Forum issues

• Dit onderwerp bevat 183 reacties, 29 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 weken geleden door Jos..
9 berichten aan het bekijken - 176 tot 184 (van in totaal 184)
  • Auteur
    wenteldave
    Bijdrager

Wat had dat te betekenen @joszwa? Voorbereidingen aan het treffen voor iets?

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    Jos.
    Sleutelbeheerder

Nee, was het maar zo’n feest. Ik was ook verrast. Bij de verhuizing in mei is blijkbaar een deel van de database bij de oude partij blijven staan en die trokken er vandaag de stekker uit, waardoor de site half omviel.

1+
    wenteldave
    Bijdrager

Nee, was het maar zo’n feest. Ik was ook verrast. Bij de verhuizing in mei is blijkbaar een deel van de database bij de oude partij blijven staan en die trokken er vandaag de stekker uit, waardoor de site half omviel.

Zeg maar gerust volledig… Ach, ‘gelukkig’ was het maar een paar uur.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    Jos.
    Sleutelbeheerder

Hi all, het probleem waardoor we afgelopen vrijdag even offline waren is vandaag opgelost tijdens onderhoud. Die duurde wat langer dan gepland, excuses daarvoor. Alles is nu weer vanouds.

5+
    Yannick
    Bijdrager

Ik begrijp dat jullie ads op jullie forum/website zetten maar echt aantrekkelijk ziet het er niet uit wanneer je inlogt.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 3 dagen geleden door Yannick.
    0
    wenteldave
    Bijdrager

Ik begrijp dat jullie ads op jullie forum/website zetten maar echt aantrekkelijk ziet het er niet uit wanneer je inlogt.

Vind je die tatoeages niet mooi?

Concertgeschiedenis

0
    Indiaantje89
    Bijdrager

Ik krijg Flirt Moms, laat maar staan!

5+
    Yannick
    Bijdrager

Vind je die tatoeages niet mooi?

Ik hekel de grootte van de ads die evenwel de tijd nemen om te laden waardoor het per ongeluk erop klikken vaker gebeurd dan dan niet en dat is vervelend.

1+
    Jos.
    Sleutelbeheerder

Die is wel wat uit de kluiten gewassen ja. Ik zal hem eens uitschakelen.

0
9 berichten aan het bekijken - 176 tot 184 (van in totaal 184)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.