Daft Punk geen gerucht?

RetroMan

Playlistbediener
8 jan 2014
13
0
Goedendag allen,

Daft Punk staat vrijwel elk jaar op de geruchtenlijst. Nu is in 2013 het album afgerond, het is succesvol, en de fans smachten naar een nieuwe live appearance.

Waarom staat DP dan uitgerekend dit jaar niet tussen de geruchten? Ik heb nog niet opgepikt dat al duidelijk is dat er géén tour mogelijk zou zijn. Heb ik iets gemist?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Waarom tag je dit bij het Rock Werchter topic en niet bij Acts/Bands? Lijkt mij een stuk handiger.

Omdat Daft Punk geen tourdata bekend heeft gemaakt, en al jaren niet optreed is het niet echt een gerucht te noemen. Ze hebben er inderdaad niets over gezegd, maar zolang er niets bekend is kan je Daft Punk niet als een echt gerucht zien denk ik.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Daft Punk staat vrijwel elk jaar op de geruchtenlijst maar is nooit een goed gerucht, er is altijd wel een reden waarom ze een tour zouden doen maar er komt nooit iets van. Dit jaar hebben ze natuurlijk als reden een nieuw album om te touren en dat is inderdaad een betere reden dan de voorgaande jaren. Toch is het geen sterk gerucht totdat ze iets aankondigen, ze kunnen hun nieuwe album ook zonder tour aan zich voorbij laten gaan. Ik denk ook dat iedereen het wel een beetje zat is om elke keer teleur gesteld te worden als Daft Punk weer eens als gerucht gezien word en ze weer niet komen. En op Festileaks is iedereen sowieso wel best kritisch als het om geruchten gaat.
 

Roel1617899540

Playlistbediener
24 jan 2013
8
0
Zolang er geen goede reden is dat Daft Punk een goede kans maakt om langs te komen zullen ze ook niet in de geruchtenlijst komen.
 

Bas

Playlistbediener
Access All Areas
29 sep 2012
39
0
- In het verleden zorgde fake Coachella posters voor een kortstondige hype op internet. Tegenwoordig weet iedereen wel beter,
- Afgelopen jaar doken rond deze periode overal Daft Punk posters op. Dit bleek de aftrap voor een nieuw album, eerder werd vermoed een mogelijke tour.
- Op Coachella werd er een promotiefilmpje gedraaid op dag 1 en het internet stond op zijn kop omdat iedereen dacht dat ze een optreden op Coachella zouden doen op de laatste dag bij hun vrienden en oude bandleden Phoenix. Helaas kregen we R. Kelly.
- Nu hebben verschillende bronnen rondom Daft Punk aangegeven dat ze momenteel niet bezig zijn met een tour. O.a. 2 dagen geleden: "Giorgio Moroder heeft in een interview met het Britse tijdschrift Mixmag aangegeven graag met Daft Punk op tournee te gaan. Echter, de 73-jarige Italiaanse muzikant-producer denkt dat Daft Punk dat voorlopig niet zal doen."
- Als Daft Punk begint te touren zullen de grootste festivals ze zeker hebben, denk aan Glastonbury en Coachella. Coachella is inmiddels bekend, geen Daft Punk en rondom Glastonbury zoemt ook geen Daft Punk rond.
- Tevens weten we dit jaar van een bron dicht bij het vuur dat de grote namen waarmee bij Rock Werchter onderhandeld wordt/werd Muse, Foo Fighters en even kort U2 zijn/waren.

Kortom, geen Daft Punk dit jaar. Hoogstena een concerttour later in het jaar.
Volgend jaar daarentegen... ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken