UK Glastonbury 2019 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
glastonbury-header.jpg


[SIZE= xx-large]Glastonbury 2019 - Nieuws en Geruchten[/SIZE]

Datum: 26 juni – 30 juni 2019
Locatie: Worthy Farm, Pilton
Genres: Alternatief, Pop, Rock, Elektronisch, Dance, Indie, Folk, Soul

Alle info over line-up & kaartverkoop: http://www.glastonburyfestivals.co.uk/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Ik ga een poging wagen kaarten hiervoor te bemachtigen. Een Beatle én Oasis op één festival zou zo mooi zijn dat ik er niet eens op durf te hopen. Gezond verstand zegt me ook dat het voor een organisatie niet echt (/echt niet) doable is om de broertjes op een lange termijn vast te leggen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik heb me geregistreerd voor de ticketsale, nu duimen dat ik kaartjes kan bemachtigen!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Same here! Registratie is wel goedgekeurd. Ga jij het 4 oktober direct proberen? Wij spreiden onze winkansen. Als het 4 oktober lukt (dus met vervoer van een Britse stad naar het festival) pakken we dan kaarten en anders proberen we het later en regelen we zelf het (hele) vervoer.

Weet iemand wanneer Glastonbury doorgaans namen begint te droppen?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik ga 4 oktober direct proberen. Als ik 4 oktober aan een ticket + vervoer vanaf Bristol kan komen, boek ik daar meteen een vliegticket tegenaan. Nu alleen nog mijn moeder lief vragen of ik haar creditcard kan gebruiken want IDeal of PayPal kennen ze dus niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Weten mensen hoe duur normaal de accommodatie en de coachvervoer zijn?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Niet gelukt Dennis?
Ik sla komend jaar nog over maar hoop in 2020 mijn eerste voetstap te zetten op Glasto.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Zit ik dan... de debiel die zich niet op tijd heeft ingeschreven...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Ah zuur! Ik ga straks proberen een ticket met reis vanaf Londen boeken en anders komend weekend weer duimen.
Heeft iemand een idee hoe (on)mogelijk de exercitie is?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Yes! Heel veel geluk gehad! Volgens mij is de kans zondag wel groter. Heel blij wel. We gaan op donderdag. Ik vermoed dat we daar geluk mee hadden. Ik had al op twee apparaten wednesday aangeklikt en toen kwam mijn vriendin met thursday door.
 

sjefke

Playlistbediener
12 nov 2017
5
0
Helaas, na 42 minuten zijn de kaartjes op. De ticketsite was onbereikbaar, behalve voor de gelukkigen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Is nog iemand geslaagd? Ik begin langzaam pas echt te beseffen hoeveel geluk we hebben gehad.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Je hebt oprecht echt enorme mazzel gehad! Wij grepen naast het net!

Laat vooral weten hoe het was en hoe je het met accommodatie e.d. hebt gedaan want volgend jaar proberen we het weer en we lezen graag je ervaringen!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Dit weten jullie ongetwijfeld al, maar ik meld het toch even. Het is dus zo dat je een deposit van 50 Pond moest betalen en de overige 200 Pond in april. De kaarten die dan niet betaald worden, zullen dan alsnog vrij komen. Heel klein en miezerig strohalmpje, maar niet geschoten...

Ik zal overigens te zijner tijd zeker verslag doen :). Gaan een dezer dagen ook alvast vliegtickets naar Londen boeken. Ik wilde eigenlijk omwille van het milieu met de trein gaan, maar dat is dus gemiddeld een vier keer zo duur als met het vliegtuig. Schandalig m.i. maar moet helaas toch bekennen dat mijn principes niet zo ver gaan dat ik vier keer zo veel ga betalen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken