Combiticket + Hive My Space 8m2 (+entree v 2 pers) + 20 Vouchers te koop!

noukster

Nieuw lid
7 jun 2018
3
0
Hoi hoi!

Voor wie nog geen 4 dagen combiticket heeft en bij zijn/haar vrienden op Hive My Space wil, stuur me een PM! Liefst voor een prijs die zo dicht mogelijk komt bij de verkoopprijs, sowieso niet erboven! Maar onderhandelen staat vrij, uiteraard, doe een leuk bod en ik kijk of dat de moeite is of dat ik dan toch liever alleen ga :)

Dus, eenmaal een 4 dagen combiticket voor het festival + toegang tot de Hive Camping voor 2 personen + My Space 8m2 (dus afgebakende ruimte voor je eigen tent voor 2 personen op de luxere Hive camping, of gewoon luxe liggen in je eentje) + 20 Food Vouchers.

Ticketswap laat me niks in combinatie verkopen, en t risico is te groot dat ik met een deel blijf zitten- festival ticket zonder camping plek bijv!
Dan ga ik liever gewoon in mn up :)

Doe een bod! Ik woon in Amsterdam Oost (en werk in A'dam West, en kom regelmatig in Den Haag, Utrecht en Arnhem e.o.) mocht je verkoop liefst face to face doen?

Groetjes

Anouk
 

noukster

Nieuw lid
7 jun 2018
3
0
Hoi Febe,

PB me even op Facebook als je wilt! Anouk Boschma? Of stuur me hier een PB als je nog interesse hebt! Voor 320 E is het van jou!
 

noukster

Nieuw lid
7 jun 2018
3
0
Hoi hoi,
Zoals gezegd laat TicketSwap geen packages voor MySpace verkopen (heb je toegang tot de Hive voor nodig en daarnaast een My Space ticket- deel 1 en deel 2). Ik zou het het liefst als geheel verkopen, maar dat kan dus niet via TicketSwap.

Mocht iemand nog interesse hebben, stuur me een PB aub.

MvG

Anouk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken