Goede concerten op Youtube of andere bronnen

Festileaks Festival Forum Forums Muziek Forum Goede concerten op Youtube of andere bronnen

Dit onderwerp bevat 85 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Everyknight 1 week, 2 dagen geleden.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 86)
  • Auteur

DennisvdBr
    Moderator

https://youtu.be/b1m7iFWCXy0

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

jswa

neontiger8
    Festileaks Redactie

jajajajaja! Blijft een topconcert!

Now who'd have thought that after all,
    Something as simple as rock 'n' roll would save us all.

*everything on personal account*

Romy

Ik doe mijn profielwerkstuk over festivals (ja ik weet het, fantastisch onderwerp), maar in plaats van simpelweg een presentatie te geven hebben we besloten om een filmpje in elkaar te zetten met o.a. fragmenten van vette festivaloptredens en interviews met verschillende mensen. Weet iemand nog een optreden die zo gaaf was dat we hem er zeker in moeten zetten?

Shhh.. Be quiet, you might piss somebody off.

DennisvdBr
    Moderator

Ik doe mijn profielwerkstuk over festivals (ja ik weet het, fantastisch onderwerp), maar in plaats van simpelweg een presentatie te geven hebben we besloten om een filmpje in elkaar te zetten met o.a. fragmenten van vette festivaloptredens en interviews met verschillende mensen. Weet iemand nog een optreden die zo gaaf was dat we hem er zeker in moeten zetten?

Ik denk in eerste instantie aan de duik van Vedder tijdens Pinkpop 92.
    Met interviews, de weglopende Jagger op Pinkpop 1979, van die editie zijn een paar mooie interviews met Dire Straits en Police.
    Over het prille begin van Pinkpop kijk eens:
    http://www.l1.nl/video/pinkpop-souvenirs-1970-1973-26-mei-2012
    misschien heb er wat aan…

(kan zijn dat je de link naar de video niet in 1 keer afspeelt doordat die naar l1.nl gaat, probeer de link dan nogmaals)

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  DennisvdBr.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  DennisvdBr.

Romy

Ik denk in eerste instantie aan de duik van Vedder tijdens Pinkpop 92.
    Met interviews, de weglopende Jagger op Pinkpop 1979, van die editie zijn een paar mooie interviews met Dire Straits en Police.
    Over het prille begin van Pinkpop kijk eens:
    http://www.l1.nl/video/pinkpop-souvenirs-1970-1973-26-mei-2012
    misschien heb er wat aan…

(kan zijn dat je de link naar de video niet in 1 keer afspeelt doordat die naar l1.nl gaat, probeer de link dan nogmaals)

Topp, dankjewel!!

neontiger8
    Festileaks Redactie

Bruce op PP was natuurlijk ook bijzonder. Daarnaast kun je voor de lol BKS en DTRH er vast wel in verwerken. πŸ˜‰

Bij welk vak doe je jouw pws?

Romy

Bruce op PP was natuurlijk ook bijzonder. Daarnaast kun je voor de lol BKS en DTRH er vast wel in verwerken. ?

Ohja, goeie! Economie, hebben op papier ons eigen meerdaagse festival georganiseerd en een begroting gemaakt. Het was heel veel werk, maar wel erg leuk om een keer aan de andere kant te staan zegmaar πŸ™‚

neontiger8
    Festileaks Redactie

Bruce op PP was natuurlijk ook bijzonder. Daarnaast kun je voor de lol BKS en DTRH er vast wel in verwerken.

Ohja, goeie! Economie, hebben op papier ons eigen meerdaagse festival georganiseerd en een begroting gemaakt. Het was heel veel werk, maar wel erg leuk om een keer aan de andere kant te staan zegmaar

Tof zeg! Dan kun je BKS en DTRH sowieso gebruiken. Dat zijn ook nieuwe festivals. Welke acts staan er bij jullie?

Romy

Over de acts hebben we het niet eens gehad hahaha, we hebben gewoon besloten dat er in het totaal ongeveer 100 acts komen te staan, toen aan een kennis van ons die er verstand van heeft gevraagd aan welke prijsklasse we zouden moeten denken voor een headliner, sub en de dagopvullers en die bedragen hebben we op de begroting gezet.

neontiger8
    Festileaks Redactie

Over de acts hebben we het niet eens gehad hahaha, we hebben gewoon besloten dat er in het totaal ongeveer 100 acts komen te staan, toen aan een kennis van ons die er verstand van heeft gevraagd aan welke prijsklasse we zouden moeten denken voor een headliner, sub en de dagopvullers en die bedragen hebben we op de begroting gezet.

Dat kan natuurlijk ook, maar dan wacht ik nog even met het kopen van een kaartje als je t niet erg vindt…

on:

Romy

Dat kan natuurlijk ook, maar dan wacht ik nog even met het kopen van een kaartje als je t niet erg vindt…

Nog eventjes geduld hebben hoor, over een paar dagen maken we de headliners bekend. Wat dacht je van Iron Maiden, Black Sabbath en Rammstein? πŸ˜›

Ivo

Loveless

RATM @ Pinkpop lang geleden (Aardbeving)
    Foo Fighters op Pinkpop 2011 (regenboog)
    Arcade Fire @ Pinkpop 2014 (regen)
    Roisin Murphy @ DTRH 2015
    Showtje van Muse van de laatste tour, altijd goed live

Als je langer terug wil, AC/DC op Monsters of Rock, of Iron Maiden op Rock in Rio.

Ik vond Christine and the Queens ook een aangename verrassing op Lowlands dit jaar.

Romy

Dankje! Zal er straks even naar kijken πŸ™‚

mattman
    Moderator

RATM @ Pinkpop lang geleden (Aardbeving)
    Foo Fighters op Pinkpop 2011 (regenboog)
    Arcade Fire @ Pinkpop 2014 (regen)
    Roisin Murphy @ DTRH 2015
    Showtje van Muse van de laatste tour, altijd goed live

Als je langer terug wil, AC/DC op Monsters of Rock, of Iron Maiden op Rock in Rio.

Ik vond Christine and the Queens ook een aangename verrassing op Lowlands dit jaar.

Editors op Werchter 2012 is ook op vele vlakken memorabel. Eigenlijk heeft dit ene concert de band een beetje ‘gered’.

Jos.
    Beheerder

Black Lies

LGW: 14-15-16-17 // BKS: 15-16-17-18-19 // RW: 15-16-18 // Incubate: 15-16'1-16'2 // PP: 13-14 // Dour: 15 // DTRH: 16 // Woo Hah: 15 // FR: 15 // PKP: 15 // Rewire: 16

MRMantel

https://www.youtube.com/watch?v=JIscpV3RzYY
    Eerst stond ook het volledige concert op Youtube, maar die kan ik nu niet vinden. Glastonbury optredens zien er denk ik altijd wel indrukwekkend uit voor wat je wilt doen.

Thomas
    Festileaks Redactie

<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/kS0KZSEfuFI?feature=oembed” frameborder=”0″ allowfullscreen=”” id=”fitvid354907″></iframe>

Ik vind hem hier maar matig tot gemiddeld… Glastonbury en Lowlands waren stukken beter.

Pinkpop 12-14-15-16 // Pukkelpop 14 // Best Kept Secret 15-16-17-18 // Lowlands 15-16-17-18 // Sziget 16 // Primavera Sound 17 // Glastonbury 17-19 // Solar 17-18

PwoperFish

Hele show van Ride @ Best Kept Secret.

MRMantel

https://www.youtube.com/watch?v=F7hy4ARzTlw&feature=youtu.be een coverproject van Horses met o.a. Courtney Barnett

Black Lies

Prachtig dit! Bowie speelt in 2002 nog ongeveer Low integraal live! Alleen niet helemaal zoals de volgorde van de nummers op het album oorspronkelijk was en zonder Weeping Wall. De rest van de setlist is wel redelijk matig daarna (ben niet zo’n fan van Heaten), maar het begin is zeker een aanrader voor fans van zijn Berlijnperiode. Fans van zijn glamrockperiode zou ik Ziggy Stardust: The Motion Picture aanraden, maar die staat niet op YouTube, kun je wel hier en daar downloaden ;).

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren geleden door  Black Lies.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren geleden door  Black Lies.

LGW: 14-15-16-17 // BKS: 15-16-17-18-19 // RW: 15-16-18 // Incubate: 15-16'1-16'2 // PP: 13-14 // Dour: 15 // DTRH: 16 // Woo Hah: 15 // FR: 15 // PKP: 15 // Rewire: 16

DennisvdBr
    Moderator

Was een fijne setlist op Glastonbury 2004…
    https://youtu.be/k8R5e5sp-Gc

DennisvdBr
    Moderator

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 86)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.