Laatste bericht

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Bij de topics van Pinkpop en Rock Werchter kom ik tegenwoordig ineens bij de eerste pagina als ik klik op laatste nieuwe bericht terwijl ik daarvoor wel altijd bij het nieuwste bericht uitkwam... Enig idee hoe dit kan en hoe dit verholpen kan worden?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Bij de topics van Pinkpop en Rock Werchter kom ik tegenwoordig ineens bij de eerste pagina als ik klik op laatste nieuwe bericht terwijl ik daarvoor wel altijd bij het nieuwste bericht uitkwam… Enig idee hoe dit kan en hoe dit verholpen kan worden?

Dat heb ik ook steeds. Best vervelend :( Wellicht hebben die topics een te grote inhoud en moet er een nieuw topic aangemaakt worden?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Als ik een nieuw bericht post word ik ook naar de eerste pagina ipv de laatste gegooid, is volgens mij door de grote idd. Misschien is het zo ie zo wel leuk om de topics beetje op te splitsen, ik merk vaak dat mensen graag over dance acts ofzo willen praten maar dat veel anderen daar niet zo'n zin in hebben dus dan word die post beetje genegeerd en gaat het gesprek weer ergens anders over. Misschien leuk om een topic voor headliners en andere grote acts, dance acts, kleine acts, tips voor eerste festivals gangers enz. aan te maken.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Een topic per festival lijkt me voldoende maar zou kunnen dat we verder moeten gaan in een nieuw topic...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Een topic per festival lijkt me voldoende maar zou kunnen dat we verder moeten gaan in een nieuw topic…

Lijkt mij ook handiger. Opzich is er niks mis met het ieder jaar aanmaken van een nieuw topic voor een nieuwe editie. Misschien kunnen de laatste berichten nog overgezet worden naar het nieuwe topic.

Edit: Hmm toch vreemd, zie dat het Pinkpop topic nog maar 3 maanden bestaat..
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik zal het eens bespreken met de andere heren (en dame) van festileaks.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Mja waarom hebben we dan een gedeelte voor elk festival als we er toch maar 1 topic in gebruiken? Het word ook steeds drukker in dat ene topic, vandaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Hier ff op terug komen, misschien is de volgorde van de posts in de topics niet heel handig. Als de topics geschikt worden met nieuwste eerst tot ouder ipv oudste eerst tot nieuwste. Dan is het terugspringen naar de eerste pagina logisch, dan is het ook relevant dat je de laatste geruchten en bevestigingen meteen bovenaan hebt staan. Is maar een idee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
!!! Staan bij jullie de Advertenties ook zo lekker midden in het scherm #irritant !!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Neee, Adblock extension in Chrome
icon_wink.gif

Ik ook inderdaad haha, maar op mijn mobiel staan de advertenties wel vaak in de weg :/
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Bij de topics van Pinkpop en Rock Werchter kom ik tegenwoordig ineens bij de eerste pagina als ik klik op laatste nieuwe bericht terwijl ik daarvoor wel altijd bij het nieuwste bericht uitkwam… Enig idee hoe dit kan en hoe dit verholpen kan worden?

Kan hier nou al iets aan gedaan worden? Het is niet heel erg handig namelijk..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>
Bij de topics van Pinkpop en Rock Werchter kom ik tegenwoordig ineens bij de eerste pagina als ik klik op laatste nieuwe bericht terwijl ik daarvoor wel altijd bij het nieuwste bericht uitkwam… Enig idee hoe dit kan en hoe dit verholpen kan worden?

Kan hier nou al iets aan gedaan worden? Het is niet heel erg handig namelijk..
+1
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>
Bij de topics van Pinkpop en Rock Werchter kom ik tegenwoordig ineens bij de eerste pagina als ik klik op laatste nieuwe bericht terwijl ik daarvoor wel altijd bij het nieuwste bericht uitkwam… Enig idee hoe dit kan en hoe dit verholpen kan worden?

Kan hier nou al iets aan gedaan worden? Het is niet heel erg handig namelijk..

Is daar iemand?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb het al verteld aan de beheerders van de site, die zouden er naar gaan kijken. Helaas kan ik het zelf niet verhelpen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Ik denk dat ik maar ff Tapatalk ga uitproberen op mobiel. Gratis uit de app-store. Eerste indruk, geen reclame, duidelijke tekstblokken, springt naar juiste pagina... e.e.a van bovenstaand lijkt opgelost.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zo moeilijk is dit toch niet op te lossen, 1 regeltje code aanpassen wss.

Dat lijkt mij dus ook, maar waarom hier nog steeds niets aan gebeurd is vind ik wel raar. Zoveel moeite hoeft dat niet te zijn, en het is veel makkelijker voor de gebruikers van Festileaks. Dus, aan de moderators: zouden jullie hier iets aan kunnen/willen doen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Als we dan toch om aanpassingen vragen (ik vind het wat stom om hiervoor een topic te openen): de mogelijkheid om jouw posts langer in de tijd terug aan te passen. Soms kan je na 5-15min een post al niet meer editen, terwijl het stom is om voor wijzigingen/toevoegingen een extra post te gaan zetten. Dat Werchter topic is zo al lang genoeg.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Op twitter is gezegd dat ze voor het volgend festivalseizoen een professioneler forum willen, dus nog ff geduld ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken