Enquête Festivals

1 sep 2014
1
0
Op dit moment ben ik bezig met een grootschalig onderzoekt naar alles in en rond festivals. Alles wordt in een groot dossier gestopt om uiteindelijk te gebruiken voor huidige festivals en nieuwe festivals.

Daarvoor is ook een speciale pagina opgericht genaamd Dutch Stage Research. Op de Facebookpagina staat informatie over zowel festivals als concerten (planning, nieuws, vragen naar meningen en wellicht in de toekomst verschillende winacties).

Aangezien ik op zoek ben naar de mening van festival bezoekend Nederland wil ik u vragen of u onze enquête wil invullen. De enquête duurt maximaal 1 minuut per persoon.

In de volgende link vindt u de desbetreffende enquête: https://nl.surveymonkey.com/s/RCM9QPL

Alvast bedankt!
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik wil niet lullig doen ofzo maar wat denk je dat je door dit vragenlijstje te weten komt, ik zou er niet te veel van verwachten. Lijkt een beetje alsof je in een paar minuten snel wat vragen moest verzinnen, hoop dat dit niet het enige is waar je 'grootschalig' onderzoek uit bestaat.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb hem voor je ingevuld en ik hoop dat je er iets mee kan, maar ik vind het ook een beperkte enquete
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken