UK Glastonbury 2020 - Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
glastonbury-header.jpg




Datum: 24 juni – 29 juni 2019
Locatie: Worthy Farm, Pilton
Genres: Alternatief, Pop, Rock, Elektronisch, Dance, Indie, Folk, Soul (en eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken)

Alle geruchten en info over line-up, kaartverkoop https://festileaks.com/festivals/glastonbury/2020/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Wie gaat er - net als ik - een poging wagen om erbij te zijn volgend jaar, op de jubileumeditie(!) ?

De geruchten m.b.t. Sir Paul McCartney waren er vorige editie al, en zijn er voor deze editie niet minder op, zie ook het bericht van Festileaks:
https://festileaks.com/2019/09/paul-mccartney-reageert-op-geruchten-glastonbury-2020/

Daarnaast heeft Michael Eavis verklapt dat Wolf Alice volgend jaar act de présence gaat geven.

Verder nemen Elton John, Spice Girls en Fleetwood Mac plaats in de geruchtenmolen. Al lijkt het mij niet voor de hand liggend dat zowel Fleetwood Mac als Paul McCartney gaan headlinen. Elton John misschien in het Legends slot?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik!!!!
Hopen dat het dit jaar lukt. Zou met het jubileum fantastisch zijn!

Tips qua verkoop en accommodatie? :-D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Verder nemen Elton John, Spice Girls en Fleetwood Mac plaats in de geruchtenmolen. Al lijkt het mij niet voor de hand liggend dat zowel Fleetwood Mac als Paul McCartney gaan headlinen. Elton John misschien in het Legends slot?
Fleetwood Mac lijkt door Eavis inmiddels ontkent te zijn.

Wel heeft hij in een radiointerview met een korte slip of the tong laten vallen dat Neil Young er staat.

Ongeveer 4:20 in de video https://youtu.be/MnY8VsrgV7E


edit: fyi, schrijf Supergrass ook maar op
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Ook Neil Young én Paul McCartney lijkt me onwaarschijnlijk, misschien Neil wel maar dan niet als afsluiter van de Pyramid. Dat zou nog wel een redelijke oplossing zijn.

Benieuwd met welke verrassingen ze nog komen :).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Ik!!!!
Hopen dat het dit jaar lukt. Zou met het jubileum fantastisch zijn!

Tips qua verkoop en accommodatie?
1f600.svg

Heb je jezelf al geregistreerd? Dat is de eerste vereiste, zou dit nu al z.s.m regelen.
Ik denk dat een dezer dagen wel meer bekend wordt over wanneer de kaartverkoop zal starten. Als je je registratie geregeld hebt, kun je wel nog wat aan voorbereiding doen.
Randvoorwaarden, zorg dat je/een creditcard klaarligt en je registratienummer genoteerd staat. Als je doorkomt, is het zaak je vreugdedans niet te lang te laten duren en dan gewoon alles klaar hebt liggen om in te vullen.

Wat doorkomen betreft. zo veel mogelijk apparaten gebruiken, met en zonder wi-fi, meerdere browsers, een schaap offeren aan de Glastonbury goden en hopen!

Ook gaan eerst coach packages in de verkoop en een aantal dagen later reguliere tickets waarbij je zelf je vervoer naar het terrein moet regelen. In het kader van spreid je winkansen gewoon beide proberen. Ik heb het idee dat de coach packages onder Britten net iets minder gewild zijn. In NL zou ik het ook chiller vinden om zelf te rijden naar een festival. Helaas zijn de coach packages maar beperkt.

Qua accomodaties ben je wel echt gebonden aan kamperen en back to basic wat hygiëne betreft. Volgens mij is er in de buurt simpelweg geen gelegenheid om elders te overnachten. Er is wel meer dan genoeg gelegenheid om te kamperen. Misschien zijn er nog wat caravans of grotere tenten te huur, dat weet ik eigenlijk niet,
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Oasiss wrote:
Ook Neil Young én Paul McCartney lijkt me onwaarschijnlijk,

is de 50th editie… geen idee wat ze in petto hebben

Ik bedoelde onwaarschijnlijk in de zin van twee oudjes als afsluiter van de Pyramid. Als ze dan moeten kiezen, is Paul natuurlijk wel een stuk legendarischer. Maar misschien dat Young met een andere plek genoegen neemt, het is immers Glastonbury.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Thanks! Ga dat registreren meteen doen!

Neil Young denk ik niet. Lijkt me sterk dat ze die als headliner zouden boeken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Oasiss wrote:
Verder nemen Elton John, Spice Girls en Fleetwood Mac plaats in de geruchtenmolen. Al lijkt het mij niet voor de hand liggend dat zowel Fleetwood Mac als Paul McCartney gaan headlinen. Elton John misschien in het Legends slot?

edit: fyi, schrijf Supergrass ook maar op

Best leuke toevoeging. Staan in februari ook in Paradiso, zie stukje:

"Anno 2019 laten de Britten weer van zich horen. Met de bevestigingen van een reeks nieuwe optredens blazen de leden Supergrass nieuw leven in. Op 7 februari geeft de band een optreden in Paradiso. In België spelen ze op 5 februari in de Ancienne Belgique. Op de website van Paradiso is daarnaast te lezen dat de groep op Glastonbury 2020 speelt. Hiervoor is echter nog geen officiële bevestiging."
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Op 3 oktober 2019 0m 19:00 (Nederlandse tijd) start de verkoop van de coach packages.
Op 6 oktober 2019 om 10:00 (Nederlandse tijd) de rest.

Je registratie moet uiterlijk 30 september 2019 in orde zijn.

May the odds be ever in your favor
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Op 3 oktober 2019 0m 19:00 (Nederlandse tijd) start de verkoop van de coach packages.
Op 6 oktober 2019 om 10:00 (Nederlandse tijd) de rest.

Je registratie moet uiterlijk 30 september 2019 in orde zijn.

May the odds be ever in your favor

Thanks Oasis! Registratie is gedaan en geaccepteerd. Vingers gekruisd.

Ga jij het ook weer proberen?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Yes, hoop dat ik twee keer achter elkaar een winnend lot trek ;-).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
28 juni is een mooie spot vrij in het tourschema van Taylor Swift...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
28 juni is een mooie spot vrij in het tourschema van Taylor Swift…

Yes, als ik nu een gokje op Pyramid headliners zou moeten wagen ga ik voor Paul McCartney, Taylor Swift en Pearl Jam.
 

botte

Nieuw lid
26 sep 2019
2
0
Gaan jullie alleen of met een groep? Ik probeer al enkele jaren te gaan, maar telkens komt er iets tussen van niet aan tickets geraken tot metgezellen die geen vakantie kunnen krijgen.
Deze editie zou ik toch graag willen meepikken, dan kan Glastonbury eindelijk van mijn bucketlist ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Ik ga met mijn vriendin. Ik denk overigens dat het geen enkel probleem zou zijn om alleen te gaan.

Vanavond de eerste poging wagen om erbij te zijn!!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
542
406
Huilen met de pet op dit.

Ik had de registratienummers van mij en mijn vrienden al ingevuld, zelfs al de bus geselecteerd..
En net voor de betaling crasht ie...
Ofwel de kaarten waren op... Ofwel ben ik genaaid door het systeem xD

Zondag gelukkig nog een kans :-D
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Hetzelfde hier. Was erdoorheen, hij crashte en het was uitverkocht.

Let's bring on Sunday.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.209
4.451
Precies hetzelfde, nummers ingevuld, stad geselecteerd en door dat kutsysteem eruit geknikkerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken