Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995


[SIZE= x-large]Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten[/SIZE]

Datum: 3 - 5 juli 2020
Locatie: De Groene Heuvels, Beuningen
Genre(s): alternatief, rock, pop, dance, elektronisch, indie, folk

Alle info over line-up & kaartverkoop: https://festileaks.com/festivals/down-the-rabbit-hole/2020/
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Lekker bezig Dennis... Een eerste voorzichtige shout voor mogelijke headliners:

- Tame Impala
- The Black Keys
- Elbow
- Chemical Brothers
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Tja, Tame Impala wordt al zoveel jaren genoemd. Het zal dan toch echt komend jaar moeten gebeuren. Verder durf ik nog niet echt uitspraken te doen. Nu alweer zin in het gissen naar namen tho.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Lekker bezig Dennis… Een eerste voorzichtige shout voor mogelijke headliners:

– Tame Impala
– The Black Keys
– Elbow
– Chemical Brothers

Zo zeg, daar zou ik voor tekenen! Overigens is het voor mij toch elk jaar blind kaarten kopen, maar een mooie line up is mooi meegepakt.

Toevoeging aan je lijstje op basis van hoop op nieuw werk en daarbij nieuwe tour:
- Justice
- Arctic Monkeys
- Oscar and the Wolf

Daarbij hebben dit jaar volgens mij de volgende bands onze festivals overgeslagen
- Two door cinema club
- Roosevelt

En daarbij nog wat namen die nu op Lowlands staan, en volgend jaar wellicht op dtrh:
- Paul Kalkbrenner
- Royal Blood
- Billie Eilish

Verder nog een naam die vaak in festivalland voorkomt:
- Kings of Leon
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Bij het verlaten van de camping hadden Mattman, Yannick en ik ook al deze discussie. Onze voorspelling was:
- Tame Impala (kan niet missen toch?)
- The Black Keys of een andere alternatieve rockband.
- Een vrouwelijke headliner. Wij hoopten dat FKA Twigs ging doorgroeien met haar nieuw album maar dat is misschien toch iets te vroeg en meer iets voor BKS? Billie Eilish zie ik ook wel werken op DTRH.

Eventueel kan ook een dance act zoals Underworld dit jaar maar dat hoeft niet zo voor mij.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Florence & the Machine zal heel goed werken op het hoofdpodium! Zie ze graag komen.

Tame Impala lijkt me ook favoriet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Bij het verlaten van de camping hadden Mattman, Yannick en ik ook al deze discussie. Onze voorspelling was:
– Tame Impala (kan niet missen toch?)
– The Black Keys of een andere alternatieve rockband.
– Een vrouwelijke headliner. Wij hoopten dat FKA Twigs ging doorgroeien met haar nieuw album maar dat is misschien toch iets te vroeg en meer iets voor BKS? Billie Eilish zie ik ook wel werken op DTRH.

Eventueel kan ook een dance act zoals Underworld dit jaar maar dat hoeft niet zo voor mij.

Jep. Lijkt me wel een goede voorspelling. :) Black Keys vooral omdat die volgend jaar bijna zeker zullen (festival)touren en ze op de eerste editie van DTRH stonden. Zie ze ook eerder daar dan op BKS staan.

Elbow vind ik ook een heel goede shout. Komen dit najaar met een nieuwe plaat en Pinkpop hebben ze natuurlijk al gedaan. Geef ze wel een redelijke kans.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Dan doe ik ook lekker mee. Hierbij een wensenlijstje (vast niet waarschijnlijk):

- Faith no More (gerucht gaat dat ze bezig zijn met nieuw materiaal, lijkt me een droomheadliner)
- Aphex Twin: laat die gast maar eens een vette headlineshow geven. Bij aanvang worden er van die Aphex Twin maskers uitgedeeld zodat iedereen met zo'n leipe kop rondloopt. legendarisch....:)
- The Black Keys
- ABRA (op Lowlands gezien in 2017, was echt leuk)
- !!! (heerlijke dancepunkfeestband)
- The Melvins (proberen kan altijd)
- Selah Sue (ik vind haar leuk, al een tijd niet gezien, leuke festivalact)
- Jack White (die wil ik wel eens een headlineshow zien geven)
- Rolo Tomassi (zal wel ta hard zijn, maar damn, wat zou dat gaaf zijn)
- The War on Drugs (al headliner geweest op DTRH maar ik vond dat toen zoooo goed)
- Massive Attack (in de herkansing)

Aub niet: Elbow (nooit een klap aangevonden), Billie Eilish (ik snap de hype niet, vervelende muziek), Tame Impala (zal denk ik wel komen maar ik heb echt weinig met deze muziek. Het kabbelt maar voort met dat hoge stemmetje. Zelfs live kon het mij niet boeien.)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Aphex Twin vraagt te veel geld (1 mill heb ik vorig jaar horen vallen mbt zijn boeking op Coachella) maar zou inderdaad een zieke headliner zijn.

edit, kleine voorspelling al;
Tame Impala - Lorde - The Black Keys
FKA Twigs - James Blake - The Streets
Billie Eilish - Flying Lotus - Hot Chip
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Tame Impala en The Black Keys lijken mij ook de grootste kanshebbers.

Daarnaast nog iets als de afgelopen jaren Anderson.Paak en Janelle Monae. Al heb ik niet direct een suggestie in die richting. Billie Eilish komt dan het meeste bij me op, maar of die meteen gaat doorstoten naar een headlinepositie? Dua Lipa? Al vind ik die persoonlijk wel wat erg gelikt. Ik denk wel dat we iets in die richting kunnen verwachten.

Elbow zou kunnen natuurlijk, maar geen heel spannende naam. Aphex Twin zou ik persoonlijk fantastisch vinden, maar dat is denk ik een te moeilijke headliner. The Good, The Bad & The Queen wellicht? Jorja Smith? Of is die nog veel te klein?
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Mijn droomheadliners voor de komende editie:

-tame impala (niet perse om de muziek maar sluit perfect aan bij het festival)

-The national (al eerder geweest maar sindsdien twee nieuwe albums)

-Kendrick lamar/travis scott

Verder zouden crystal fighters, tyler the creator, empire of the sun, M83, sigur ros, erykah badu ook heel goed passen denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Tame Impala en The Black Keys lijken mij ook de grootste kanshebbers.

Daarnaast nog iets als de afgelopen jaren Anderson.Paak en Janelle Monae. Al heb ik niet direct een suggestie in die richting. Billie Eilish komt dan het meeste bij me op, maar of die meteen gaat doorstoten naar een headlinepositie? Dua Lipa? Al vind ik die persoonlijk wel wat erg gelikt. Ik denk wel dat we iets in die richting kunnen verwachten.

Elbow zou kunnen natuurlijk, maar geen heel spannende naam. Aphex Twin zou ik persoonlijk fantastisch vinden, maar dat is denk ik een te moeilijke headliner. The Good, The Bad & The Queen wellicht? Jorja Smith? Of is die nog veel te klein?

Misschien Lorde als derde (nieuwe) headliner? 3 namen uit de poule 'Tame Impala - Elbow - Black Keys - Lorde - The National' lijkt mij nu het meest gepast. Maar het is natuurlijk nog veel te vroeg. Wie weet liggen de kaarten binnen een maand helemaal anders.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Misschien Lorde als derde (nieuwe) headliner? 3 namen uit de poule ‘Tame Impala – Elbow – Black Keys – Lorde – The National’ lijkt mij nu het meest gepast. Maar het is natuurlijk nog veel te vroeg. Wie weet liggen de kaarten binnen een maand helemaal anders.

Lorde zou heel goed kunnen. Sigur Ros zoals erboven geopperd werd ook, mits er nieuw werk en toer aankomt uiteraard. Dat zou fantastisch passen denk ik.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Tame Impala - The Strokes - Lorde

Zou ik persoonlijk één van de vetste headlinertrio's in jaren vinden!
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Namen als omar souleyman en fontaines D.C. Zou ik ook heel blij van worden
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Black Midi en Idles zijn ook wel grote kanshebbers denk ik.

IDLES stond er vorig jaar al, dus lijkt me te snel om op retour te komen. Black Midi zou kunnen, dit jaar Lowlands volgend jaar DTRH. Aan de andere kant vind ik ze misschien beter op BKS passen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Grimes zou ook aan een opvolger werken. Geen headliner natuurlijk, maar zou hier wel passen.

Ook Bon Iver zal vast veel shows spelen met een nieuwe plaat onder de arm, die eind augustus uitkomst. En aangezien BKS ze al had en Pinkpop wat vreemd zou zijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken