Concert @ Sea 2017

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
http://www.concertatsea.nl/

Met oa Blöf, Kensington, Racoon en Broederliefde
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Die staan op het 2de kleine podium. Feestband om na de headliner af te sluiten. Denk dat ze daar prima voor geschikt zijn. Dirty Daddies en Memphis Maniacs hebben dat ook gedaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En de foutste, minst gegronde comment van het jaar gaat op de valreep naar…

@mattman

Zo fout is dat niet...het is toch een kleuter? Of hij heeft althans de gedachtengang van een kleuter. Als je iets toch niets interesseert dan onthoud je je toch van commentaar? BL moet gewoon trollen.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Hoewel ik zelf nog niet naar Concert @ Sea zou gaan als ik geld toe kreeg, heeft bcmrmaybe wel een punt hoor. Aan het bashen van dit festival valt toch ook geen eer te behalen?

Degenen die hier niks mee hebben kunnen beter de tijd besteden om het muziek forum wat interessanter te maken, anders is er hier helemaal geen tegengewicht meer tegen dit soort en de pinkpop topics.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hoewel ik zelf nog niet naar Concert @ Sea zou gaan als ik geld toe kreeg, heeft bcmrmaybe wel een punt hoor. Aan het bashen van dit festival valt toch ook geen eer te behalen?

Degenen die hier niks mee hebben kunnen beter de tijd besteden om het muziek forum wat interessanter te maken, anders is er hier helemaal geen tegengewicht meer tegen dit soort en de pinkpop topics.


Amen!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Weekendkaarten in een 45 minuten uitverkocht. Straks alleen nog dagkaarten in de verkoop.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik dacht dat dit niet zo'n groot festival was maar er zijn dus gewoon 30.000 weekend kaarten verkocht in die tijd...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vorige jaar kon ik na 5 minuten al kaarten scoren nu moest ik echt een half uur de wachtrij in. Er zijn dan nog 25000 dagkaarten meende ik voor vrijdag en voor zaterdag. Lol das wel groot hahaha

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Alles wat er mis is met de samenleving reflecteert zich zo goed in de populaire muziek. Mooi hoor.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Alles wat er mis is met de samenleving reflecteert zich zo goed in de populaire muziek. Mooi hoor.
Er solliciteert iemand naar de terugkeer van de banner 'Hofleverancier negatieve berichten'... ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Er solliciteert iemand naar de terugkeer van de banner ‘Hofleverancier negatieve berichten’…

Ubertrol met muziekfascistoïde trekjes is een betere benaming. Of echte muziek liefhebber. Dat kan ook.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Er solliciteert iemand naar de terugkeer van de banner ‘Hofleverancier negatieve berichten’…

Ubertrol met muziekfascistoïde trekjes is een betere benaming. Of echte muziek liefhebber. Dat kan ook.

Dat kan ook
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken