Eerste keer Lowlands

Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wijdje 2 jaren, 3 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Wijdje

Hallo allemaal,

Zoals de titel al doet voorspellen ga ik dit jaar (samen met mijn vriendin) voor het eerst naar Lowlands. Nu heb ik een aantal vragen;
    – Welke dag het het slimste is aan te komen op een camping en welke camping dan volgens jullie het leukst/fijnst is?
    – Hoe soepel wordt er met de regels op de camping omgegaan mbt glaswerk, alcohol e.d.? Vorig jaar op Pinkpop was dit namelijk veel soepeler dan ze zelf aangaven op de site.

Als jullie nog andere tips en dergelijke hebben, hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt! 🙂

Wessel

-Als je zelf een plekje wilt kiezen is het slim gewoon al de donderdag in de middag aan te komen zetten. Kom je gewoon vrijdag ochtend zul je genoeg moeten hebben met de campings die wat verder weg liggen of ergens je tentje tussen proppen. Wij proberen er donderdag zo vroeg mogelijk te zijn als het goed weer is.
    -Kies een camping die lekker dicht bij het terrein ligt dan hoef je stukken minder te lopen. Ik zou alleen niet een camping kiezen die tegen het terrein aan ligt dan heb je snachts last van de herrie.
    -Over het algemeen is ook Lowlands erg soepel maar om problemen tegen te gaan moet je de sterke drank gewoon thuis even in wat andere flessen overgieten want glas op zo’n terrein is ook gewoon vet gevaarlijk, niet doen dus aub!!
    -Koop niet nu al je broodjes, die zijn over enkele maanden zwaar over de datum en niet meer heel erg lekker.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Wijdje

Bedankt voor je reactie!

want glas op zo’n terrein is ook gewoon vet gevaarlijk, niet doen dus aub!!

Glaswerk was meer met betrekking tot een potje pindakaas oid hoor, geen grote drankflessen 😉

Benjamin

Ik heb niet zoveel toe te voegen aan wat Wessel zegt.

Ben zelf 8x op donderdochtend gegaan en dat is goed te doen, vorig jaar ben ik pas op donderdag einde van de middag gegaan en toen was het echt al lastig om een goed plekje te zoeken.
    Kwa glaswerk valt het inderdaad wel mee, tenzij je echt bij de ingang eruit gepikt en gecontroleerd word.
    Dus een potje pindakaas is geen enkel probleem 🙂

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

Freazy

-Koop niet nu al je broodjes, die zijn over enkele maanden zwaar over de datum en niet meer heel erg lekker.

Dit dus

Wijdje

Ik heb niet zoveel toe te voegen aan wat Wessel zegt.

Ben zelf 8x op donderdochtend gegaan en dat is goed te doen, vorig jaar ben ik pas op donderdag einde van de middag gegaan en toen was het echt al lastig om een goed plekje te zoeken.
    Kwa glaswerk valt het inderdaad wel mee, tenzij je echt bij de ingang eruit gepikt en gecontroleerd word.
    Dus een potje pindakaas is geen enkel probleem ?

Bedankt voor de reactie, we gaan dus in ieder geval donderdag richting Lowlands, als de vakantie dit toelaat. Nu maar hopen op goed weer en een top editie!

visdave34
    Moderator

Misschien een handige toevoeging: wij gingen altijd donderdag avond (vrij laat) naar LL. Op die manier waren de langste rijen bij de ingang weg en kun je nog vóór de vrijdagochtend ploeg een plekje zoeken. Hadden we meestal net na middernacht ons tentje staan, nog even een biertje in het LL Café en dan tukkie doen.

Maar wij zaten dan ook altijd op de verste (en rustigste) camping, dus ik weet niet of de populaire campings dan al vol zijn…

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

Joris

Maar wij zaten dan ook altijd op de verste (en rustigste) camping, dus ik weet niet of de populaire campings dan al vol zijn…

Camping 3 ziet voor zessen al goed vol

Kesselman

potje pindakaas zou ik thuis laten.
    Het eten op Lowlands is geweldig,ik probeer ieder jaar, ieder gerecht maar 1 x te kopen,en dan heb ik vaak nog een heleboel niet geproefd.
    En dan laat ik meestal de gewon friet enzo nog achterwege.

Dus gewoon 30 euro extra meenemen en genieten van alle lekkers op lowlands

Wijdje

potje pindakaas zou ik thuis laten.
    Het eten op Lowlands is geweldig,ik probeer ieder jaar, ieder gerecht maar 1 x te kopen,en dan heb ik vaak nog een heleboel niet geproefd.
    En dan laat ik meestal de gewon friet enzo nog achterwege.

Dus gewoon 30 euro extra meenemen en genieten van alle lekkers op lowlands

Als ik die 30 euro nog ‘gewoon’ over heb aan het eind van de festivalzomer ga ik dat ook zeker doen!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.