Bospop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Bospop 2016

Datum: 9 (za) en 10 (zo) juli 2016
Locatie: evenemententerrein in Weert Noord
Genres: ouderwets gezellig pop-rockfestival

Alle info over line-up en kaartverkoop: http://www.Bospop.nl/
https://www.facebook.com/bospop.classicrock
https://twitter.com/bospop
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Park City Live heeft de eerste naam (Typhoon) gisteren bekend gemaakt. Vorig jaar hadden ze met Roger Hugdson toch een goede headliner.
Bospop zal dan ook wel snel met nieuws komen denk ik.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Mag ik vragen hoe je weet dat ze op de 28e met de eerste namen komen of is dit ieder jaar zo?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ik zie het al: via twitter natuurlijk....... :wink:

https://twitter.com/bospop

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Beetje raar om eerst aan te geven dat je op 28 januari met namen gaat komen en dan leuk een dag later 2 namen bekend gaat maken. Vreemde strategie als je het mij vraagt....
Kensington (ik hoop niet als headliner) en Kovacs bevestigd voor Bospop.

http://www.nederweert24.nl/2016/01/07/kensington-en-kovacs-op-bospop-2016/

 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zojuist heeft men Kensington en Kovacs bekend gemaakt. Zeer matig. Staan overal. Niveau ParkCity live.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ik mag hopen dat men een foutje heeft gemaakt op de website van kensington. Daar staat dat ze namelijk op zowel de 9e als de 10e op Bospop geprogrammeerd staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zojuist heeft men Kensington en Kovacs bekend gemaakt. Zeer matig. Staan overal. Niveau ParkCity live.

Blof nu ook naar ParkCity Live....
Zouden ze samenwerken aankomend jaar, ParkCity Live met Bruis is al samenwerking onderling.
Anders zou ik zeggen dat Blof en Typhoon ook kansmakers zijn voor Bospop aankomend jaar.
Vorig jaar vonden de festivals plaats in zelfde weekend, nu is er een week verschil in beide data dus overlap van de 'regio-festivals' is niet ondenkbaar imo...
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Zojuist heeft men Kensington en Kovacs bekend gemaakt. Zeer matig. Staan overal. Niveau ParkCity live.

Inderdaad zeer matig. Maar ik neem aan dat ze Kensington niet als headliner neerzetten, dat zou pas echt een aanfluiting zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Vervolgens heeft ParkCity Live ook UB40... Verbaasd me niet als die ook naar Bospop komen?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Zojuist heeft men Kensington en Kovacs bekend gemaakt. Zeer matig. Staan overal. Niveau ParkCity live.


Blof nu ook naar ParkCity Live….
Zouden ze samenwerken aankomend jaar, ParkCity Live met Bruis is al samenwerking onderling.
Anders zou ik zeggen dat Blof en Typhoon ook kansmakers zijn voor Bospop aankomend jaar.
Vorig jaar vonden de festivals plaats in zelfde weekend, nu is er een week verschil in beide data dus overlap van de ‘regio-festivals’ is niet ondenkbaar imo…

Bospop heeft flink kritiek gehad met deze eerste namen. Ze beloven 'beterschap', o.a. als later deze maand
meer namen bekend gemaakt worden. Wellicht handiger geweest als ze met Kensington gewacht hadden tot dat moment.
Deze band gaat zometeen ten onder aan hun eigen succes.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Vervolgens heeft ParkCity Live ook UB40… Verbaasd me niet als die ook naar Bospop komen?

Bij UB40 is het zaak goed te kijken wie er komt, met of zonder Ali Cambel, zijnde de originele zanger. Sinds vorig jaar speelt Ali weer samen met nog twee leden van de oude formatie onder de naam UB40. Echter ook de band die ontstond na het vertrek van Ali in 2008 speelt nog steeds alleen hier zingt zijn broer. Lekker verwarrend allemaal. Deze laatste spelen op Parkcity. Als Ali speelt staat er volgens mij iets van UB40 including Ali Cambel enz enz....
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
DennisvdBr wrote:
Vervolgens heeft ParkCity Live ook UB40… Verbaasd me niet als die ook naar Bospop komen?


Bij UB40 is het zaak goed te kijken wie er komt, met of zonder Ali Cambel, zijnde de originele zanger. Sinds vorig jaar speelt Ali weer samen met nog twee leden van de oude formatie onder de naam UB40. Echter ook de band die ontstond na het vertrek van Ali in 2008 speelt nog steeds alleen hier zingt zijn broer. Lekker verwarrend allemaal. Deze laatste spelen op Parkcity. Als Ali speelt staat er volgens mij iets van UB40 including Ali Cambel enz enz….

Correct! De echte UB40 is Ali met Astro en Virtue. De UB40 die op ParkCity verschijnt is een slap aftreksel daarvan; de band van broertje Duncan. Zou me dan toch wel verbazen als die laatste aan een gerenommeerd festival als Bospop worden toegevoegd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Nou heb ik alleen dat "slap aftreksel" wel eens zien spelen. Eerlijk gezegd was dat muzikaal gezien dik in orde. Alleen je hoort natuurlijk wel dat het niet de originele zanger is en dan is het altijd toch wat minder, maar voor een keer was het zeker niet slecht. Leuk om even mee te pikken alleen zou ze nu in deze versie overslaan....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Deep Purple naar Suikerrock in België. Hebben nog plek in de tourdata 9 en 10 juli.
Geef ze grote kans naar Weert te komen...
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Deep Purple naar Suikerrock in België. Hebben nog plek in de tourdata 9 en 10 juli.
Geef ze grote kans naar Weert te komen…

Die zullen er dan wel staan ja, maar kunnen die eigenlijk niet gewoon beter stoppen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
DennisvdBr wrote:
Deep Purple naar Suikerrock in België. Hebben nog plek in de tourdata 9 en 10 juli.
Geef ze grote kans naar Weert te komen…


Die zullen er dan wel staan ja, maar kunnen die eigenlijk niet gewoon beter stoppen?

Ze staan op 9 juli al in Duitsland dus alleen de 10e blijft over en dan spelen ze drie dagen achter elkaar. Dat zie ik vooralsnog nergens terug op hun tourschema. Ze spelen niet langer dan 2 dgn achter elkaar. Zo zeker zou ik er dan ook niet van zijn.....
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
629
484
Iemand al enig idee wat de headliners dit jaar kunnen worden? Een aantal namen die de ronde gingen opgezocht, maar die zijn of in Amerika aan het touren of hebben helemaal nog geen tour aangekondigd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken