Bospop 2021 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

foto : Dennis van der Bruggen / Festileaks

Bospop 2021 - Nieuws en Geruchten

Datum: vrijdag 9 juli tm zondag 11 juli 2021 ( 40ste editie )
Locatie: nabij de A2 bij Weert Noord
Genre(s): Rock, Pop, Classic-rock

festivalsite: https://www.bospop.nl/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
we verlieten Bospop 2020 met de volgende namen na 5 maart 2020

Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, Allen Stone, The Struts, The Record Company, The Gary Moore Tribute Band

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Black Pumas, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Sloper, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, BLØF, Juanes, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Goodbye June, Robert Jon & The Wreck
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
En als ik het goed heb gelezen blijven tickets van 2020 geldig voor 2021
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Eerste headliner dan maar... Sting op 9 juli.
Zou me niets verbazen als het deze week al bekend wordt gezien de andere data die er nu al staan.
https://www.sting.com/news/title/spanish-my-songs-shows---rescheduling-of-dates-to-2021
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Toch knap dat Sting na twee keer (gedwongen) annulering eindelijk kan komen optreden. Zul je net zien dat het in 2021 nog niet mogelijk is...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
PJ wrote:
Eerste headliner dan maar… Sting op 9 juli.
Zou me niets verbazen als het deze week al bekend wordt gezien de andere data die er nu al staan.
https://www.sting.com/news/title/spanish-my-songs-shows—rescheduling-of-dates-to-2021

dan moet ie wel drie avonden achter elkaar optreden. Ik heb daar nog wel mijn vraagtekens bij…

Dat deed hij in de huidige tour van 2020 ook al, dus daar maak ik me niet zo veel zorgen over. Denk dan ook dat we Sting wel op kunnen schrijven voor 2021.

Verder hoop ik dat ze in ieder geval Joe Bonamassa en Beth Hart mee kunnen nemen naar de poster van 2021. Zijn toch wel de twee andere grote namen waar ik echt naar uit keek. Verder laat ik me graag verrassen in hoeverre dat ze proberen de huidige namen ook voor volgend jaar te boeken of juist op zoek gaan naar andere namen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
remkobak wrote:

PJ wrote:
Eerste headliner dan maar… Sting op 9 juli.
Zou me niets verbazen als het deze week al bekend wordt gezien de andere data die er nu al staan.
https://www.sting.com/news/title/spanish-my-songs-shows—rescheduling-of-dates-to-2021


dan moet ie wel drie avonden achter elkaar optreden. Ik heb daar nog wel mijn vraagtekens bij…

Dat deed hij in de huidige tour van 2020 ook al, dus daar maak ik me niet zo veel zorgen over. Denk dan ook dat we Sting wel op kunnen schrijven voor 2021.

Verder hoop ik dat ze in ieder geval Joe Bonamassa en Beth Hart mee kunnen nemen naar de poster van 2021. Zijn toch wel de twee andere grote namen waar ik echt naar uit keek. Verder laat ik me graag verrassen in hoeverre dat ze proberen de huidige namen ook voor volgend jaar te boeken of juist op zoek gaan naar andere namen.

Die complete tour van Lionel Richie was in juni juli en daarin zaten ook eigenlijk alleen maar festivals. Als hij besluit die tour in te halen net als Sting zie ik daar ook geen probleem.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Sting heeft Bospop en Gent Jazz op zijn site als "Postponed" gemarkeerd nu. Ik denk dat deze 2 binnenkort tussen de 2021 data komen te staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
North Sea Jazz is ook in 2021 dezelfde dagen met Bospop.
Dit kan goed nieuws zijn om Lionel Richie, Black Pumas en Joe Bonamassa ook weer binnen te halen in Nederland.
Dus kans voor de Bospop 2021 lineup?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
North Sea Jazz is ook in 2021 dezelfde dagen met Bospop.
Dit kan goed nieuws zijn om Lionel Richie, Black Pumas en Joe Bonamassa ook weer binnen te halen in Nederland.
Dus kans voor de Bospop 2021 lineup?
Ik hoop het, want dat zou betekenen dat ze weer op NSJ staan. Gaat volgend jaar toch de eerste keer worden, dus om 'm dan te openen met Joe Bonamassa lijkt me fantastisch. Voor Bospop, ja, ik acht de kans wel groot dat die er staan.

Zijn er eigenlijk al festivals geweest die niet in hetzelfde weekend gaan zitten? Lijkt erop dat Pinkpop weer bij Graspop zit, Bospop weer bij North Sea Jazz, etc.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Dan zit Bospop in principe altijd bij NSJ (tenminste de laatste jaren wel) in hetzelfde weekend, maar lijkt me inderdaad als de festivals proberen programmeringen zo veel mogelijk aan te houden voor volgend jaar dat gecombineerde boekingen van artiesten er dan voor zorgen dat de festivals in dezelfde weekenden blijven
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Bospop 2021 wordt de 40ste editie van het festival. In 2020 ging Bospop niet door vanwege het coronavirus. De organisatie gaat de programmering van 2020 proberen om te zetten naar 2021. Later meer nieuws over Bospop 2021 aldus Nederweer24.nl net op hun site......
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Sting heeft Bospop en Gent Jazz op zijn site als “Postponed” gemarkeerd nu. Ik denk dat deze 2 binnenkort tussen de 2021 data komen te staan.
het intrigeert me wel waarom deze shows ook niet al zijn verplaatst. is Bospop dan zo laat? of willen ze persé volgend jaar weer 'onthulmomenten' hebben?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
DennisvdBr wrote:
Sting heeft Bospop en Gent Jazz op zijn site als “Postponed” gemarkeerd nu. Ik denk dat deze 2 binnenkort tussen de 2021 data komen te staan.

het intrigeert me wel waarom deze shows ook niet al zijn verplaatst. is Bospop dan zo laat? of willen ze persé volgend jaar weer ‘onthulmomenten’ hebben?

Waarschijnlijk moeten de laatste plooien nog glad gestreken worden. Volgens mij zijn bijna al zijn concerten in Europa met 1 jaar verzet enkel Gent en Bospop nog niet. Ik vraag me trouwens ook af wat artiesten gaan doen die eigenlijk bezig waren met een afscheidstour. Peter Frampton heeft bijvoorbeeld zijn concert in Vorst definitief geannuleerd. Hij zou volgens mij dit jaar ook op het Blues festival staan. Ik denk niet dat we hem nog terug gaan zien. Lynryd Skynryd, zouden die nog door gaan?
.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken