Graspop Metal Meeting 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in België Graspop Metal Meeting 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 1321 reacties, heeft 83 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Set Abominae 4 uur, 49 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1276 tot 1300 (van in totaal 1322)
  • Auteur

rpspeed

Are these the tokens used?

TettenVogel

Are these the tokens used?

Yes.

GMM 11-12-13-15-17-18-19 // PKP 11-12-13-15-16-17-18 // RW 13-15-16-17 // DOUR 16 // ROCK HERK 17 // PLAY FESTIVAL 14-17 // C2C Turijn 18
    Ik heb geen bronnen.

kobloodflames

Mijn lijstje:

Donderdag
    Must See: Sonata Arctica

Vrijdag
    Must See: Lynyrd Skynyrd, Within Temptation

Graag zien: Slayer, Stone Temple Pilots, Deathstars, Starset

Als er niks anders is: Testament, Death Angel, Amon Amarth

Zaterdag
    Must see: Demons & Wizards, Slipknot

Graag zien: Slash, Disturbed, Gloryhammer, Three Days Grace, King Diamon, Godsmack

Als er niks anders is: Living Colour, Hammerfall, UFO, Krokus, Trivium, Grand Magus

Zondag
    Must see: Kiss, Sabaton, Deff Leppard, Whitesnake

Graag zien: Phil Campbell, Inglorious, FM, Delain

Als er niks anders is: Eluveitie, Hawkwind, Deadland Ritual, Equilibrium, Rob Zombie

Joslittel

Ha, jullie zijn me net voor met de lijstjes! Ik kom vooral tot de conclusie dat vrijdag een ramp gaat worden, met name overdag. Erg veel bands die ik wil zien.

Donderdag:

Graag zien: Bear Tooth

Vrijdag:
    Must See: Amon Amarth, Candlemass, Fever 333, Mysticum, Slayer, WhiteChapel, Wiegedood

Graag zien: Architects, Children of Bodom, Combichrist, Crowbar, Cult of Luna, Hatebreed, Lynyrd Skynyrd, Within Temptation

Als er niets beters is: Anthrax, Carpenter Brut, Eagles of Death metal, Municipal Waste, Starset, Stone Tempel Pilots

Zaterdag:
    Must See: Borknagar, Disturbed, Godsmack, Slipknot

Graag zien: Behemoth, Halestorm, King Diamond, Lamb of God, Ne Obliviscaris, Ministry, Slash

Als er niets beters is: Beast in Black, Demons & Wizards, Clutch, Gloryhammer, Hammerfall, Trivium

Zondag:
    Must See: Eluveite, Gojira, In Flames, Kiss, Sabaton, Rob Zombie,

Graag zien: Cradle of Filth, Delain, Equilibrium, Godflesh Apacolypse, Orange Goblin,

Als er niets beters is: Carcass, Hawkwind, Kvelertak, Power Trip, Skalmold, Uncle Acid, Whitesnake

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19

Set Abominae

Lijstjes! 😎

Donderdag:

Graag zien: Raven

Als er niets beters is: Philip H. Anselmo And The Illegals

Vrijdag:
    Must See: Candlemass, Children Of Bodom, Deathstars, Eagles Of Death Metal, Within Temptation

Graag zien: Amon Amarth, Carpenter Brut, Combichrist, Cult Of Luna, Lynyrd Skynyrd, Slayer

Als er niets beters is: Anthrax, Candlebox, Crowbar, Starset, Stone Temple Pilots, Testament

Zaterdag:
    Must See: Beast In Black, Demons & Wizards, Gloryhammer, Halestorm, HammerFall

Graag zien: Borknagar, Clutch, Disturbed, Godsmack, Krokus, Ministry, Ne Obliviscaris

Als er niets beters is: Behemoth, Grand Magus, King Diamond, Lamb Of God, No Fun At All, Phil Campbell & The Bastard Sons, Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators, Slipknot, State Champs, Taking Back Sunday, Three Days Grace, Trivium, UFO

Zondag:
    Must See: Cradle Of Filth, Def Leppard, Gojira, In Flames, Kiss, Sabaton, Skålmöld

Graag zien: Delain, Eluveitie, Equilibrium, Hawkwind, Insomnium, Kvelertak, Living Colour, Nashville Pussy, Rob Zombie, Uncle Acid & The Deadbeats, Whitesnake

Als er niets beters is: Crisix, Deadland Ritual, FM, Inglorious, Orange Goblin, Sick Of It All, While She Sleeps

Pim

Als toch iedereen bezig is. Dan ga ik er ook maar voor he? 😛

Donderdag:
    Must See: Beartooth, The Amity Affliction
    Graag zien: Sonata Arctica
    Als er niets beters is: De rest

Vrijdag:
    Must See: Amon Amarth, Architects, Candlebox, Eagles Of Death Metal, Fever 333, Slayer, Stone Temple Pilots
    Graag zien: Children of Bodom, Hatebreed, Municipal Waste, Whitechapel, Within Temptation
    Als er niets beters is: Anthrax, Atreyu, Candlemass, Lynyrd Skynyrd

Zaterdag:
    Must See: Beast In Black, Halestorm, Slash, Slipknot
    Graag zien: Agnostic Front, Disturbed, Gloryhammer, Godsmack, Ministry, Trivium
    Als er niets beters is: No Fun At All, Refused, State Champs, Taking Back Sunday, Three Days Grace

Zondag:
    Must See: Gojira, In Flames, Sabaton
    Graag zien: Delain, Eluveitie, Equilibrium, Rob Zombie, While She Sleeps
    Als er niets beters is: Hawkwind, Living Colour, Sick Of It All, Terror

Donderdag en zondag zijn rustige dagen tot nu toe. Heb er wel enorm veel zin in

Pinkpop '11, '14, '15, '16, '17, '18. Graspop '15, '16, '17, '18. Paaspop '16, '17, '18. Nirwana Tuinfeest '16, '17, '18. Fortarock '16. Appelpop '15, '16, '17. Into The Grave '17

koekdoos

Voor mij alleen de zondag:
    Must: KISS, Whitesnake, Def Leppard, Delain
    Bonus: Eluveitie
    Overigen: Inglorious, Living Colour, Deadland Ritual

• Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 22 uur geleden door  koekdoos.

koekdoos

Volgens mij de clashfinder van een paar posts/pagina’s terug: Living Colour staat op de Graspop site op zondag, maar in de clashfinder op zaterdag. Is dit op Graspop veranderd, dat ze eerst bij zaterdag stonden? (https://clashfinder.com/s/gmm2019/?hl1=living&amp😉

Indiaantje89

Volgens mij de clashfinder van een paar posts/pagina’s terug: Living Colour staat op de Graspop site op zondag, maar in de clashfinder op zaterdag. Is dit op Graspop veranderd, dat ze eerst bij zaterdag stonden? (https://clashfinder.com/s/gmm2019/?hl1=living&amp😉

Ik heb enkel een zondag kaart. En die stonden bij de laatste Gojira lichting niet op de zondag. Idem geld voor Terror zie ik nu. En Phill Campbell en Immolation is weer weg voor de zondag en staan op de zaterdag.

schmorc

Denken jullie dat er nog kans is dat Dimmu Borgir komt?

Hier ook mijn lijstje:

Donderdag:

Vrijdag:
    Must See: Amon Amarth, Children of Bodom, Within Temptation
    Graag zien: Cult of Luna, Combichrist, Death Angel, Deathstars, Slayer
    Als er niets beters is: Anthrax, Crowbar, Whitechapel

Zaterdag:
    Must See: Beast in Black, Lamb of God, Ne Obliviscaris, Slipknot
    Graag zien: Disturbed, Behemoth, Gloryhammer, Hammerfall, Godsmack, Trivium, Three Days Grace
    Als er niets beters is: Halestorm, Slash, State Champs, Legion Of The Damned, Grand Magus

Zondag:
    Must See: Delain, Eluveitie, Gojira, In Flames, Sabaton
    Graag zien: Fleshgod Apocalypse, Insomnium, Kiss, Cradle Of Filth, Rob Zombie
    Als er niets beters is: Equilibrium, Crisix, Carcass

• Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 21 uur geleden door  schmorc.

Set Abominae

Tussenstandje. 🙂

(Band: Must-see – Graag zien – Als er niks anders is)

Donderdag
    Sonata Arctica: 4 – 2 – 0
    Beartooth: 1 – 1 – 0
    The Amity Affliction: 1 – 0 – 0
    Raven: 0 – 1 – 1
    Philip H. Anselmo and the Illegals: 0 – 0 – 2
    Aborted: 0 – 0 – 1

Vrijdag
    Within Temptation: 4 – 2 – 0
    Amon Amarth: 4 – 1 – 1
    Slayer: 3 – 3 – 0
    Children Of Bodom: 2 – 3 – 0
    Eagles Of Death Metal: 2 – 0 – 2
    Candlemass: 2 – 0 – 1
    Fever 333: 2 – 0 – 0
    Lynyrd Skynyrd: 1 – 3 – 1
    Cult of Luna: 1 – 3 – 0
    Architects: 1 – 2 – 0
    Deathstars: 1 – 2 – 0
    Stone Temple Pilots: 1 – 1 – 3
    Whitechapel: 1 – 1 – 1
    Candlebox: 1 – 0 – 1
    Mysticum: 1 – 0 – 0
    Wiegedood: 1 – 0 – 0
    Combichrist: 0 – 3 – 1
    Hatebreed: 0 – 2 – 0
    Anthrax: 0 – 1 – 4
    Crowbar: 0 – 1 – 2
    Starset: 0 – 1 – 2
    Carpenter Brut: 0 – 1 – 1
    Death Angel: 0 – 1 – 1
    Municipal Waste: 0 – 1 – 1
    Like A Storm: 0 – 1 – 0
    Testament: 0 – 0 – 3
    Atreyu: 0 – 0 – 1
    Bleed From Within: 0 – 0 – 0
    To The Rats And Wolves: 0 – 0 – 0

Zaterdag
    Slipknot: 4 – 1 – 1
    Halestorm: 3 – 1 – 1
    Beast In Black: 3 – 0 – 1
    Disturbed: 2 – 4 – 0
    Slash ft. Myles Kennedy & The Conspirators: 2 – 2 – 2
    Demons & Wizards: 2 – 0 – 1
    Godsmack: 1 – 5 – 0
    Gloryhammer: 1 – 3 – 1
    Ne Obliviscaris: 1 – 2 – 0
    HammerFall: 1 – 1 – 2
    Lamb Of God: 1 – 1 – 1
    Borknagar: 1 – 1 – 0
    Refused: 1 – 0 – 1
    Trivium: 0 – 3 – 3
    Three Days Grace: 0 – 3 – 2
    Behemoth: 0 – 3 – 1
    Ministry: 0 – 3 – 0
    King Diamond: 0 – 2 – 2
    Phil Campbell & The Bastard Sons: 0 – 1 – 2
    Clutch: 0 – 1 – 1
    Krokus: 0 – 1 – 1
    Agnostic Front: 0 – 1 – 0
    Grand Magus: 0 – 0 – 3
    State Champs: 0 – 0 – 3
    No Fun At All: 0 – 0 – 2
    Taking Back Sunday: 0 – 0 – 2
    UFO: 0 – 0 – 2
    Legion Of The Damned: 0 – 0 – 1
    Immolation: 0 – 0 – 0

Zondag
    Sabaton: 5 – 0 – 0
    Kiss: 4 – 1 – 1
    Gojira: 4 – 0 – 1
    In Flames: 4 – 0 – 1
    Delain: 3 – 4 – 0
    Whitesnake: 3 – 1 – 1
    Def Leppard: 3 – 1 – 0
    Eluveitie: 2 – 3 – 1
    Rob Zombie: 2 – 3 – 1
    Cradle Of Filth: 1 – 3 – 0
    FM: 1 – 1 – 1
    Skálmöld: 1 – 0 – 1
    Equilibrium: 0 – 4 – 2
    Fleshgod Apocalypse: 0 – 2 – 0
    Insomnium: 0 – 2 – 0
    Hawkwind: 0 – 1 – 3
    Living Colour: 0 – 1 – 3
    Inglorious: 0 – 1 – 2
    Sick Of It All: 0 – 1 – 2
    While She Sleeps: 0 – 1 – 2
    Kvelertak: 0 – 1 – 1
    Orange Goblin: 0 – 1 – 1
    Uncle Acid & the Deadbeats: 0 – 1 – 1
    Nashville Pussy: 0 – 1 – 0
    Deadland Ritual: 0 – 0 – 3
    Carcass: 0 – 0 – 2
    Crisix: 0 – 0 – 2
    Power Trip: 0 – 0 – 1
    Terror: 0 – 0 – 1
    Possessed: 0 – 0 – 0

Set Abominae

Something else:
    Has anyone noticed the lack of Black Metal at GMM19? AFAIK Cradle Of Filth and Behemoth are the only bands that are at least influenced by the genre. I would have hoped for Mayhem, Hellhammer, Emperor or something like that… What do you think, is there at least one black metal band left to announce?

What about Mysticum, Wiegedood and Ne Obliaviscaris?

Verder ook nog Borknagar en Skålmöld.

nikita

Oeehh lijstjes, hierbij de mijne.

Donderdag:
    Graag zien: Phil Anselmo
    Als er niets beters is: De rest

Vrijdag:
    Must See: Amon Amarth, Children of Bodom, Slayer, Stone Temple Pilots
    Graag zien: Anthrax, Candlemass, Testament
    Als er niets beters is: Candlebox, Cult of Luna, Death Angel, Lynyrd Skynyrd

Zaterdag:
    Must See: Borknagar, Demons & Wizards, Ne Obliviscaris, Slash, Slipknot
    Graag zien: Behemoth, Gloryhammer, Godsmack, Grand Magus, Hammerfall
    Als er niets beters is: Lamb of God, Phil Campbell, Three Days Grace

Zondag:
    Must See: Eluveitie, Sabaton, Skálmöld
    Graag zien: Delain, Equilibrium, Insomnium, Whitesnake
    Als er niets beters is: Def Leppard, Fleshgod apocalypse, In Flames

Hoop voor zondag nog op (tegen beter weten in): Dream Theater, Avantasia

• Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 18 uur geleden door  nikita.

GMM 06, 07, 08, 09, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 // RW 03, 04, 16, 18 // PKP 05, 06, 08
    TW 02, 17 // MFVF 04, 05 // FR 18

charlottekos

Oke, ik ben slecht in keuzes maken want ik wil vrijwel alles zien, maar hier is mijn (voorlopige) lijstje. Uiteindelijk kan ik pas echt kiezen als er een timetable is (en huilen).

Donderdag:
    Graag zien: The Amity Affliction, Beartooth, Sonata Arctica, Raven
    Als er niets beters is: Philip Anselmo

Vrijdag:
    Must see: Candlemass, Children of Bodom, Deathstars, Like a storm, Stone Temple Pilots, Within Temptation
    Graag zien: Amon Amarth, Atreyu, Carpenter Brut, Crowbar, Cult Of Luna, Lynyrd Skynyrd, Slayer, Starset
    Als er niets beters is: Architects, Bleed From Within, Death Angel, Eagles Of Death Metal, FEVER 333, To the Rats and Wolves, Wiegedood

Zaterdag:
    Must see: Disturbed, King Diamond, Ne obliviscaris, Slash, Three Days grace
    Graag zien: Beast in Black, Borknagar, Clutch, Demons & Wizards, Gloryhammer , Godsmack, Halestorm, Hammerfell, Krokus, Phil Campbell and the Bastard Sons, Slipknot, Trivium, UFO
    Als er niets beters is: Agnostic Front, Behemoth, Grand Magus, Lamb of God, Ministry, No Fun At All

