Dag en combi-tickets aan korting (Ambassadeursprogramma)

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Dag en combi-tickets aan korting (Ambassadeursprogramma)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    thomasvdbossche
    Bijdrager

Ik ben geregistreerd als Rock Werchter ambassadeur, waardoor ik korting kan geven op zowel dag- als combitickets.
    Via dit Google Docs formulier kan je aangeven in welke tickets je interesse hebt:
    https://forms.gle/1QJaRXCaPYq2TBD89

Voor een combiticket komt dit op een korting van 8 euro (€ 235 ipv € 243), voor een dagticket is dit 5 euro (€ 105 ipv € 110).

Bericht staat ook op 9lives.be:
    https://www.9lives.be/forum/varia/1153429-rock-werchter-dag-en-combi-tickets-aan-korting-ambassadeursprogramma.html

0
    slyke
    Bijdrager

Als eerste post kan dat tellen!

Als er dan toch een apart topic voor gestart wordt 😉 :
    ik ben zelf ook ambassadeur, maar zoek niet de grote massa (eigenlijk… als één iemand nog een combi’tje zou kopen via mij, ben ik al content).
    Dus als iemand geïnteresseerd is, dan stuur je maar een PM’tje.

Vervolgens krijg je een officiële link doorgestuurd via TicketMaster, waarbij je de aankoop met korting kan vervolledigen.
    De tickets komen vervolgens dan ook via TicketMaster bij jou terecht!

0
    Timmetje
    Bijdrager

Als iemand hier van die tickets zoekt kan ik @Aaran van harte aanbevelen. Post hier al een lange tijd en reageert snel op PM’s.
    Heb mijn link ook alvast via hem gekregen.

Zou iig sneller via hem of slyke tickets halen dan via iemand die speciaal hiervoor zn eerste post maakt. 😛

Waar kun je eigenlijk als ambassor voor sparen? Zijn een hoop mensen die het proberen lijkt wel.

0
    wenteldave
    Bijdrager

Als iemand hier van die tickets zoekt kan ik @Aaran van harte aanbevelen. Post hier al een lange tijd en reageert snel op PM’s.
    Heb mijn link ook alvast via hem gekregen.

Zou iig sneller via hem of slyke tickets halen dan via iemand die speciaal hiervoor zn eerste post maakt. ?

Waar kun je eigenlijk als ambassor voor sparen? Zijn een hoop mensen die het proberen lijkt wel.

Haha. Jij probeert hier hun onderneming keihard onderuit te halen. Lekker, man.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

1+
    thomasvdbossche
    Bijdrager

Bedankt voor de tip! Dat gaat van drankbonnen tot hoodies en festistivaltickets (als je er een hoop kunt verkopen).

0
    jarne
    Bijdrager

Ik ben ook nog ambassadeur 🙂 dus stuur maar als je een ticket nodig hebt 🙂
    ik reageer normaal wel binnen het uur 🙂 (meestal eerder)

RW: '11,'12,'14,'15,'16,'17,'18,'19,'21 LES NUITS SECRÈTES(Fr): '21
    PKP: '12',13,'14,'15,'16,'21 NOS(Pt): '13 MSQUARE(Fr): '11

0
    Breinaard
    Bijdrager

Ik moet nog 1 combi verkopen voor mijn doel te behalen, dus als iemand nog iets nog nodig heeft mag je mij benaderen. Thnx 😉

DOA '95'96'97'98'99'00'02 PKP '94'95'02'11'12'13'16 PP '00'01'06'07'18 GP '98'04 RW Since 2003 .. still counting. ♡Nirwana Tuinfeest
    Best??; Slipknot 020 14-12-'99 RHCP PKP '94 NIN RW '18 Machine Head 013 7-10-2019

0
    slyke
    Bijdrager

Vreemd bericht vandaag in onze mailbox (van de ambassadeurs) over community manager Kim… 🙁
    RIP

0
    Bart Huisman
    Bijdrager

Wij gebruiken dat programma om met onze groep (Waarschijnlijk 40-60 man) meer korting te krijgen dan via de groeps tickets en delen het 11e “gratis” kaartje met elkaar. Zo werkt “la familia rock werchter” we helpen elkaar, nemen extra spullen mee voor wie met vliegtuig komen etc 🙂

0
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.