[DE] Rock am Ring / Rock im Park 2016

Festileaks Festival Forum Forums Overige festivals [DE] Rock am Ring / Rock im Park 2016

Dit onderwerp bevat 103 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Mezzezo 2 jaren, 10 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 102)
  • Auteur

Indiaantje89

Novarock komt vandaag met nieuwe namen, hopelijk volgt RAR ook nog.

Indiaantje89

Dus nog steeds niks…

Alleen dat We Came As Romans zichzelf vandaag bekend gemaakt hebben.

Rutger

http://www.rock-am-ring.com/2016/news/rock-am-ring-und-rock-im-park-im-fokus-des-festivalsommers

o.a
    Wirtz, Breaking Benjamin, Foals, Panic! At The Disco, Killswitch Engage, ONE OK ROCK, Skillet, Rival Sons, RAF Camora, DCVDNS, Shinedown, Graveyard en Walk The Moon.

Geen geweldige namen imo.

Wessel

Rock Am Ring is ook niet bepaald lekker bezig dit jaar.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Mezzezo

Ik heb mijn ticket.
    Ik vind dat er genoeg toffe acts tussen staan. Ik kan niet alles tegelijk zien.
    Alleen de elektronica acts zijn wel wat zwak. Ik hoop toch op nog wat leukere acts, misschien Pendulum of Prodigy zou nog wel een leuke toevoeging zijn.

Sziget 11. Pukkelpop 13, 14. Rock am Ring 16. GMM 18.

Jasper

Prodigy kun je wel vergeten, die zijn vorig jaar nog geweest. Erg sterke show voor slechts een klein publiek. De Duitsers stonden hoofdzakelijk bij K.I.Z.

Indiaantje89

Ik heb mijn ticket.
    Ik vind dat er genoeg toffe acts tussen staan. Ik kan niet alles tegelijk zien.
    Alleen de elektronica acts zijn wel wat zwak. Ik hoop toch op nog wat leukere acts, misschien Pendulum of Prodigy zou nog wel een leuke toevoeging zijn.

Birdy Nam Nam is wel dope hoor.

Oreon

Bijna uitverkocht… Mijn ticket heb ik gelukkig al lang:)

Rock Werchter 12-13 // Rock Am Ring 14-16 // Fortarock 15-16, Bospop 15, Graspop 17

Rutger

Ik denk dat we Puscifer met potlood kunnen opschrijven, doen festivals, nog geen Duitse datum en zitten tussen 2 juni (Frankrijk) en 6 juni (Zwitserland) in de buurt.
    Ik hoop er in ieder geval op.

Stoffer

Ik ben dit jaar misschien van plan te gaan, op filmpjes ziet het er altijd zo massaal kollosaal uit (tov andere festivals die misschien evengroot zijn)

Kan iemand me vertellen hoe het is? 🙂 Qua indeling van de podia, hoe is de camping etc.

@gloeilamp jij gaat elk jaar toch?

WJ

Uitverkocht.

Mezzezo

Uitverkocht.

Alleen de hardcopy tickets. Er zijn nog gewone tickets te krijgen.

Mezzezo

Ik heb gehoord dat op de Duitse fora het gerucht gaat dat de er nog geen nieuwe namen zijn omdat ze wachten tot ze Pendulum mogen aankondigingen. Lijkt me een leuke toevoeging.

Indiaantje89

Ik heb gehoord dat op de Duitse fora het gerucht gaat dat de er nog geen nieuwe namen zijn omdat ze wachten tot ze Pendulum mogen aankondigingen. Lijkt me een leuke toevoeging.

Ringrocker? Daar lullen ze ook maar een eind weg!

Duurt wel lang voordat we nieuwe namen gaan krijgen. Al ben ik al vrij tevreden met de huidige line-up.

Mezzezo

Line-up compleet (of niet, de tekst is een beetje vaag, en mijn Duits slecht)

Met nieuwe namen als: The BossHoss, Puscifer, 257ers, Caliban, Labrinth, Henning Wehland, Walking On Cars, We Are Scientists, Lonely The Brave, ebetta, Britta Arnold, Dirty Doering, Kid Simius, Lexer, Madmotormiquel, Markus Kavka, Niconé, Sascha Braemer en Schlepp Geist.

We are Scientist kan ik eindelijk van mijn lijstje afstrepen. Puscifer lijkt me wel leuk, de rest spreekt me niet zo aan. Ik ben wel teleurgesteld over wat (zo te zien) het programma voor later in de nacht zal zijn. Dan maar ouwehoeren op de camping.

Gloeilamp
    Festileaks Redactie

Matige lichting. Wel blij met Puscifer, Lonely the Brave en We Are Scientists.

Indiaantje89

Zit voor mij toch wel weer wat leuks bij hoor de laatste lichting. Je moet alleen even die deephouse dj’s wegdenken van stage. Cane Hill is tof imo.

Gaat weer een leuk weekend worden!

DennisvdBr
    Moderator

Black Sabbath speelt op de volgende dagen op RaR/Rip
    http://www.blacksabbath.com/events.html

Jun 3 Rock am Ring Mendig, Germany
    Jun 5 Rock im Park Nuremberg, Germany

Met Volbeat op 5 juni op FortaRock is de volgorde van headliners bekend imo…
    RaR headliners 3-6 Black Sabbath / 4-6 Volbeat / 5-6 RHCP
    RiP headliners 3-6 Volbeat / 4-6 RHCP / 5-6 Black Sabbath

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

Indiaantje89

Walk The Moon vervangen door Irie Révoltés.

Jammer had wel even willen kijken wij Walk The Moon.

Mezzezo

Ik zag op de website van Distured dat ze 3 Juni op de RIng staan en 4 Juni dus op Park.
    Deftones staan 4 Juni op Ring en 5 Juni op Park.
    Amon Amarth, 3 juni RIng, 4 Juni Park.

Ik kan nog wel even doorzoeken, maar Rock Am Ring/Rock im Park is wel erg traag met het vrijgeven van het programma.

Indiaantje89

Ik zag op de website van Distured dat ze 3 Juni op de RIng staan en 4 Juni dus op Park.
    Deftones staan 4 Juni op Ring en 5 Juni op Park.
    Amon Amarth, 3 juni RIng, 4 Juni Park.

Ik kan nog wel even doorzoeken, maar Rock Am Ring/Rock im Park is wel erg traag met het vrijgeven van het programma.

Ik had dit destijds van Ringrocker gehaald:

Vrijdag:
    Amon Amarth
    Disturbed
    Lexy & K-Paul
    Miliarden
    One Ok Rock
    Panic! At The Disco
    Schnipo Schranke
    Shinedown
    Tenacious D
    The Amity Affliction
    Volbeat

Zaterdag:
    Architects
    Deftones
    Foals
    Frittenbude
    Halestorm
    Heaven Shall Burn
    Red Hot Chili Peppers
    Sixx: A.M.
    Wage War
    We Are Scientists

Zondag:
    Biffy Clyro
    Birdy Nam Nam
    Black Sabbath
    Grabeyard
    Rival Sons
    Rudimental
    Skillet
    The BossHoss
    Uncle Acid And The Deadbeats
    Wirtz

Maar ze mogen wel met de officieele tijdschema komen.

DennisvdBr
    Moderator

Maar ze mogen wel met de officieele tijdschema komen.

Ja idd.

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

Mezzezo

Daar is het dan http://www.rock-am-ring.com/spielplan

Voor mij zitten er best een hoop vervelende clashes tussen. Met name die van Killiswitch Engage en Billy Talent. en RHCP/Bulllet for my valentine. (ik ga wel naar de 013 dan)

Wel leuk dat alle headliners voor 2 uur staan. Dat zal vast wel tof worden.

Indiaantje89

Ja en Black Sabbath / Biffy is ook jammer. Maar dat gaat Black Sabbath worden.

Mijn schema dit jaar:

Vrijdag; We Came As Romans, Of Mice & Men, Amon Amarth, Cane Hill, Breaking Benjamin, Disturbed, Puscifer, Tenacious D, Volbeat, (stukje Major Lazer), Shinedown, One Ok Rock

Zaterdag: The Struts, Starset, Foals, (stukje The Amity Affliction), Deftones, Billy Talent (misschien nog stukje Killswitch Engage), Red Hot Chili Peppers (en als het kut is wijk ik uit naar Heaven Shall Burn/Bullet For My Valentine), The Bosshoss

Zondag:
    Trümmer, Beach Slang, Rival Sons, Heisskalt, Uncle Acid And The Deadbeats, Bring Me The Horizon, Korn, Black Sabbath, Fettes Brot.

Gloeilamp
    Festileaks Redactie

Die van mij:

Vrijdag: Of Mice & Men – Amon Amarth – Breaking Benjamin – Disturbed – Puscifer – Tenacious D – Volbeat – Architects – Shinedown

Zaterdag: The Struts РIri̩ Revolt̩s РFoals РThe Amity Affliction РDeftonesBilly Talent Heaven Shall Burn РRed Hot Chili Peppers РBullet for My Valentine

Zondag: Beach SlangBring Me the Horizon – Sixx;AM – Graveyard – Black Sabbath – Fettes Brot

Jammer van die zondag, die ziet er toch wat magertjes uit in vergelijking met de eerste twee dagen.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 102)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.