Festileaks app “down”?

hurricane

Nieuw lid
3 mrt 2020
1
0
Ben ik de enige? Niets over te vinden op deze website en internet.
De Festileaks app op mijn Apple devices laat al enkele weken een lege (witte) pagina zien.
Van alles geprobeerd:, herstart device, app verwijderen en opnieuw installeren maar niets helpt.
Iemand nog (serieuze) tips?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Ben ik de enige? Niets over te vinden op deze website en internet.
De Festileaks app op mijn Apple devices laat al enkele weken een lege (witte) pagina zien.
Van alles geprobeerd:, herstart device, app verwijderen en opnieuw installeren maar niets helpt.
Iemand nog (serieuze) tips?
Je kunt nog wel via het menu icoontje naar de verschillende onderdelen van de app toch?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
hurricane wrote:
Ben ik de enige? Niets over te vinden op deze website en internet.
De Festileaks app op mijn Apple devices laat al enkele weken een lege (witte) pagina zien.
Van alles geprobeerd:, herstart device, app verwijderen en opnieuw installeren maar niets helpt.
Iemand nog (serieuze) tips?

Je kunt nog wel via het menu icoontje naar de verschillende onderdelen van de app toch?
Ik in ieder geval wel (Android), maar er wordt ook al maanden geen nieuw nieuws weergegeven, terwijl ik wel meldingen krijg dat bijvoorbeeld een Pinkpop weer met een nieuwe naam is gekomen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Hmmm, de sectie Festivalnieuws is inderdaad hopeloos verouderd, daar gaat iets niet goed. We gaan erachteraan, thanks voor het melden!!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
De Festileaks app vertoont bij mij sinds een paar dagen kuren. Afgelopen dag laadde het forum niet. App eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Leek even goed te gaan en nu sluit de app zichzelf gelijk af na indrukken knopje 'forum'. Ben ik de enige met dit probleem?
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
De Festileaks app vertoont bij mij sinds een paar dagen kuren. Afgelopen dag laadde het forum niet. App eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Leek even goed te gaan en nu sluit de app zichzelf gelijk af na indrukken knopje 'forum'. Ben ik de enige met dit probleem?
Ik ervaar op dit moment dezelfde problemen. De app lijkt nu ook uit de Google play-store te zijn verdwenen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
De Festileaks app vertoont bij mij sinds een paar dagen kuren. Afgelopen dag laadde het forum niet. App eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Leek even goed te gaan en nu sluit de app zichzelf gelijk af na indrukken knopje 'forum'. Ben ik de enige met dit probleem?
vreemd...

Ik heb even poolshoogte genomen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De app werkte bij mij ook niet. Verwijderd van mijn telefoon om er vervolgens achter te komen dat hij inderdaad niet meer in de playstore staat……
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Even een update: we zijn er druk mee geweest vandaag. Wel de fout gevonden, niet de oplossing. Ik verwacht dat 'ie morgen wel weer naar behoren werkt.

Tot die tijd, een gifje van een hamster met een drankprobleem.

hamster GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De app is weer te vinden in de playstore ? alleen het forum werkt momenteel nog niet……..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken