Bospop 2019

Dit onderwerp bevat 185 reacties, heeft 37 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Fireball 5 uur, 9 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 186)
  • Auteur

Fireball

Mwaaa… niet mijn ding dat Kensington, maar beter te pruimen dan Racoon… die hoeven van mij de komende jaren even niet meer…

gordonshumway

Kensington sloot af in 2016. Was goed.

Voor dit jaar geen optie. Als je verschillende keren de Ziggo vult, en de Arena vol krijgt, ga je in 2019 niet naar Bospop. Die gasten gaan niet om 20:00 uur op het hoofdpodium staan als warm up voor de afsluiter.

sledgehammer

Kensington sloot af in 2016. Was goed.

Voor dit jaar geen optie. Als je verschillende keren de Ziggo vult, en de Arena vol krijgt, ga je in 2019 niet naar Bospop. Die gasten gaan niet om 20:00 uur op het hoofdpodium staan als warm up voor de afsluiter.

Dat gaan ze komend jaar anders wel doen voor Bon Jovi. Nou is de capaciteit van het Goffertpark natuurlijk veel groter dan het festivalterrein van Bospop, maar ik sluit niet uit dat de mannen van Kensington het wellicht een eer vinden om voor een Sting te openen. (Al denk ik dat de zondag al zwaar bezet is hoor.) Misschien vinden ze het zelfs wel een eer om het publiek voor Snow Patrol of John Fogerty op te warmen, mochten ze daar zelf fan van zijn. Ik verwacht Kensington weliswaar niet op Bospop 2019, maar als die band jouw gedachte zou volgen en alleen nog maar als hoofdact in grote zalen en stadions zou willen spelen en als dagafsluiter van grote festivals, dan kunnen ze voortaan nog hooguit een stuk of tien optredens per jaar doen (en allemaal in Nederland). Ik mag hopen dat muziekmaken voor die gasten ook nog steeds (voor een deel) een plezierige hobby is en niet alleen maar egotripperij en groot geld verdienen. En zoals gezegd gaan ze Bon Jovi supporten, dus dat lijkt me bewijs genoeg dat ze best inzien dat internationale acts van dat kaliber gewoon nog een maatje groter zijn hoor.

Cootje

Daarom denk ik dat Kensington de perfecte huisband is van Bospop.

Dan hoop ik toch van niet 馃槈
    Ben absoluut geen Kensington-fan maar moet toegeven dat ze in 2016 wel goed waren, het terrein was echter al half leeg…

Volgens mij is Kensington de perfecte huisband voor een ander festival in Limburg 馃槈

Werchter 92 / Pinkpop 93 94 97 98 99 00 01 03 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17/ Lowlands 98 99 00 06 / Nirwana Tuinfeest 02 15 16 17 18 / Bospop 16 17 18 / DTRH 18

PJ

Daarom denk ik dat Kensington de perfecte huisband is van Bospop.

Kensington is de perfecte huisband voor Pinkpop. Ze vullen met gemak 3 keer de Ziggodome. Qua populariteit paar jaar geleden perfecte zet van Bospop door ze toen te laten headlinen. Ik verwacht ze voorlopig niet meer terug, hoeft ook niet eerlijk gezegd 馃槈

melody

Status Quo mogen ze voor mij nog erbij zetten.
    Voor de rest hoop ik dat Bospop de sfeer behoudt door de rock/ bluess en classic rock bands

Fireball

Melody:
    Daar ben ik het helemaal mee eens.. er zijn geen festivals meer die daar specifiek op inspelen, alleen gaat Grollo bleus festival wel de goede kant op in deze.. vroeger hadden we nog het Arrow rock Festival met veelal classic rock maar dat is dus nu niet meer het geval.. Bospop is eigenlijk het enige festival waar dit nog gebeurd… alhoewel de echte 70thees rockbands aan het uitsterven zijn… maar nieuwerwetse bands met dat authentieke geluid zijn er nog voldoende hoor, alleen zijn dat niet de grote publiekstrekkers.. dus ik begrijp goed dat Bospop moet verjongen.. maar bands als bijv. DeWolff en Greta van Fleet moeten er dan ook gewoon staan… al dat Singer/Songwriter gedoe moeten ze maar achterwege laten, daar zijn andere festivals voor… Verder vind ik Bospop al jaren een prima festival met een gezellige camping en goede vrijwilligers die super vriendelijk zijn en met hart en ziel hun bijdrage leveren, dus dit jaar zijn wij met onze groep (+/- 20 pers.) voor de 12e keer weer aanwezig voor een weekend gezelligheid!

Rick

Helaas is HIBF bezig aan, of het laatste jaar, of het een n laatste jaar

Fireball

Dat zou wel erg jammer zijn… verdorie!

Indiaantje89

Woensdag nieuwe namen.

RubenFrusciante

Wat kunnen we nog verwachten qua grotere namen v贸贸r de headliners? Toto, Scorpions, Neil Young, Blackmore’s rainbow zijn denk ik te groot voor de overige namen.
    Namen die ik wel voor dat soort spots zie staan:
    -Greta van Fleet
    -Robert Plant en band
    -Biffy Clyro
    -Alan Parsons
    -Status Quo
    Andere suggesties?

Bospop 2016 // RW 2018

Indiaantje89

Wat kunnen we nog verwachten qua grotere namen v贸贸r de headliners? Toto, Scorpions, Neil Young, Blackmore鈥檚 rainbow zijn denk ik te groot voor de overige namen.
    -Greta van Fleet
    -Robert Plant en band
    -Biffy Clyro
    -Alan Parsons
    -Status Quo
    Andere suggesties?

Dream Theater ?

RubenFrusciante

Wat kunnen we nog verwachten qua grotere namen v贸贸r de headliners? Toto, Scorpions, Neil Young, Blackmore鈥檚 rainbow zijn denk ik te groot voor de overige namen.
    -Greta van Fleet
    -Robert Plant en band
    -Biffy Clyro
    -Alan Parsons
    -Status Quo
    Andere suggesties?

Dream Theater ?

Zou alleen de vrijdag kunnen dan, mijn mening zeer welkom. Maar zouden die, waar ze vroeger headliner waren, dat nu niet meer zijn? En de combinatie Dream Theater voor Snow Patrol lijkt me ook wat vreemd.

Bospop 2016 // RW 2018

Indiaantje89

Ja die combi zou met alle 3 de headliners vreemd zijn idd. Paar jaar terug waren ze ook geen headliner. Toen waren ze sub voor Steven Wilson.

melody

Wachten op woensdag… ben benieuwd. Hoop echt Status Quo

EddieVerder

-Greta van Fleet
    -Robert Plant en band
    -Biffy Clyro
    -Alan Parsons
    -Status Quo
    Andere suggesties?

Dream Theater ?

Blood Red Shoes, Tom Grennan?

bas2204

Even op het lijstje hierboven: schrijf Greta van Fleet maar af, die zitten in Zuid-Europa in het weekend van Bospop.

Toevoegingen van mijn kant:
    De Staat
    DeWolff
    White Lies
    Michael Kiwanuka
    Liam Gallagher

PJ

Ik verwacht woensdag zeker nog iets van Nederlandse bodem. Racoon Blof Anouk of misschien wel Within Temptation….

PJ

Ik verwacht woensdag zeker nog iets van Nederlandse bodem. Racoon Blof Anouk of misschien wel Within Temptation….
    Op Parkcity Live staan Ilse de Lange en De Dijk zo is gisteren net bekend geworden. Misschien speel 1 van die 2 ook wel op Bospop?

• Deze reactie is gewijzigd 1 dag, 14 uur geleden door  PJ.

Cootje

Ik verwacht woensdag zeker nog iets van Nederlandse bodem. Racoon Blof Anouk of misschien wel Within Temptation鈥.

Racoon stond er afgelopen jaar (weer) en Blof en Anouk n jaar daarvoor dacht ik, dus zo snel op herhaling hoeft van mij ook niet.
    De Dijk zou ik persoonlijk wel mooi vinden en als vervolg op A-ha, Duran Duran als guilty pleasure 馃槉

Werchter 92 / Pinkpop 93 94 97 98 99 00 01 03 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17/ Lowlands 98 99 00 06 / Nirwana Tuinfeest 02 15 16 17 18 / Bospop 16 17 18 / DTRH 18

Rick

Ik zie Navarone eigenlijk wel verschijnen, al zouden die ook op Pinkpop kunnen staan

Fireball

Racoon hoeft voor mij niet meer,.. De Dijk, Anouk zijn welkom zoals ook Dewolff.. Droom nog steeds van Rainbow, maar Blacky kennende gaat die niet voor een uurtje op Bospop staan, of zou hij zijn streken kwijt zijn… ook voor hem gaan de jaren tellen.. blijft wel een geweldige band met een prima opvolger voor Ronnie james Dio… we zullen zien!

PP1980

Rainbow zou te gek zijn maar vrees inderdaad dat hij niet voor een uurtje komt, kan ook niet.

Verwacht Peter Frampton en Sheryl Crow, zijn beide in Europa deze zomer.

RubenFrusciante

Rainbow zou te gek zijn maar vrees inderdaad dat hij niet voor een uurtje komt, kan ook niet.

Verwacht Peter Frampton en Sheryl Crow, zijn beide in Europa deze zomer.

Peter Frampton zit helaas midden in het weekend nog in Canada, dus de kans dat hij op Bospop staat is nihil.

Bospop 2016 // RW 2018

Fireball

Wachten op woensdag鈥 ben benieuwd. Hoop echt Status Quo

Dat moet dan op vrijdag of zondag gebeuren, de 13e staan ze in Zwitserland.

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 186)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.