Bospop 2018

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Zag deze er nog niet tussen staan, dus bij deze.

Wat: Bospop
Wanneer: 14 en 15 juli 2018
Waar: Weert
Wat: Rock, Blues en aanverwanten

Aangezien vorig jaar zo rond deze tijd de eerste paar namen naar bbuiten kwamen, maar eens inventariseren of mensen al geruchten hebben gehoord of gewoon suggesties hebben.

Ik hoop voornamelijk op een flinke rocknaam als een van de headliners na de ska van Doe Maar en Madness afgelopen jaar.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zag deze er nog niet tussen staan, dus bij deze.

Wat: Bospop
Wanneer: 14 en 15 juli 2018
Waar: Weert
Wat: Rock, Blues en aanverwanten

Aangezien vorig jaar zo rond deze tijd de eerste paar namen naar bbuiten kwamen, maar eens inventariseren of mensen al geruchten hebben gehoord of gewoon suggesties hebben.

Ik hoop voornamelijk op een flinke rocknaam als een van de headliners na de ska van Doe Maar en Madness afgelopen jaar.

Ik heb het idee dat Bospop een beetje van de stevigere (prog)rock afstapt.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Nou ja, vorig jaar toch gewoon Airbourne en Wolfmother geprogrammeerd. Dat vind ik toch wel stevigere rock.
Maar het hoeft van mij ook niet perse heel stevig te zijn, maar iig iets uit het rockspectrum aan muziek.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ik vind Alanis Morisette wel wat. Zij staat in juni ook al ergens anders op een festival in Europa.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik vind Alanis Morisette wel wat. Zij staat in juni ook al ergens anders op een festival in Europa.
Tinderbox Denemarken eind juni, qua data best gunstig ook...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Als kleine naam zou Greta van Fleet ook nog wel een mooie zijn. Die passen zowel in het plaatje van verjonging (de mannen zijn een jaar of 20), maar zouden met hun stijl, die veel weg heeft van Led Zeppelin, ook bij het oudere publiek aan moeten slaan. In maart staan ze in ieder geval al in Nederland (ik heb mijn kaartje al gekocht), maar voor Rock am Ring zijn ze ook weer in Europa, dus misschien zit een festivaltour er ook nog wel in...

Verder zou ik me eens moeten verdiepen in wie of wat er allemaal op tour zal zijn om iets nuttigs te roepen
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ze willen verjongen hé, dus er kan ook maar zo weer een Kensington ofzo staan... Alanis vind ik wel een goeie vondst, al kan die ook zo op Pinkpop op de Bruno Mars dag ofzo...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ze willen verjongen hé, dus er kan ook maar zo weer een Kensington ofzo staan… Alanis vind ik wel een goeie vondst, al kan die ook zo op Pinkpop op de Bruno Mars dag ofzo…

Kensington staan de 14e in de JC Arena. Zal toch niet dat ze 1 dag later in Weert staan zeker... :-?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Loveless wrote:
Ze willen verjongen hé, dus er kan ook maar zo weer een Kensington ofzo staan… Alanis vind ik wel een goeie vondst, al kan die ook zo op Pinkpop op de Bruno Mars dag ofzo…

Kensington staan de 14e in de JC Arena. Zal toch niet dat ze 1 dag later in Weert staan zeker… ?
joh, even serieus blijven... Kensington stond er in 2016 toch al.
Er zijn wel meer acts dan enkel Kensington, hoe populair ook...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Even hier maar vermelden wat ik op de Facebook pagina van Bospop zelf tegenkom van mensen die een berichtje achter laten:

KISS: zijn in de buurt, maar weet niet of dit haalbaar is en past ook niet echt in de verjonging
Scorpions: zijn op festivaltour, werden vorig jaar ook al genoemd, maar doen in april wel al een losse show in de Ziggo Dome.
Ozzy Osbourne: staat voor verschillende festivals, maar tourschema houdt momenteel een week voor Bospop op met een concert in Israël. Vraag het me dan ook af of dit een optie is

En dan nog twee die we naar mijn idee bij voorbaat helemaal af kunnen schrijven: E.L.O. werd als suggestie genoemd, maar die gaan later in 2018 pas op tour en doen daarbij ook de Ziggo aan. En Bruce Springsteen werd door iemand als "hardnekkig gerucht" genoemd, maar dat lijkt me gebakken lucht. Bovendien is er nog geen tour voor komende zomer aangekondigd.

Twee dingen die zo bij mij opkomen:
Racoon zal er wel staan. Hebben een nieuw album en zijn vaste gasten eigenlijk. En een suggestie van mij als band die ik wel graag zou willen zien: Live. Hebben echter nog niets aangekondigd, dus of ze op tour zijn, weet ik niet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En dan nog twee die we naar mijn idee bij voorbaat helemaal af kunnen schrijven: E.L.O. werd als suggestie genoemd, maar die gaan later in 2018 pas op tour en doen daarbij ook de Ziggo aan. En Bruce Springsteen werd door iemand als “hardnekkig gerucht” genoemd, maar dat lijkt me gebakken lucht. Bovendien is er nog geen tour voor komende zomer aangekondigd.

Ik denk dat de drugs behoorlijk goedkoop zijn; kom op zeg The Boss op Bospop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
(..)
Twee dingen die zo bij mij opkomen:
Racoon zal er wel staan. Hebben een nieuw album en zijn vaste gasten eigenlijk. En een suggestie van mij als band die ik wel graag zou willen zien: Live. Hebben echter nog niets aangekondigd, dus of ze op tour zijn, weet ik niet.
LIVE, als ze komen, ga ik naar Bospop!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Denk dat we een nieuwe kanshebber voor het Bospop affiche toe kunnen voegen.

King Crimson is aangekondigd voor een show in Amsterdam op de 13e en het weekend is nog vrij in het tourschema. Wat dit wel weer tegenspreekt: geen festivals te bekennen in de tour tot op heden. Dus kan ook best niet zo zijn
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
The Stranglers staan een paar dagen eerder in Frankrijk op Les Déferlantes, misscien wel een optie op Bospop?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Simple Minds staan eind juli op een festival in de UK.
Grote kanshebber hiermee voor Bospop.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Joan Jett & the Blackhearts 23 juni Bilboa ES, staat al jaren op mijn wishlist.
Kanshebber voor Bospop?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Als Bospop op dezelfde data (inclusief de dag van de week) als vorig jaar namen aankondigt, mogen we morgen de eerste worp verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken