FR Hellfest 2016

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Er zijn verschillende nep-affiches in de omloop, maar toch tof om eens te bekijken. Heb hoe dan ook hoge verwachtingen van de lineup van Hellfest.







Maar hier zullen uiteindelijk wel een aantal namen van ook daadwerkelijk op het festival staan. Dit was overigens de lineup van vorig jaar, zit genoeg moois tussen:

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Ik verwacht:
17 juni Rammstein, 18 juni Iron Maiden en 19 juni Black Sabbath
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Ik verwacht:
17 juni Rammstein, 18 juni Iron Maiden en 19 juni Black Sabbath
Download France unique date en France. Dat wil zeggen geen Iron Maiden op Hellfest!!!!
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Hellfest 2016, Black Sabbath, Rammstein, Slayer, Megadeth, Anthrax, Twisted Sister, Within Temptation, Korn, Deftones, Disturbed, Volbeat, King Diamond, Ghost, Foreigner, Sixx:A.M, la vérité n'est pas loin...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
'de waarheid is niet ver', kortom, nog geruchten.

Bronvermelding bij dit soort dingen is ook wel fijn.

Zou netjes zijn, 2 grote head's en een wat kleinere of co-head constructie met Slayer/Megadeth.

Volbeat werd ook genoemd voor Download FR, gaan die echt zoveel delen dan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Maar dat wil zeggen dat Ramsteen op twee Franse festivals speelt... bizar toch?.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
De vijver met metalheadliners is niet enorm groot, beide festivals liggen 500km uit elkaar, en er was al op voorhand aangekondigd dat het geen zware concurrentieslag zou worden tussen Hellfest en Download. Lijkt me nog vrij plausibel hoor. Afspreken om 2 headliners te delen, en elk een grote klepper als exclusive te hebben.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
De vijver met metalheadliners is niet enorm groot, beide festivals liggen 500km uit elkaar, en er was al op voorhand aangekondigd dat het geen zware concurrentieslag zou worden tussen Hellfest en Download. Lijkt me nog vrij plausibel hoor. Afspreken om 2 headliners te delen, en elk een grote klepper als exclusive te hebben.

Ben wel benieuwd hoe ze dat dan met Volbeat doen, headliner op Download FR, sub op Hellfest?

Zat vd week ook de afstand al op te zoeken en het is niet dat ze in elkaars achtertuin zitten nee...
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
33
11
Kereltje wrote:
De vijver met metalheadliners is niet enorm groot, beide festivals liggen 500km uit elkaar, en er was al op voorhand aangekondigd dat het geen zware concurrentieslag zou worden tussen Hellfest en Download. Lijkt me nog vrij plausibel hoor. Afspreken om 2 headliners te delen, en elk een grote klepper als exclusive te hebben.


Ben wel benieuwd hoe ze dat dan met Volbeat doen, headliner op Download FR, sub op Hellfest?

Zat vd week ook de afstand al op te zoeken en het is niet dat ze in elkaars achtertuin zitten nee…

Is Volbeat dan headliner op Download fr?
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Kereltje wrote:
De vijver met metalheadliners is niet enorm groot, beide festivals liggen 500km uit elkaar, en er was al op voorhand aangekondigd dat het geen zware concurrentieslag zou worden tussen Hellfest en Download. Lijkt me nog vrij plausibel hoor. Afspreken om 2 headliners te delen, en elk een grote klepper als exclusive te hebben.


Ben wel benieuwd hoe ze dat dan met Volbeat doen, headliner op Download FR, sub op Hellfest?

Zat vd week ook de afstand al op te zoeken en het is niet dat ze in elkaars achtertuin zitten nee…

Zal wel genoeg dezelfde boekingen zijn, wat Kereltje zegt klopt denk ik redelijk. Hellfest heeft meer podia, dus kans op Volbeat sub of afsluiter op een ander podia.

Verder dit festival, heeft iemand hier ervaringen mee? Elke jaar liegt die line-up er niet om, maar ik hoor dat o.a. de sanitaire voorziening daar 10x niks zijn en het eten zwaar beneden peil is.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Kereltje wrote:
De vijver met metalheadliners is niet enorm groot, beide festivals liggen 500km uit elkaar, en er was al op voorhand aangekondigd dat het geen zware concurrentieslag zou worden tussen Hellfest en Download. Lijkt me nog vrij plausibel hoor. Afspreken om 2 headliners te delen, en elk een grote klepper als exclusive te hebben.


Ben wel benieuwd hoe ze dat dan met Volbeat doen, headliner op Download FR, sub op Hellfest?

Zat vd week ook de afstand al op te zoeken en het is niet dat ze in elkaars achtertuin zitten nee…


Zal wel genoeg dezelfde boekingen zijn, wat Kereltje zegt klopt denk ik redelijk. Hellfest heeft meer podia, dus kans op Volbeat sub of afsluiter op een ander podia.

Verder dit festival, heeft iemand hier ervaringen mee? Elke jaar liegt die line-up er niet om, maar ik hoor dat o.a. de sanitaire voorziening daar 10x niks zijn en het eten zwaar beneden peil.

Ik heb het nog een beetje als plan B als mn tripje naar Download niet door kan gaan. Maar eigenlijk is het dan meer plan C en zie ik eerder bv. Download FR in de picture komen. Veel hangt gewoon weer af van de headliner. Bij beide festivals zie ik sowieso 1 groot minpunt: Fransen.

Laatst nog in Parijs geweest en het zijn en blijven gewoon onwijs stugge mensen
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
JeroenJ wrote:
Loveless wrote:
Kereltje wrote:
De vijver met metalheadliners is niet enorm groot, beide festivals liggen 500km uit elkaar, en er was al op voorhand aangekondigd dat het geen zware concurrentieslag zou worden tussen Hellfest en Download. Lijkt me nog vrij plausibel hoor. Afspreken om 2 headliners te delen, en elk een grote klepper als exclusive te hebben.


Ben wel benieuwd hoe ze dat dan met Volbeat doen, headliner op Download FR, sub op Hellfest?

Zat vd week ook de afstand al op te zoeken en het is niet dat ze in elkaars achtertuin zitten nee…


Zal wel genoeg dezelfde boekingen zijn, wat Kereltje zegt klopt denk ik redelijk. Hellfest heeft meer podia, dus kans op Volbeat sub of afsluiter op een ander podia.

Verder dit festival, heeft iemand hier ervaringen mee? Elke jaar liegt die line-up er niet om, maar ik hoor dat o.a. de sanitaire voorziening daar 10x niks zijn en het eten zwaar beneden peil.


Ik heb het nog een beetje als plan B als mn tripje naar Download niet door kan gaan. Maar eigenlijk is het dan meer plan C en zie ik eerder bv. Download FR in de picture komen. Veel hangt gewoon weer af van de headliner. Bij beide festivals zie ik sowieso 1 groot minpunt: Fransen.

Laatst nog in Parijs geweest en het zijn en blijven gewoon onwijs stugge mensen

Dat Fransen niet deugen, is wel duidelijk bij iedereen volgens mij hahaha. Verdere info over het festival zelf heb je niet? Ben eerder nieuwsgierig gewoon hoor.

Maar Parijs blijft in mijn top 5.
 

Céte

Playlistbediener
27 okt 2015
11
0
Dit jaar ga ik voor de derde keer naar HELLFEST en er zijn veel festivals die er nog wat kunnen van leren.
Het sanitair kan iets beter (doe zelf rol wcpapier mee) maar is vb pakken beter dan rock werchter.
Voor te eten ken ik geen festival die meer variëteiten heeft dan HELLFEST het eten is daar echt eens iets anders dan burgers frieten pasta loempia...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Het lijkt me nog steeds een fake hoor, very unlikely dat je deze acts op één festival hebt (dan hebben we het over, wat? 10 miljoen aan gages voor je headliners?)

Maar zie vooral ook de URL:

http://www.hellfest.fr/wp-content/themes/hellfest/img/hellfest-home.jpg

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja dit kan haast niet toch? Ik kan begrijpen dat met een Download erbij in Frankrijk dat je groter wilt uitpakken maar dit zou toch best bijzonder zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken