DE Hurricane/Southside 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Iemand ervaring met dit dubbelfestival? Ik ga er waarschijnlijk heen als vervanger van Pinkpop.. Geweldige lineup!

ARCADE FIRE · VOLBEAT · MACKLEMORE & RYAN LEWIS · SEEED
THE BLACK KEYS · CASPER · FETTES BROT · KRAFTKLUB
DROPKICK MURPHYS · THE KOOKS · INTERPOL · BROILERS
FRANZ FERDINAND · ED SHEERAN · ELBOW · PIXIES · BASTILLE
LYKKE LI · JAMES BLAKE · BELLE & SEBASTIAN · LILY ALLEN
THE WOMBATS · THEES UHLMANN & BAND · WHITE LIES · PASSENGER
FLOGGING MOLLY · BAD RELIGION
BRING ME THE HORIZON · DONOTS · JENNIFER ROSTOCK · FÜNF STERNE DELUXE
TOM ODELL · METRONOMY · THE SUBWAYS · BONAPARTE · BOMBAY BICYCLE CLUB
RODRIGO Y GABRIELA · BOSSE · CHVRCHES · THE SOUNDS · ANGUS & JULIA STONE
LONDON GRAMMAR · PANTEÓN ROCOCÓ · CHUCK RAGAN · BLOOD RED SHOES
DISPATCH · WE CAME AS ROMANS · YOU ME AT SIX
POLICA · MARCUS WIEBUSCH · SELAH SUE · MIDLAKE · ZEBRAHEAD · SKINDRED
THE NAKED AND FAMOUS · THE ASTEROIDS GALAXY TOUR · DAVE HAUSE · THE 1975
YOUNG REBEL SET · DILLINGER ESCAPE PLAN · GEORGE EZRA · FUCKED UP
FEINE SAHNE FISCHFILET · WE BUTTER THE BREAD WITH BUTTER · TWIN ATLANTIC · BLAUDZUN
ROYAL BLOOD · REIGNWOLF · BALTHAZAR · THE BOTS · THE PREATURES
APOLOGIES, I HAVE NONE · CIRCA WAVES · DEAF HAVANA · I HEART SHARKS
MODERAT · CROOKERS - BAAUER · MOONBOOTICA LIVE · KAVINSKY · MAREK HEMMANN · EGOTRONIC
BILDERBUCH
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Goeie lineup! Zou voor mij persoonlijk niet per se veel slechter zijn dan Pinkpop dit jaar. Heb volgens mij wel eens op facebook langs zien komen dat mensen hier naartoe gingen, maar zelf nooit geweest.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Geen ervaring. best een leuke Line-Up alleen jammer dat er naast Arcade Fire en Black Keys beetje tegenvallende headliners zijn
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Geen ervaring. best een leuke Line-Up alleen jammer dat er naast Arcade Fire en Black Keys beetje tegenvallende headliners zijn

De headliners zijn inderdaad niet veel soeps, alleen Arcade Fire wil echt zien. Maar het programma daaromheen vind ik geweldig! CHVRCHES, London Grammar, Interpol, Elbow, Franz Ferdinand, Pixies, Belle & Sebastian, Bring Me the Horizon, Flogging Molly, Polica, James Blake, Angus & Julia Stone, TDEP, Fucked Up en Moderat wil allemaal wel zien. Gaat een druk weekendje worden!
 

Johanpp

Campingartiest
29 jan 2014
52
0
Ik ben na het missen van kaarten voor Pinkpop ook bezig met dit festival
Een heerlijke line-up en vanuit mijn woonarea (Twente) prima naar toe te rijden.

Wat ik tot nu toe heb gelezen is dit wel echt anders dan de Nederlandse festivals.
De camping is een beetje de place-to-be volgens mij.
Wat linkjes met info:
http://forum.fest.nl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=12179&viewmode=flat&order=ASC&type=&mode=0&start=0

Bovenstaande is wel wat ouder maar denk ik een goede graadmeter

Hier nog iets extra
http://forum.fok.nl/topic/2086216

Zelf twijfel ik nog. Het lijkt me heel vet, maar ben wel een beetje die Pinkpop-standaart gewend en heb ook weer geen zin in een enorme zooi op de camping ( auto's op de camping, veel modder/rommel/mensen bbqen overal enzo)



 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Waarom Foo Fighters wel op RaR/RiP spelen en niet op HU/SO?
Omdat er in die zelfde periode oa. concerten in Wembley ingepland zijn.
In een reactie van FKP Scorpio over de festivalstrijd.
Sind die Foo Fighters, die 2015 beim Neustart von Rock am Ring spielen und früher beim Hurricane auftraten, eine Art Freundschaftsgabe?

Nein, das ist der normale Lauf der Dinge. Die Foo Fighters haben im Jahr 2015 nur freie Termine für das Wembley Stadion in London bekommen, die parallel zu unserem Hurricane-Festival liegen. Aber sie haben ja schon 2008 und 2011 bei uns gespielt.
Lees het hele artikel hier:
http://www.wiesbadener-tagblatt.de/wirtschaft/wirtschaft-regional/fuer-den-veranstalter-ist-es-ein-pokerspiel_14742367.htm
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Ben benieuwd wat Hurricane tegenover RaR en The Ring gaat zetten. Grote namen beginnen in Duitsland beetje op te raken. Black Keys en Interpol stonden er vorig jaar al, dus die waarschijnlijk niet?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ben benieuwd wat Hurricane tegenover RaR en The Ring gaat zetten. Grote namen beginnen in Duitsland beetje op te raken. Black Keys en Interpol stonden er vorig jaar al, dus die waarschijnlijk niet?

We zullen binnenkort wel een nieuwe lading (sub)headliners krijgen die we nog niet verwacht hadden zeker? Bij Werchter zijn we ook wat clueless buiten FF en Muse om, en ik kan me ook niet inbeelden dat Roskilde/NOS Alive/T In The Park/Benicassim/Open'er/... veel gaan aanvangen met die hardrocknamen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
creatieve duitse jongens op die duitse forums...
k9QRhJ5.png

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Daarnaast is de maker waarschijnlijk niet op de hoogte van 'HET" Crystal Fughters drummer nieuws.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Mijn hart sloeg even op hol tot ik je zin erboven las haha.
Als dit echt zou zijn zou ik gelijk kaarten kopen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mocht dat zo zijn ben ik iig nog bepaald niet overtuigd.

Ik weet nou niet of dit sarcastisch is of niet.

Zou natuurlijk een belachelijk sterk begin zijn, ik ben in elk geval erg benieuwd waar Hurricane/Southside mee gaat komen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
creatieve duitse jongens op die duitse forums…
k9QRhJ5.png

Holy shit, Radiohead, The Strokes, Vampire Weekend, Weezer en Portugal the Man? Real Estate en Alt-J ook leuk. Wat een lineup zou dit zijn.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
WeckoJ wrote:
Mocht dat zo zijn ben ik iig nog bepaald niet overtuigd.

Ik weet nou niet of dit sarcastisch is of niet.

Zou natuurlijk een belachelijk sterk begin zijn, ik ben in elk geval erg benieuwd waar Hurricane/Southside mee gaat komen.

Zeker niet sarcastisch. Radiohead is een goede headliner (al vind ik hun nieuwe werk allemaal kut, dus ook Radiohead trekt me niet), the Strokes absoluut niet. Verder vind ik alleen Weezer interessant en dus zou ik dit een treurige line-up vinden.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Zodra er ergens Radiohead vermeld staat komen er standaard een hoop mensen klaar :-?
Ik ben het met WeckoJ eens dat hun nieuwe werk ruk is. Na OK Computer ben ik afgehaakt.

The Strokes heeft mijn inziens ook maar 1 goed album (Is This It) en het nummer Reptilia.
Weezer staat daarnaast wel hoog op mijn lijstje, dus dat zou wel interessant zijn. Vampire Weekend en The Shins zijn ook wel leuk om mee te pikken.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zodra er ergens Radiohead vermeld staat komen er standaard een hoop mensen klaar
icon_confused.gif

Ik ben het met WeckoJ eens dat hun nieuwe werk ruk is. Na OK Computer ben ik afgehaakt.

The Strokes heeft mijn inziens ook maar 1 goed album (Is This It) en het nummer Reptilia.
Weezer staat daarnaast wel hoog op mijn lijstje, dus dat zou wel interessant zijn. Vampire Weekend en The Shins zijn ook wel leuk om mee te pikken.

Gewoon een populaire band. Op dit forum valt dat toch best mee? Heb eerder het idee dat er een hoop mensen klaar komen zodra de naam van Muse genoemd word. Ik vind de laatste albums overigens wel geweldig, evenals het nieuwe soloalbum van Thom Yorke. Met The Strokes heb ik ook niet zo heel veel.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Maandag eerste namen. Verwacht daarbij toch The Strokes op een of andere manier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken