Festileaks festival draft III: The Rock Werchter edition

Festileaks Festival Forum Forums Games & Contests Festileaks festival draft III: The Rock Werchter edition

9 berichten aan het bekijken - 951 tot 959 (van in totaal 959)
  • Auteur
    theblackmadness
    Bijdrager

Ik combi bij randy, paddy en joslittel
    Dagtickets iron maiden van koekdoos en soad van hollandfcb
    Al zou ik op elk festival genoeg naar mijn smaak hebben gevonden om te gaan

1+
    Joslittel
    Bijdrager

Ten eerst mijn welgemeende felicitaties voor @Oasiss! Een prachtig affiche met Oasis, Arcade Fire én Nick Cave bovenaan. Aan mij heb je ook een weekendkaart weten te slijten hiermee.

Maar zoals iedereen hier al zegt, er zat werkelijk geen enkel affiche tussen waar ik niet heen zou willen gaan. Wat een fantastische rijkdom aan artiesten hebben we gehad om uit te kiezen. Uiteindelijk kwam ik uit bij een weekendticket voor Oasis, Randy en Paddy. Daarnaast nog een dagje naar Mattman voor de werkelijk briljante combi Radiohead en The National en een dagje stuiteren op RATM bij Blomberghen.

Ik moet ook zeggen dat dit een uitdagende versie van het spel was. Uiteindelijk bleken jullie bepalender te zijn voor de koers van JozzFest Goes Rock Werchter dan me lief was 🙂 Met name in de eerste paar ronde werden er enorme harde klappen uitgedeeld. Ik heb weer genoten.

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19-21 / Pukkelpop 13-14-15-17-21 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19 / Alcatraz 21

1+
    wenteldave
    Bijdrager

Weten jullie ook weer van wie jullie geen stem hoeven te verwachten!

Iedereen is natuurlijk welkom, maar ik had ook niet heel erg verwacht dat jij een kaartje zou kopen voor een line up die ik samenstel ;-).

Ho ho. Dit gaat helemaal niet om mij. Wat een voorbarige conclusie…

Oh, oeps! Nou in dat geval kan ik je als excuus wel een gratis kaartje aanbieden ;-).

Moet zeggen dat die overtuigingsstrategie van je wel is gelukt. Weekendkaart ging dus naar Oasiss en verder naar Randy en Jos. Dagkaarten waren voor Paddy met zijn TOOL-dag en naar Koekdoos voor Iron Maiden. Was ook wel eens leuk om dit van een afstandje te volgen!

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

1+
    RubenFrusciante
    Bijdrager

Allemaal mooie festivals, zou voor bijna allemaal wel een kaartje kopen.
    Uiteindelijk weekendtickets gekocht voor Theblackmadness, met een heerlijke grunge bovenkant en alternatieve rocknamen. Met een paar van de beste optredens van 2019 (The Cure en Richard Ashcroft!!) helemaal af.
    Dan het festival van Randy met namen als Dire Straits, Pearl Jam, Beastie Boys en The Raconteurs om maar een paar hoogtepunten te noemen.
    Als laatste weekendticket die van Paddy zelf. Het drieluik Muse – Depeche Mode – TOOL, mooier kan ik me haast niet voorstellen.
    Een dagticket voor de dag van Aaran met onder andere Tame Impala en Arctic Monkeys, heerlijke indie bovenkant.
    En als laatste, maar zeker niet de minste. De gebroeders Gallagher, Oasis, toch wel mijn grootste droom om ooit live te zien. Gefeliciteerd @oasiss !
    Leuke editie weer, en hulde voor Paddy voor de organisatie!

Bospop 2016, 2019 // RW 2018, 2019

3+
    koekdoos
    Bijdrager

Nou, waar is de held die een combiticket heeft gehaald bij Baspop?! Interessant dat Iron Maiden beter verkoopt dan Rammstein verder.
    Het was verder ook een mooie ronde. Ik had vooraf een wat meer overlappend beeld tussen Graspop en Rock Werchter in m’n hoofd. Maar na aanmelding zag ik eigenlijk al wel gauw dat dat wel mee viel. Dus zo leer je ook nog eens wat over de verschillende festivallen op de wereld.

Mijn weekendtickets zijn gegaan naar Joslittel, Paddy en HollandiaFCB. Dagtickets voor RandyRW (Neil Young / Dire Straits) en Theblackmadness (Lenny Kravitz / RATM).

Verder gooi ik vast een idee voor een mogelijke volgende draft de wereld in: net als de eerste draft maar dan alleen bands van festivallen uit de UK en Ierland uit de laatste paar jaar. Maar dat is iets voor over een paar maanden pas natuurlijk. Dat zien we volgend jaar wel weer
    😆

FortaRock '14 & '18 - Graspop '15, '16, '18 & '19 - Alcatraz '16

1+
    theblackmadness
    Bijdrager

Nou, waar is de held die een combiticket heeft gehaald bij Baspop?! Interessant dat Iron Maiden beter verkoopt dan Rammstein verder.

Bij mij lag dit aan de rest van de dagprogrammering, op die zondag stond er voor mij iets minder naar mijn zin. Daardoor ook net geen combi gepakt

4+
    Paddy
    Bijdrager

Nou, waar is de held die een combiticket heeft gehaald bij Baspop?! …

🤗

En dan juist vooral voor Rammstein.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
    FoR 03, 05 / PP 08, 17, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

3+
    koekdoos
    Bijdrager

Ik ben tevreden met de uitkomst 😛

FortaRock '14 & '18 - Graspop '15, '16, '18 & '19 - Alcatraz '16

2+
    Oasiss
    Bijdrager

Zo, dit had ik niet verwacht hoor! Dank voor alle stemmen en felicitaties. Ik voel me enorm vereerd. Ben het verder ook met velen eens dat er echt alleen mooie affiches tussen zaten.

Ook nogmaals dank aan Paddy voor het initiatief en organiseren. En fijne feestdagen allen!

2+
9 berichten aan het bekijken - 951 tot 959 (van in totaal 959)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.