Zondag:
    Must see: Cradle of Filth, Eluveitie, Gojira, Hawkwind, Inglorious, Kiss, Living colour, Sabaton
    Graag zien: Def Leppard, Delain, Equilibrium, FM, In Flames, Insomnium, Kvelertak, Nashville Pussy, Skalmold
    Als er niets beters is: Carcass, Crisix, Deadland Ritual, Fleshgod Apocalypse, Orange goblin, Power Trip, Rob Zombie, Uncle Acid & The Deadbeats, While She Sleeps, Whitesnake

graspop20

Ik zou niet te veel rekenen op Dimmu Borgir of menig andere grote naam.
    Er staan al erg veel namen met hun logo groot op het affiche,
    namen als Architects, Trivium, Godsmack, Gojira, Lamb of God en Anthrax zijn de laatste jaren geprofileerd als ‘grote namen’ op festivals.
    Namen van gevestigde orde staan er reeds ook al veel. Naast de drie headliners, staan er veel voormalige afsluiters voor de M2:
    Sabaton, In Flames, King Diamond, Rob Zombie, en zelfs voormalige M1 afsluiters Slayer & Whitesnake
    Dan heb je nog nieuwkomers op GMM Lynyrd Skynyrd en Eagles of Death die ook gelijk hoog op het affiche staan.
    De rest die overblijft zijn niet de minste namen…er staan nu zoveel namen uitgelicht met hun logo..dat het me stug lijkt dat er nog een grote naam bij komt.
    Een paar coverbands, wat vlaams/nederlands talent, en in een gunstig geval nog één of twee middelnamen per dag voor de kleinere podia. (totaal nog 4 a 5 per dag)
    Momenteel staan er 2 vlaamse en 3 nederlandse bands en nog geen coverbands…meestal beslaat dit ongeveer 15 a 20 bands in het totaal.
    Dus…verwacht niet meer te veel…dan kan het alleen maar meevallen.
    Namen als Dream Theater, Dimmu Borgir, Tenasious D, ZZ-top en Manowar zou ik niet meer op rekenen.

graspop20

Donderdag: Sonata Arctica, Raven
    Vrijdag: Within Temptation, Children of Bodom, Slayer, Deathstars,
    Zaterdag: Hammerfall, Beast in Black, Hammerfall, Demons & Wizards, Hammerfall, Disturbed, Hammerfall, Gloryhammer, Hammerfall, King Diamond, Krokus, Slash,
    Als er niks anders is: Trivium, Godsmack, Halestorm,
    Zondag: Sabaton, Def Leppard, Whitesnake, In Flames,
    Als er niks anders is: Kiss, Rob Zombie, Delain

redbaron

VRIJDAG:

Must see: Slayer, Testament, Whitechapel, Bleed From Within, Amon Amarth, Hatebreed, Mysticum.

Als er niks anders is: pinten drinken.

ZATERDAG:

Must see: Immolation, Disturbed, Lamb Of God, Behemoth, Godsmack, Legion of the Damned, Ne Obliviscaris, Slipknot.

ZONDAG:

Must see: Carcass, While She Sleeps, Powertrip, Gojira.

xydroh

er zijn toch nog een aantal interessante namen die niet bovengekomen zijn in Belgie, hier denk ik vooral aan papa roach, sum41, dit zie ik toch wel als bands die graspop niet kan laten schieten?

Elafro

er zijn toch nog een aantal interessante namen die niet bovengekomen zijn in Belgie, hier denk ik vooral aan papa roach, sum41, dit zie ik toch wel als bands die graspop niet kan laten schieten?

Ik hoop echt dat Sum 41 nog bij de laatste worp namen komt. Hun show was 2 jaar geleden was echt zalig op GMM, was toen zwaar onder de indruk. Wat een live-band is dat geworden!

Ik verwacht hen ook wel. Als je hun tourschema bekijkt is het perfect mogelijk. Ze staan die vrijdag op Hellfest en voor de rest staat er dat weekend nog niets gepland.
    Al is donderdag van werchter ook nog mogelijk… Nog niks gepland en de dag nadien op Jera On Air.

Laat ons hopen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 dagen, 3 uur geleden door  Elafro.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 dagen, 3 uur geleden door  Elafro.

RW: 05 - 07 - 09 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17
    Groezrock: 07 - 08 - 09 - 10 - 16 - 17
    PKP: 08 - 10 - 15 - 17
    GMM: 16 - 17 - 18
    Alcatraz: 15 - 16
    Tomorrowland: 14
    W:O:A: 17
    Extrema Outdoor Ned: 15
    TW Classic: 17
    Boutique: 12 - 13

xydroh

Ik hoop echt dat Sum 41 nog bij de laatste worp namen komt. Hun show was 2 jaar geleden echt zalig op GMM, was toen zwaar onder de indruk. Wat een live-band is dat geworden!

Ik verwacht hen ook wel. Als je hun tourschema beijkt ist het perfect mogelijk. Ze staan die vrijdag op Hellfest en voor de rest staat er dat weekend nog niets gepland.
    Al is donderdag van werchter ook nog mogelijk… Nog niks gepland en de dag nadien op Jera On Air.

Laat ons hopen.

ik verwacht sum41 zoizo in België, de enige vraag is waar? En inderdaad, 2 jaar geleden heeft sum41 graspop volledig platgespeeld, super strak live zowel vocaal als instrumentaal.

kaiser

Er is ook nog alcatraz en de metaldag van de Lokerse feesten. En zijn ook bands die op kleinere festivals als rock zottegem enzo kunnen staan.

Rockbeer

Sum41 viel (voor mij althans) op Pinkpop een paar jaar geleden heel erg tegen. Weet niet of ik ze nog een tweede kans gun… Meer mensen met positievere ervaringen dan ik? Wellicht laat ik me overtuigen dan 😉

Hoezo verwacht iedereen dat er nog 5 acts per dag bij komen? De organisatie stelde op 95% te zitten en 94 namen zijn gekend. Dat betekent dat er nog 5 namen in zijn totaliteit bij komen.

Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18

charlottekos

Sum41 viel (voor mij althans) op Pinkpop een paar jaar geleden heel erg tegen. Weet niet of ik ze nog een tweede kans gun… Meer mensen met positievere ervaringen dan ik? Wellicht laat ik me overtuigen dan 😉

Hoezo verwacht iedereen dat er nog 5 acts per dag bij komen? De organisatie stelde op 95% te zitten en 94 namen zijn gekend. Dat betekent dat er nog 5 namen in zijn totaliteit bij komen.

Waar heb je gezien dat ze nu 95% hebben aangekondigd? Ik heb alleen voorbij zien komen dat we nog 1 laatste handje namen kunnen verwachten (maar niet hoeveel). Ik gok dat andere mensen de inschatting van nog 5 per dag erbij hebben gemaakt aan de hand van het aantal bands dat in het verleden speelde.

• Deze reactie is gewijzigd 1 dag, 22 uur geleden door  charlottekos.

Joslittel

Waar heb je gezien dat ze nu 95% hebben aangekondigd? Ik heb alleen voorbij zien komen dat we nog 1 laatste handje namen kunnen verwachten (maar niet hoeveel). Ik gok dat andere mensen de inschatting van nog 5 per dag erbij hebben gemaakt aan de hand van het aantal bands dat in het verleden speelde.

Stond in de laatste nieuwsmail. Dus eens met Rockbeer dat we niet meer teveel moeten verwachten. Ik verwacht Dimmu Borgir als grootste naam laatste pakketje, leek me vooraf een zekerheid.

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19

Set Abominae

Stond in de laatste nieuwsmail. Dus eens met Rockbeer dat we niet meer teveel moeten verwachten. Ik verwacht Dimmu Borgir als grootste naam laatste pakketje, leek me vooraf een zekerheid.

Klopt:

Een stuk of 5-6. Er zijn tot op heden 94 acts gepubliceerd en we zitten op ca. 95% van het totaal. Dat betekent dus dat er zo’n 100 bands zullen staan.

Maar ook:

Zitten nu op 94, 2 jaar geleden waren het er 109 (vorig jaar is niet echt representatief, want XL-editie).
    Dus nog zo’n 15 namen zou ik zeggen.
    Daar zitten dan wel ook o.a. 3 jonge Belgische bandjes van de Red Bull Music Stage bij (cover-/tribute-bandjes in Classic Rock Café of ’s nachts in Metal Dome zijn niet meegerekend).

Lijkt me sterk dat ze ineens een band of 10 minder gaan boeken.
    Die 95% zou ik dan ook niet zo heel erg letterlijk nemen, denk ik (verkoop Metal Town staat ook al een hele tijd op 95%).

25 berichten aan het bekijken - 1276 tot 1300 (van in totaal 1322)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.