Jera On Air 2018

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600


Jera On Air
Datum: 28 t/m 30 juni
Locatie: Ysselsteyn
Genres: Punk, hardcore, metalcore
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Ticketprijzen:
Combi: €80
Vrijdag/zaterdag: €50
Camping: €15
Kartent: €49.95
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Eerste namen: NOFX, Stick To Your Guns tevens ook de headliners!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
De kaartverkoop gaat nu door de namen best wel los. Snap dit best wel, want het zijn 2 mooie namen.
Volgende week komen nieuwe namen!
 

sectial

Playlistbediener
26 jan 2017
22
1
welke dag komt NOFX?
En is vrijdag een volledige festivaldag of kan ik na mijn werk nog komen (18u daar) ?

Alternatief nodig nu groezrock is afgelast :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
welke dag komt NOFX?
En is vrijdag een volledige festivaldag of kan ik na mijn werk nog komen (18u daar) ?

Alternatief nodig nu groezrock is afgelast
1f642.svg
Nog niet bekend welke dag de bands komen. Maar als het goed is zijn het 2 volledige dagen.

Verder verwacht ik nog namen als: Anti-Flag, Underøath, Thy Art Is Murder, Emmure, Stray From the Path en Silverstein ook nog wel. Deze namen zijn zeker in de buurt, aangezien ze een week eerder allemaal op Graspop staan, en ik best wel kan verwachten dat deze ook op JoA kunnen staan
 

Mallorn

Playlistbediener
21 okt 2015
12
0
welke dag komt NOFX?
En is vrijdag een volledige festivaldag of kan ik na mijn werk nog komen (18u daar) ?

Alternatief nodig nu groezrock is afgelast
1f642.svg

Vorig jaar begon de 1e band op vrijdag om 13:00 uur maar je kunt natuurlijk altijd later komen. Er was ook plek genoeg op de camping (camping 2) het hele festival.
De timetable wordt altijd vrij laat bekend gemaakt, vorig jaar pas in mei. Dan weet je ook pas welke dag NOFX afsluit.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Smash Press maakte zojuist 2 namen bekend:
Knocked|Loose en Higher Power

Vanmiddag om 12 uur meer namen!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Hi boys and girls.
Here we are with 7 more reasons to join our JERA on AIR 2018 Official party! Us Dutchies love this band, after a great show in 2016 and headlining a sold out event last November at The Sound Of Revolution, Hardcore legends Sick Of It All will be back in 2018 at the fields of Ysselsteyn. As well as these three bangers from the U.K. Neck Deep who are rapidly growing to be the Islands greatests Pop Punk sensation, Bury Tomorrow one of the strongest metalcore bands in the scene and upcoming stars Boston Manor . We also added two Post Hardcore bands from the U.S.A. Being As An Ocean and Touche Amore will both be coming over in June next Year to treat you with some great performances. And last but not least we have the Swedisch skate punkers in Adhesive, these old legends are doing there very last tour this summer and they wouldn’t be punx if they didn’t gave their tour profit to a charity! Get your Christmas presents now at https://www.jeraonair.nl/nl/tickets/ or hard-tickets at our partner Impericon.nl here: https://www.impericon.com/nl/jera-on-air.html
 

Mallorn

Playlistbediener
21 okt 2015
12
0
Ik zag dat Billy Talent en The Offspring ook op tour zijn rond die tijd (zie programma Download FR festival). En Rise Against (Graspop, Hellfest. Download SP)
Ik vermoed dat ze gezien de huidige lineup niet meer binnen het budget passen maar wie weet....
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Over iets meer dan een uurtje komen de nieuwe namen, waaronder 2 nieuwe headliners. Ook komt een voorlopig dagenschema online.
Dit word mooi nieuws kan ik je vertellen!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
37v6YCY.jpg

12 nieuwe namen!!!
Billy Talent (Headliner)
Enter Shikari
UnderØath
Terror
Frank Carter & The Rattlesnakes
Iron Reagan
Born From Pain
Crystal Lake
Any Given Day
Adrenalized
P.O. Box
Tusky
Tickets zijn hier verkrijgbaar: https://www.jeraonair.nl/nl/tickets/
Volledige line up is hier te vinden: https://www.jeraonair.nl/nl/line-up/
Combi: €80
Vrijdag/zaterdag: €50
Camping: €15
Kartent: €49.95
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken