Festileaks Meetings

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Er lijken de laatste tijd meer en meer Festileakers elkaar te ontmoeten bij festivals en concerten, hartstikke tof! Om het wat duidelijker te maken voor iedereen leek het mij handig om daar een topic aan te wijden. Hier kunnen wellicht ook de meetings op Pinkpop/Werchter en andere festivals besproken worden.

Om gelijk te beginnen:

30-04-2015 - Godspeed You! Black Emperor - Paradiso, Amsterdam
07-04-2015 - Catfish & The Bottlemen, Doornroosje, Nijmegen
14-05-2015 - Swans - Doornroosje, Nijmegen


Ik ben er in elk geval bij in Nijmegen, Godspeed word nog even kijken of ik een vervanger op mijn werk kan vinden. Ik weet dat @Lateralus en @BlackLies ook aanwezig zijn bij Swans. Wie nog meer!? :)

Edit: Er was ook een plan om met een groepje naar Primavera 2016 te gaan. Mochten er nog mensen geintresseerd zijn in dat festival kan dat wellicht ook hier besproken worden.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Ah, chill dat er een topic voor is! @MrMantel en @Sandervandam hebben ook toegezegd mee te gaan naar Godspeed You. :)
Swans zou dus drie man zijn.

Primavera wordt 'm voor mij niet. Helemaal niet aan gedacht op dat moment dat ik volgend jaar, als alles goed gaat, een halfjaar in Peru zit.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ja! Bij GY!BE ben ik er ook bij! Ik zou eigenlijk alleen gaan, omdat de vriend die ook een indiestadpas heeft dan niet kan.
Swans kan ik helaas niet meer bij zijn, maar ik zie jullie sowieso wel op 30 april dan? Voor die tijd nog wat details afspreken!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Gingen er ook niet meer mensen naar Catfish op 7 mei?

Deze twee ben ik jammer genoeg niet bij :(
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gingen er ook niet meer mensen naar Catfish op 7 mei?

Deze twee ben ik jammer genoeg niet bij
icon_sad.gif

Daar ben ik ook van de partij!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Swans en Godspeed mis ik sowieso. Allebei in verband met examens. Bij een een evt. BKS meeting ben ik er in ieder geval bij, goed initiatief dit topic!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Ohja, koel dat er nu even een topic voor is. Ben zelf wel bij Godspeed en Swans, niet bij Catfish en BKS.

Ja! Bij GY!BE ben ik er ook bij!

Top, had Eveline jou al een berichtje gestuurd?

Primavera zou heel gaaf zijn als dat door gaat volgend jaar natuurlijk, maar ik denk dat we daar het beste na dit festivalseizoen naar kunnen kijken. September ofso.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Primavera zou heel gaaf zijn als dat door gaat volgend jaar natuurlijk, maar ik denk dat we daar het beste na dit festivalseizoen naar kunnen kijken. September ofso.
Ik ben daar ook wel voor, is wel het gunstigst als we het snel regelen. Als je direct de kaartjes koopt zijn die maar 100 euro ofzo. En hotels en dergelijke waren ook al best vroeg van te voren vol.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Oke, ik reageer toch ook maar even hier, alhoewel ik tijdens concerten best saai ben hoor.
(de noemenswaardige zaken)
- Ik heb staanplaatsen AC/DC (ingang L) Geldredome 5 mei.
- 3 dagen ben ik te vinden op Pinkpop, misschien dat we dit jaar elkaar wel tegenkomen ;)
- Golden Earring Rodahal 21 november (meer voor de Zuid-Limburgers, hier denk ik)


BTW, is er intresse in een Festileaks-Pinkpop-Meeting dit jaar.
Ik zal zeker in de ingang van de tent staan bij de openingsspeech, ik denk dit jaar niet achter het rolstoelplatform maar in de openingsmond van de tent paar meter links op het asfalt. Laten we verder ff de juiste tijdschema's afwachten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben helaas ook niet aanwezig bij GY!BE en Swans.
Ik blijf het hier ook volgen. Ben zeker in voor een meeting. En de optie voor Primavera hou ik ook helemaal open. Want daar moet ik ook naartoe. En beter te vroeg dan te laat.

Denk dat we inderdaad beter na dit festival seizoen het daar eens over moeten hebben. En dan eventueel een keer afspreken met een groep die dat wil. Kunnen we eens kijken of het wat word ofzo
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Primavera lijkt me ook super tof, maar ben het er wel mee eens dat daarvoor een keer afspreken een goed idee is.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
BTW, is er intresse in een Festileaks-Pinkpop-Meeting dit jaar.
Ik zal zeker in de ingang van de tent staan bij de openingsspeech, ik denk dit jaar niet achter het rolstoelplatform maar in de openingsmond van de tent paar meter links op het asfalt. Laten we verder ff de juiste tijdschema’s afwachten.

Ik ben van plan een meeting te organiseren op Pinkpop. Meer info t.b.a.

Overigens superleuk dit topic! Je kunt mij deze donderdag waarschijnlijk vinden bij Oscar and the Wolf in Paradiso.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Concerten zijn trouwens wel de ideale plekken om elkaar te ontmoeten. Lekker door het concert heenlullen :p
Misschien ben ik er bij Catfish & Bottlemen wel bij.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Ik ben daar ook wel voor, is wel het gunstigst als we het snel regelen. Als je direct de kaartjes koopt zijn die maar 100 euro ofzo. En hotels en dergelijke waren ook al best vroeg van te voren vol.

Ja eens, maar eerst moet Primavera 2015 een tijdje achter de rug zijn voordat de organisatie weer dingen over volgend jaar gaat delen. Als het zo ver is kunnen we hier ook actie gaan ondernemen :p.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Ik ben daar ook wel voor, is wel het gunstigst als we het snel regelen. Als je direct de kaartjes koopt zijn die maar 100 euro ofzo. En hotels en dergelijke waren ook al best vroeg van te voren vol.


Ja eens, maar eerst moet Primavera 2015 een tijdje achter de rug zijn voordat de organisatie weer dingen over volgend jaar gaat delen. Als het zo ver is kunnen we hier ook actie gaan ondernemen :p.

Als ik mij niet vergis komen de eerste early birds vlak na het festival al online. Probleem is inderdaad dat je zo vroeg mogelijk moet regelen wegens anders pokkeduur.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik zie hier goede ideeën! Primavera is een festival wat al tijden op mijn lijstje staat maar nog nooit iemand mee naar toe heb gekregen. Ook een meeting ergens dit jaar lijkt me wel tof!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ook weer niet pokkeduur hoor. Toen ik in 2014 ging had ik mijn kaartje in februari voor 175 gekocht, net nadat de hele line up bekend was gemaakt. Maar omdat je er toch wel vanuit kan gaan dat die goed is kan je beter direct voor 100 euro een kaartje kopen (en desnoods doorverkopen). Die zijn al vrij snel na het festival te koop. Maar ook nog na het festivalseizoen als iedereen weer geld heeft zijn de kaartjes aan de lage kant. Maar ik ben zeker voor om daarvoor nog af te spreken. Maar dat komt vast goed op de meetings. Ik kijk er naar uit :) lijkt me tof om jullie te ontmoeten. Was geloof ik al een keer in een ander topic langs gekomen, maar iedereen is ook een beetje rond dezelfde leeftijd toch?
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
maar iedereen is ook een beetje rond dezelfde leeftijd toch?

Volgens mij juist niet.. Ik heb hier mensen voorbij zien komen die nog geen alcohol mogen drinken en mensen van ruim in de dertig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken