Graspop Metal Meeting 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in België Graspop Metal Meeting 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 763 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  xydroh 7 uur, 55 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 764)
  • Auteur

Joslittel

Er kwam hier laatst een berichtje voorbij van iemand die geloof ik op de site van Def Leppard had gevonden dat de verkoop van dagtickets aanstaande donderdag start. Dan zouden morgen dus meer namen moeten komen met een dagindeling. Laten we dat hopen!

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18-19 / Fortarock 18

graspop20

kiss is aangekondigd

Pim

Er kwam hier laatst een berichtje voorbij van iemand die geloof ik op de site van Def Leppard had gevonden dat de verkoop van dagtickets aanstaande donderdag start. Dan zouden morgen dus meer namen moeten komen met een dagindeling. Laten we dat hopen!

verwacht die extra namen zelf niet echt. Ik vind iig geen afwezige namen meer op de site. Of ik zoek niet goed.

Pinkpop '11, '14, '15, '16, '17, '18. Graspop '15, '16, '17, '18. Paaspop '16, '17, '18. Nirwana Tuinfeest '16, '17, '18. Fortarock '16. Appelpop '15, '16, '17. Into The Grave '17

kobloodflames

verwacht die extra namen zelf niet echt. Ik vind iig geen afwezige namen meer op de site. Of ik zoek niet goed.

Vorig jaar was t meestal dat namen pas verdwenen op de dag van aankondiging of de dag ervoor. Misschien is dat nu weer het geval. Of ze hebben het gefixt :p

koekdoos

klopt, op de site van Whitesnake stond dat vermeld! ik denk dat 48 + 3 headliners al genoeg namen is voor dagticket verkoop. Als ik het goed heb teruggezocht, dan waren voorgaande jaren ook ongeveer zoveel namen bekend. Rond de feestdagen en februari dan nog wat namen en nog ergens een keer?

xydroh

klopt, op de site van Whitesnake stond dat vermeld! ik denk dat 48 + 3 headliners al genoeg namen is voor dagticket verkoop. Als ik het goed heb teruggezocht, dan waren voorgaande jaren ook ongeveer zoveel namen bekend. Rond de feestdagen en februari dan nog wat namen en nog ergens een keer?

Extreem veel metal optredens in februari geplanned. Ik vermoed dan ook dat alles hierna zal komen

Dr. Hannibal

kiss is aangekondigd

Hey maar jongens, wisten jullie al dat Kiss is aangekondigd?

Rockbeer

Wie geeft het ja-woord?

Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18

koekdoos

Jaaaaaaa Kissssss!!!! Frontrow!

Zoiets?

Mezzezo

Yes, ik zet wel weer in op Graspop 2020. 2019 is niet aan mij besteed.

Tenzij misschien Slipknot, lynyrd skynyrd, Disturbed en combichrist op een dag spelen dan is een dagje nog te overwegen.

Sziget 11. Pukkelpop 13, 14. Rock am Ring 16. GMM 18.

Rockbeer

Slipknot en Disturbed spelen al zo op de zaterdag. Combichrist en Lynyrd Skynyrd niet bekend.

Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18

Rockbeer

Heb alle websites bezocht en kom tot dit overzicht:

Vrijdag: Within Temptation
    Zaterdag: Slipknot, Agnostic Front, Disturbed, Gloryhammer, In Flames
    Zondag: Kiss, Sabaton, Def Leppard, Whitesnake, Phil Campbell

De rest kan ik nog niet vinden.

kobloodflames

Wie geeft het ja-woord?

Ik ben zeer tevreden met Kiss, staat nog op mijn bucket list. Dit haalt mij wel over om kaartjes te kopen :). En zoals ze self zeggen: het wordt hun grootste show ooit

Rockbeer

Toch vreemd om je grootste show ooit op een festival te verzorgen. In mijn ogen is het veel eenvoudiger om een grote show op poten te zetten als je geen last hebt van andere aangelegenheden op je podium.

kobloodflames

Toch vreemd om je grootste show ooit op een festival te verzorgen. In mijn ogen is het veel eenvoudiger om een grote show op poten te zetten als je geen last hebt van andere aangelegenheden op je podium.

Zeg dat tegen Iron Maiden dit jaar. Als de setup van Kiss daar ook maar een beetje in de buurt komt van dat ben ik dik tevreden!

Rockbeer

Inderdaad: https://www.graspop.be/nl/nieuws/kiss-headliner-zondag-23-juni/216/

Hier staat in dat Within Temptation, Slipknot en Kiss de headliners van MS1 zijn.

Fonske122

Kans Dat System of a Down er nog bijkomt? iemand een idee

Teake Rooks

Overigens is er aan de Kiss site ook wel eea af te leiden
    Ik verwacht ze nog wel op Graspop, Hellfest en misschien nog wat, want als je naar hun site gaat https://www.kissonline.com/ en bij de tourdates kijkt dan zie je als je ‘hovert’ over een ‘info’ knop bij een show dat ze genummerd zijn, bv. als volgt;

Moscow 13 juni = 127617
    Kiev 16 juni = 127618
    Krakow 18 juni = 127619

opeenvolgend genummerd dus, en dan daarna;

Amsterdam 25 juni = 127623
    Tons of Rock 27 juni = 127624
    Trondheim Rocks 28 juni = 127625

Kortom, in dat ‘gat’ wat er nu in hun tourdata zit tussen 18-25 juni spelen ze dus nog 3 shows.

Misschien voor hier niet heel boeiend, maar op 6 juni en op 1 datum tussen 7 en 11 juni komen dan ook nog shows.

Paddy

Kans Dat System of a Down er nog bijkomt? iemand een idee

Ik zou er niet meer op rekenen.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Rinze

Nou, dat is dan besloten, laatste avond klemzuipen en de marquee in, of vroeg op bed om de volgende dag op tijd thuis te zijn.

Fortarock '14, '16 Graspop '15, '16, '17 '18 Into the Grave '15 '16 '17

Pim

Ik denk eerder dat ze bedoelen de grootste show die ze tot nu toe hebben neergezet. Gaan ze de hele tour doen, is niet speciaal voor GMM ofzo. Elke show word identiek.

Pinkpop '11, '14, '15, '16, '17, '18. Graspop '15, '16, '17, '18. Paaspop '16, '17, '18. Nirwana Tuinfeest '16, '17, '18. Fortarock '16. Appelpop '15, '16, '17. Into The Grave '17

Set Abominae

Ik denk eerder dat ze bedoelen de grootste show die ze tot nu toe hebben neergezet. Gaan ze de hele tour doen, is niet speciaal voor GMM ofzo. Elke show word identiek.

Ik vind het ook niet zo een vreemde uitspraak.
    Iedere band probeert zich toch steeds bij iedere tour te overtreffen?
    Bij een afscheidstour lijkt me dat des te meer het geval.

Ik heb in ieder geval wel zin in een avondje glam metal + Sabaton! 😎

koekdoos

Set Abominae

Top: Within Temptation, Sabaton, Def Leppard, Hammerfall, Krokus, Gloryhammer,
    Goed: In FLames, Krokus, Children of Bodom, Disturbed, Sonata Arctica, Whitesnake
    Redelijk: King Diamond, Deathstars, Slipknot, Godsmack, Halestorm, Trivium
    Nieuwsgierig: Phil Campbell, Demons & Wizards

Aanraders:
    Within Temptation is een top headliner.
    Hammerfall: DE meest ondergewaardeerde band ooit!
    Demons & Wizards: Zeldzaam optreden in de Benelux
    Deathstars: Zeldzaam optreden in de Benelux
    Krokus: De Zwitserse AC/DC

Mijn lijstje begint zich ook al aardig te vullen. 🙂

Must-see:
    Amon Amarth
    Children Of Bodom
    Candlemass
    Deathstars
    Def Leppard
    Demons & Wizards
    Eluveitie
    Gloryhammer
    Hammerfall
    KISS
    Sabaton
    Within Temptation

Goed:
    Borknagar
    Delain
    Godsmack
    Halestorm
    Hawkwind
    Krokus
    Lynyrd Skynyrd
    Sonata Arctica
    Testament
    Trivium
    Whitesnake

Redelijk:
    Agnostic Front
    Carcass
    Disturbed
    Slipknot

Nieuwsgierig:
    Combichrist
    Cult Of Luna
    Equilibrium

Set Abominae

Dik tevreden dus tot nu toe! 😎
    Maar uiteraard blijft er altijd nog een hoop te wensen over..

Hoop op:
    Avantasia
    Babymetal
    Battle Beast
    Beast In Black
    Cradle Of Filth
    Dethklok
    Dimmu Borgir
    Draconian
    Epica
    Kamelot
    Månegarm
    Shylmagoghnar
    Tenacious D
    Therion
    Wardruna

Ook blij met:
    Asp
    Astral Doors
    Be’lakor
    Belzebubs
    Bloodbound
    Carach Angren
    Dio Disciples
    Elvenking
    Insomnium
    Majesty
    Marmozets
    Metal Allegiance
    Oomph!
    Orden Ogan
    Prophets Of Rage
    Saturnus
    Skálmöld
    Sólstafir
    The Melvins
    Ufomammut
    Van Canto
    Wintersun

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 764)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.