Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Jos.
    Sleutelbeheerder

Hi all,

Morgen – vrijdag 28 juni – is er een Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019. Een deel van de redactie zal er zijn en natuurlijk zijn forumleden ook meer dan welkom! We zullen zorgen voor wat lekkere drankjes om jullie te bedanken voor alle support. En we maken natuurlijk een toffe groepsfoto. Verzamelen mag om 14:00 bij de Casa Bacardi (tegenover The Slope). Tot 14:10 delen we drankjes uit. Hopelijk tot daar! 🙂

Wanneer: Vrijdag 28 juni
    Hoe laat: 14:00 uur
    Waar: Casa Bacardi

Cheers!

0
    wenteldave
    Bijdrager

Hi all,

Morgen – vrijdag 28 juni – is er een Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019. Een deel van de redactie zal er zijn en natuurlijk zijn forumleden ook meer dan welkom! We zullen zorgen voor wat lekkere drankjes om jullie te bedanken voor alle support. En we maken natuurlijk een toffe groepsfoto. Verzamelen mag om 14:00 bij de Casa Bacardi (tegenover The Slope). Tot 14:10 delen we drankjes uit. Hopelijk tot daar! ?

Wanneer: Vrijdag 28 juni
    Hoe laat: 14:00 uur
    Waar: Casa Bacardi

Cheers!

Klinkt als een fantastisch plan. Alleen jammer dat ik dan weer niet naar Rock Werchter ga.
    Is er een reden dat dit gebeurt op Rock Werchter en bijvoorbeeld niet op Pinkpop of Graspop?
    Wel ontzettend leuk, hoor. Alvast veel plezier gewenst.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    Joe
    Bijdrager

.

0
    Jos.
    Sleutelbeheerder

Dank allen voor het komen naar de Festileaks Meeting, super leuk om jullie eens te spreken! Erg gezellig. Betreft de toekomst: in ieder geval gaan we het op Lowlands weer organiseren, volgend seizoen eens kijken welke festivals we nog meer kunnen gaan meepakken!

En dan natuurlijk de foto’s (gemaakt door Ben Houdijk)…

5+
    Kesselman
    Bijdrager

nu ben ik wel benieuwd wie er allemaal was.
    dus namen bij de gezichten!
    kan iemand dat regelen?

0
    wenteldave
    Bijdrager

nu ben ik wel benieuwd wie er allemaal was.
    dus namen bij de gezichten!
    kan iemand dat regelen?

Zou fijn zijn, ja.
    Klein gokje: de man met de prachtige baard en het shirt van Tool zal @Rockbeer wel zijn. De rest zou ik er niet uit kunnen pikken, zelfs Hannibal niet.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    Rockbeer
    Bijdrager

Helaas, ik kon de meeting niet halen; was pas later op het terrein. Mede door de weersomstandigheden ervoor gekozen wat later op de dag te arriveren om het zo haalbaar te laten blijven. Wel ontzettend jammer dit natuurlijk… Het ziet er echt supergezellig uit op de foto’s!

Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14, '19 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18, '19 / Pukkelpop '19

0
    visdave34
    Sleutelbeheerder

Er zijn er twee met een Tool shirt. Die lange gast op de achtergrond op de vierde foto, zonnebril in het haar, dat is Dr. Hannibal. Op de derde foto staat mattman helemaal links en ondergetekende helemaal rechts. Tussen ons in twee drijvende krachten van de redactie, Debbie en Ian (met Tool shirt).

Op de tweede foto helemaal rechts (en foto 5 tweede van links) is @joszwa.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18-19-21 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19-21 // Down The Rabbit Hole 19 // Pinkpop 21?

6+
    avataravataravataravataravataravatar
    roy-hekkens
    Bijdrager

Leuk om te zien dat het gezellig was. Heb het zelf helaas niet gered. Het was te krap voor Nothing But Thieves voor mij. Volgende keer weer? Hopelijk past het dan wel in mijn planning.

0
    Onibaba
    Bijdrager

Het was erg leuk om iedereen even te treffen. Gezellig even gekletst en natuurlijk een heerlijke cocktail gedronken (nogmaals dank!).
    Ik sta op de zesde foto met mijn vriendin. Ik heb een At the Drive In T-shirt aan. Tot de volgende meet up!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door Onibaba.
    2+
    Bert
    Bijdrager

Leuk om te zien dat het gezellig was. Heb het zelf helaas niet gered. Het was te krap voor Nothing But Thieves voor mij. Volgende keer weer? Hopelijk past het dan wel in mijn planning.

daar was ik ook bang voor, heb echter een half nummer gemist en kon direct aanschuiven in het tweede vak

overigens ben ik diegene op de 5e foto met baard, pet en zonnebril

0
    Pascal
    Bijdrager

Nogmaals bedankt voor de cocktail en de gezelligheid. Ik sta op de groepsfoto rechts achteraan (zonder shirt met zonnebril).

0
    jarne
    Bijdrager

foute topic

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door jarne.

RW: '11,'12,'14,'15,'16,'17,'18,'19,'21 LES NUITS SECRÈTES(Fr): '21
    PKP: '12',13,'14,'15,'16,'21 NOS(Pt): '13 MSQUARE(Fr): '11

0
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.