkochte Afas onlangs was echt vet en bewees voor mij zeker dat hun beste tijd nog niet voorbij is.
    Ik ervaar eerder een overkill aan Paak (achtige acts). En zo geweldig was zijn set op DTRH niet dat het een headliner op LL rechtvaardigt

Ok ok ok… My Baby gaat headlinen dan.

gguuss

CB was idd geweldig in AFAS, die blazen de Alpha met gemak op.

Rock Werchter 11-13-14-15 | Pukkelpop 13-14 | Sziget 15 | Lowlands 16-17-18-19| Down the Rabbit Hole 16-17-18-19 | Colours of Ostrava 17 | Best Kept Secret 18 | We are Electric 18

Indiaantje89

Maarja Mojo boekt ook zo veel festivals.. die moeten allemaal voorzien worden van een headliner.. Dan heb je ook bijna niets achter de hand natuurlijk.

Maar even om ons heen kijkend:

Sziget = Foo Fighters, Ed Sheeran, Florence + The Machine, Post Malone, Twenty One Pilots, The 1975, The National, Martin Garrix
    Leeds/Reading = The 1975, Post Malone, Twenty One Pilots, Foo Fighters
    Frequency = Twenty One Pilots, Swedish House Mafia, Mackelmore, Dimitri Vegas & Like MIke
    Pukkelpop = The National (x2), Post Malone, Prophets Of Rage, Royal Blood, Tame Impala, Twenty One Pilots
    Vodafone Paredes de Coura = The National, New Order, Suede
    Green Man Festival = Four Tet, Father John Misty, Eels
    Oya Festival = The Cure, Robyn, Tame Impala, Christine And The Queens
    Way Out West = Cardi B, The Cure, Stormzy, Christine And The Queens
    Flow Festival = Cardi B, Tame Impala, The Cure,
    Creamfields = Deadmau5, Chemical Brothers, Calvin Harris, Eric Prydz, Swedish House Mafia, Tiësto
    MS Dockville = Billie Elish, Jon Hopkins
    Lokerse Feesten = Chemical Brothers, Oscar & The Wolf, Christine And The Queens, Scorpions, The Offspring
    Highfield = 30 Seconds To Mars, The Offspring

Daar zie ik weinig interessants meer voor Lowlands tussen staan.

Stefan

Ok ok ok… My Baby gaat headlinen dan.

Maar dan wel net als de The National een integraal album spelen bij hun tweede show. Bijvoorbeeld dat legendarische rap album met al die sterke samenwerkingen.

PP 90-91-92 // LL 08-09-10-11-13-14-15-16-17-19 // CAS 06-15 // DTRH 16-17-18-19 // WTWTA 15 // BKS 16 // Dauwpop 18

Stefan

Maarja Mojo boekt ook zo veel festivals.. die moeten allemaal voorzien worden van een headliner.. Dan heb je ook bijna niets achter de hand natuurlijk.

Maar even om ons heen kijkend:

Sziget = Foo Fighters, Ed Sheeran, Florence + The Machine, Post Malone, Twenty One Pilots, The 1975, The National, Martin Garrix
    Leeds/Reading = The 1975, Post Malone, Twenty One Pilots, Foo Fighters
    Frequency = Twenty One Pilots, Swedish House Mafia, Mackelmore, Dimitri Vegas & Like MIke
    Pukkelpop = The National (x2), Post Malone, Prophets Of Rage, Royal Blood, Tame Impala, Twenty One Pilots
    Vodafone Paredes de Coura = The National, New Order, Suede
    Green Man Festival = Four Tet, Father John Misty, Eels
    Oya Festival = The Cure, Robyn, Tame Impala, Christine And The Queens
    Way Out West = Cardi B, The Cure, Stormzy, Christine And The Queens
    Flow Festival = Cardi B, Tame Impala, The Cure,
    Creamfields = Deadmau5, Chemical Brothers, Calvin Harris, Eric Prydz, Swedish House Mafia, Tiësto
    MS Dockville = Billie Elish, Jon Hopkins
    Lokerse Feesten = Chemical Brothers, Oscar & The Wolf, Christine And The Queens, Scorpions, The Offspring
    Highfield = 30 Seconds To Mars, The Offspring

Daar zie ik weinig interessants meer voor Lowlands tussen staan.

Dank voor het overzicht, daar zit inderdaad niet heel veel passends als headliner tussen. Maar wie weet lukt het ze om een eenmalige act te strikken net als Stromea destijds

mdekens

Ik ben nogsteeds wel voor een show van Deadmau5, hoor. Verder inderdaad weinig interessants. Duimen op Black Keys. 🙂

Indiaantje89

The Black Keys is volgens mij niet meer dan een wilde gedachte. Er is geen enkele andere aanleiding dat ze festivals doen in Europa deze zomer. Deadmau5 zou tof zijn en zelfs Calvin Harris zou ik stiekem ook nog wel zien zitten.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  Indiaantje89.

nitotheno

The Black keys zou ik qua naam heel tof vinden en de albums die ze gemaakt hebben zijn ook echt mega tof.
    Maar die drummer kan echt niet live. Heeft echt 0 feel in z’n spel.

Zie liever Chemical Brothers.. of iets anders.

Lately I've been seeing things.

WhatTheF…

Gok nog steeds op Faithless

mgbss

The Growlers!

chiem

Ook al draaien ze aantal jaren mee, ken de naam eerlijk gezegd niet, maar na ff snel geluisterd te hebben lijkt het wel een goede naam. Maar snel meer naar luisteren.

LL: 09, 14, 15, 16, 18

Jack

Yes, eindelijk The Growlers officieel. Ik wist al een paar weken dat ze kwamen maar ik mocht niks zeggen, haha.

Benjamin

Opnieuw een prima naam 🙂 Voor niet echt een klapper, maar wel een naam die het affiche kon gebruiken 🙂

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

Sjoerd

Ook al draaien ze aantal jaren mee, ken de naam eerlijk gezegd niet, maar na ff snel geluisterd te hebben lijkt het wel een goede naam. Maar snel meer naar luisteren.

Idem. Ik ga het zo maar eens even luisteren..

Julia Jacklin overigens ook zojuist even gecheckt. Ik sla over denk ik 😉

PP 2013 | 2014 | 2015 | 2016
    LL 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
    BKS 2017 | 2018 | 2019
    RW 2018
    DTRH 2019
    WOO HAH 2019

mdekens

Growlers is heel tof! Heb ze al eens gezien op Welcome To The Village, toen op een brakke zondag het hoogtepunt.

mgbss

Wat zijn een beetje de nummers en albums om te luisteren van the Growlers?

mdekens

Eigenlijk het hele Chinese Fountain album.

Indiaantje89

Prima naam.

hanskazan

Die was hier natuurlijk al bevestigd eigenlijk. Mooie naam ja. Geen must, maar wil ze graag eens zien.

roluf

Die kerel heeft wel een hele fijne vocaal, lekkere gitaar rifjes. Prima toevoeging!

PP 2011, 2013, 2016 RW 2012 BKS 2015 LL 2014, 2015, 2016, 2017, 2018

jackdeknipper

Modeselektor is op de site “gedegradeerd” naar de groep onder de subs. We kunnen dus misschien alsnog wat grote namen verwachten? 😉

miike

Modeselektor is op de site “gedegradeerd” naar de groep onder de subs. We kunnen dus misschien alsnog wat grote namen verwachten? 😉

Ik zag het idd. Ze staan net boven My Baby. 😉

Indiaantje89

Ik zag het idd. Ze staan net boven My Baby. 😉

Dat is wel heel laag, wetende hoe slecht My Baby is… hebben we het al over My Baby gehad? (geintje ik vind ze best ok).

25 berichten aan het bekijken - 2526 tot 2550 (van in totaal 3203)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.