De Festivalpodcast

Festileaks Festival Forum Forums Festileaks De Festivalpodcast

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    wenteldave
    Bijdrager

Allereerst thanks voor de complimenten!

Wat grote alternative festivals betreft staat Concrete & Grass aan te bevelen. Zo nu en dan schieten ze wat de pop kant op, maar verder staan ze in het landschap vooral bekend om hun alternatieve programmering. Van namen die hier bekend zijn zoals Cancer Bats tot lokale emo-darlings Chinese Football. In Shang Hai, dat dan weer wel.

Voor kleine festivals kan ik je aanraden vooral even in de club scene te duiken. De underground scene in China is enorm en kerngezond. Ik ben zelf vooral kleine (indoor) punk evenementen zoals Tianjin Punk Fest en Punk Rock Tribes in Zhengzhou tegen gekomen. Genoeg te ontdekken dus!

Hartstikke bedankt! Ik zal er binnenkort even induiken en dan kom ik weer bij je terug. Klinkt inderdaad alsof er genoeg te beleven valt.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    wenteldave
    Bijdrager

Allereerst thanks voor de complimenten!

Wat grote alternative festivals betreft staat Concrete & Grass aan te bevelen. Zo nu en dan schieten ze wat de pop kant op, maar verder staan ze in het landschap vooral bekend om hun alternatieve programmering. Van namen die hier bekend zijn zoals Cancer Bats tot lokale emo-darlings Chinese Football. In Shang Hai, dat dan weer wel.

Voor kleine festivals kan ik je aanraden vooral even in de club scene te duiken. De underground scene in China is enorm en kerngezond. Ik ben zelf vooral kleine (indoor) punk evenementen zoals Tianjin Punk Fest en Punk Rock Tribes in Zhengzhou tegen gekomen. Genoeg te ontdekken dus!

Hartstikke bedankt! Ik zal er binnenkort even induiken en dan kom ik weer bij je terug. Klinkt inderdaad alsof er genoeg te beleven valt.

Zijn allemaal wel dingen die mijn interesse hebben gewekt. Geen idee of Concrete and Grass nog bestaat omdat al hun berichten dateren uit 2018.
    Die andere twee vind ik nog interessanter. Zal toch waarschijnlijk wel een beetje rondtrekken worden, dus dat lijkt me dan mooi te doen. Nog aanraders wat betreft clubs zelf (mag ook in Shanghai of Beijing zijn) @almostgolbat? Moet wel wat te beleven zijn, lijkt me.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    Jos.
    Sleutelbeheerder

Het was wel weer eens tijd voor een nieuwe aflevering:)

De Festivalpodcast: Over festivals in 2021 en de derde Pinkpop-headliner

2+
    Moniek
    Bijdrager

Tof dat er weer een nieuwe podcast aflevering is!

1+
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.