Beste Line-Up van 2014?

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Persoonlijk vind ik dat Coachella en Primavera Sound de beste line-up hebben tot nu toe. (Wie weet wordt dit overtroffen door Glastonbury).

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die donderdag van Primavera, wow. En die zaterdag van Coachella mag er ook wezen.

Maar Primavera vind ik het beste van de twee, denk ook niet dat Glastonbury daar nog in de buurt komt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die donderdag van Primavera, wow. En die zaterdag van Coachella mag er ook wezen.
Maar Primavera vind ik het beste van de twee, denk ook niet dat Glastonbury daar nog in de buurt komt.

Helemaal mee eens. maar om te zeggen dat Glastonbury daar niet bij in de buurt gaat komen. dat durf ik nooit te zeggen. die kunnen met alles op de proppen komen
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Voor mij persoonlijk toch wel Pinkpop. In de breedte voor mijn persoonlijke voorkeur het sterkst. Ook Hurricane en Rock Werchter hebben dit jaar een erg goed affiche imo, maar zitten daar nog wel onder.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Sowieso Primavera jammer dat het in zo'n ongunstige periode ligt als het in de zomervakantie was had ik het wel geweten. OFF Festival mag er ook zijn hoor: http://off-festival.pl/artysci/ 3 dagen voor maar 47 euro. JABBERWOCKY festival ziet er ook wel aardig uit hopen dat er nog wat naar pukkelpop komt. Owja en dan nog een gratis festival (dat mag appelpop wel als voorbeeld gaan gebruiken ipv racoon, kane, will and the people, gers pardoel enz.) http://www.beachesbrew.com/#!line-up/cjg9 oa met Neutral Milk Hotel, Damien Jurado, Suuns en Cloud Nothings.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als ze nou eens zulke gratis festivals in NL gaan houden.. :p

Hier zou ik mezelf ook wel vermaken: Austin Psych Fest
http://www.austinpsychfest.com/2014-festival/apf-2014-lineup/
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
GB2014_Admat_Web_587.png

The Governor's Ball Music Festival New York heeft toch ook wel echt een héle mooie line-up.

Ben ook benieuwd naar die van Roskilde morgen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Coachella dus live te volgen op internet! Arcade Fire en Muse ga ik in elk geval niet missen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Coachella dus live te volgen op internet! Arcade Fire en Muse ga ik in elk geval niet missen.

dat is wel interessant om te volgens. wel jammer dat Arcade Fire en Muse dan diep in de nacht zijn hier ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Coachella dus live te volgen op internet! Arcade Fire en Muse ga ik in elk geval niet missen.

Nog steeds vaak het geval dat maar 40% toestemming geeft om hun show live uit te zenden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Coachella dus live te volgen op internet! Arcade Fire en Muse ga ik in elk geval niet missen.

Nog steeds vaak het geval dat maar 40% toestemming geeft om hun show live uit te zenden.

Ja klopt merk je bij Pinkpop ook vaak. Van Muse en Arcade Fire vind ik op internet wel vaak professioneel opgenomen full shows dus ik neem aan dat dat wel goed zit.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
http://fujirock-eng.com/lineup.html

Die Japanners hebben ook een gave lineup geregeld!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Coachella dus live te volgen op internet! Arcade Fire en Muse ga ik in elk geval niet missen.

Nog steeds vaak het geval dat maar 40% toestemming geeft om hun show live uit te zenden.

Ik probeerde Muse op Lolla Sao Paolo te kijken zaterdag om 2:30 in de nacht bepaalt Muse 10 minuten voor de show dat het niet mag worden uitgezonden omdat Matt niet goed bij stem is :(:(:(
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Pixies en Julian Casablancas worden rustig een week vantevoren nog aan de Coachella line-up toegevoegd. Dat maakt hem in mijn ogen wel echt heel erg sterk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken