Een nieuw forum

Festileaks Festival Forum Forums Festileaks Een nieuw forum

Dit onderwerp bevat 258 reacties, heeft 42 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jos. 3 weken geleden.

9 berichten aan het bekijken - 251 tot 259 (van in totaal 259)
  • Auteur

Jos.
    Beheerder

Staff announcement!

Zo vlak voor het altijd drukke Pinkpop-weekend voegen we twee nieuwe moderators toe aan het forumteam. @visdave34 en @mattman kun je voortaan (naast @dennisvdbr) aanschieten voor al je vragen en opmerkingen. Ze zijn het schakelpunt tussen de Festileaks redactie en het Festival Forum en daarnaast festival experts bij uitstek, dus schiet ze vooral aan als je iets wilt weten. Ze zullen er ook voor zorgen dat er in alle redelijkheid wordt gediscussieerd dit mooie forum 🙂

Ook gaan de komende tijd @dr-hannibal en @pwoperfish mij uit de brand helpen betreft de techniek. Mocht je binnenkort wat nieuwe of vernieuwde features zien, dan weet je welke knallers je kunt bedanken.

Tot zover. En door! Mooie festivalweekenden gewenst allemaal!

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden geleden door  Jos..

Wessel

Lekker bezig mannen!!

// Lowlands 16-17-18 // Down The Rabbit Hole 18 // Woo-Hah 17-18 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Brian

Test (kan niks posten op Rock Werchter Forum)

Brian

Hmm, lukt nog steeds niet. Is mijn post te lang? (779 woorden) nee toch?

visdave34
    Moderator

Stond als spam aangemerkt, wellicht door edits en/of pogingen het opnieuw te posten. Heb ‘m ‘ont-spamt’, dus is nu te lezen!

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-11-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19

Brian

Stond als spam aangemerkt, wellicht door edits en/of pogingen het opnieuw te posten. Heb ‘m ‘ont-spamt’, dus is nu te lezen!

Dank u hartelijk!

Rockbeer

Ik heb al een paar keer dat in het Pinkpop topic dat blauwe knopje van ongelezen berichten verwijst naar de eerste post op de laatste pagina (met daarop de meest actuele berichten).

Ook ervaar ik sinds ik de nieuwe iPhone (XS) bezit problemen met het posten van berichten aangezien ik niet het hele invoerkader te zien krijg etc.

Van een derde ding heb ik al veel langer ‘last’: het duurt soms heel lang voor ik de subtopics van bijvoorbeeld Pinkpop of alle festivals in België krijg ingeladen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 4 dagen geleden door  Rockbeer.

Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18

Thijs

Ook ervaar ik sinds ik de nieuwe iPhone (XS) bezit problemen met het posten van berichten aangezien ik niet het hele invoerkader te zien krijg etc.

Hier heb ik ook last van op zowel mijn oude als nieuwe Android smartphone. Maar 90% van het vak is zichtbaar en soms begint hij dan te schuiven.

Van een derde ding heb ik al veel langer ‘last’: het duurt soms heel lang voor ik de subtopics van bijvoorbeeld Pinkpop of alle festivals in België krijg ingeladen.

Dit heb ik ook al heel lang. Gisteren was echt een dieptepunt, 2min moeten wachten voor ik in een subforum kon. Sinds vandaag echter laadt alles binnen enkele seconden (toch alleszins op smartphone, pc nog niet getest). Geen idee of dit door een update komt, maar ik ben tevreden. Ook fan van het nieuwe hartjes systeem dus bedankt aan het Festileaks team voor de blijvende support van het forum 🙂

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15
    Concert archive

Jos.
    Beheerder

Thanks voor jullie berichten. Heb ze gelezen, hoop op korte termijn in de gelegenheid te zijn hier iets aan te doen.

Inderdaad hebben we van de week in ieder geval weer wat server upgrades doorgevoerd. Was wel nodig met die drukte hier 😉 Haha.

9 berichten aan het bekijken - 251 tot 259 (van in totaal 259)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.