Festify, je eigen line up d.m.v. Spotify

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Op de site https://salty-beach-42139.herokuapp.com/?time-range=long_term kun je je eigen festival line up maken doormiddel van het linken van je Spotify.
Je kunt kiezen voor een van de laatste maand, laatste 6 maanden of all time.
Nu lijkt het me leuk om te zien wat iedereen voor line up krijgt!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
IkgMWkz.png
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
f3e2bd91-ac39-49f2-9437-51225af726c4.png


Beetje vertekend beeld, want ik luister ook erg veel muziek via iTunes en/of mijn platencollectie. Maar zeker een vet festival haha :lol:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Timmetje wrote:
Leuk!

Heb even een printscreentje gemaakt want downloaden werkte niet:



Haha die Postmodern Jukebox onzin bovenaan ja?
?

Heerlijke achtergrondmuziek (en live ook leuk trouwens)!!!! Vind dat echt tof idd dus vandaar zo hoog haha.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Leuk!

Heb even een printscreentje gemaakt want downloaden werkte niet:




Haha die Postmodern Jukebox onzin bovenaan ja?
1f606.svg


Heerlijke achtergrondmuziek (en live ook leuk trouwens)!!!! Vind dat echt tof idd dus vandaar zo hoog haha.

Sure, ieder zn ding. Ik ken ze van een handjevol vermakelijke youtube uploads van een jaar of 5 terug, daarna weer snel interesse verloren. Wist niet eens dat ze ook op Spotify stonden ahah. Leuk concept maar inmiddels toch zwaar uitgekauwd lijkt mij?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Krijg m niet gedownload. Maar Hieronder mijn lineup van de laatste 6 maanden. Daar wil ik wel heen ja. Wie gaat er mee?


SABATON
AMON AMARTH
THE SMASHING PUMPKINS
IN FLAMES
DISTURBED
MUSE
METALLICA
SLAYER
DE STAAT
AMORPHIS
AVATAR
SEPTICFLESH
FEVER 333
GOJIRA
AYREON
SLIPKNOT
WITHIN TEMPTATION
SÓLSTAFIR
MONKEY3
LINKIN PARK
TENACIOUS D
GODSMACK
WHITECHAPEL
DELAIN

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Timmetje wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Timmetje wrote:
Leuk!

Heb even een printscreentje gemaakt want downloaden werkte niet:


Haha die Postmodern Jukebox onzin bovenaan ja?
1f606.svg



Heerlijke achtergrondmuziek (en live ook leuk trouwens)!!!! Vind dat echt tof idd dus vandaar zo hoog haha.

Sure, ieder zn ding. Ik ken ze van een handjevol vermakelijke youtube uploads van een jaar of 5 terug, daarna weer snel interesse verloren. Wist niet eens dat ze ook op Spotify stonden ahah. Leuk concept maar inmiddels toch zwaar uitgekauwd lijkt mij?

Zolang ze nummers geweldig weten te coveren en er hele andere nummers van maken is imo het concept nog niet uitgewerkt. Laatste cd's waren ook weer heerlijk.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Grappig, zie dit topic pas voor het eerst. Op basis van All Time, beetje gekke volgorde misschien:

https://imgur.com/h4cHlLF

 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Leuk topic, zie deze nu pas. Lijstjes zijn altijd interessant, bij deze de mijne op basis van de laatste 6 maanden.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken