Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0


Best Kept Secret 2021

Datum: 11-13 juni 2021
Locatie: Event Centre Beekse Bergen, Hilvarenbeek (NL)
Genre(s): Alternatief, Rock, Pop, dance, elektronisch, hiphop, R&B, metal, indie, punk, folk.

Alle informatie rondom line-up & kaartverkoop https://festileaks.com/festivals/best-kept-secret/2020/


Met alle Europese festivals rond BKS die worden afgelast of verzet lijkt het een kwestie van tijd tot dit ook met BKS gebeurt. Welke artiesten van de Line up van dit jaar moeten ze iniedergeval proberen mee te nemen naar volgend jaar?
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Zelf hoop ik alle drie de headliners, Jarvis Cocker, Hamilton Leithauser, Fontaines D.C, Black Midi, Soccer Mommy, Black Country, New Road, Squid, Weyes Blood, Objekt, Metronomy, Amy & the sniffers, The avalanches, Meetsysteem, KOKOKO!, Courtney Marie Andrews, Barker en automatic.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Moeilijke opgave dit. Veel van de kleinere namen op de affiche staan op de rand van de doorbraak, zijn bijzonder actueel en echte ontdekkingen. Veel zal afhangen van in welke mate die artiesten het momentum weten vast te houden en doorheen deze crisis te weten komen.

BKS is een festival met de vinger van de pols, ik verwacht ergens dat ze genoeg ruimte maken voor de beloftevolle artiesten die het komende jaar opduiken.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Hoewel er wel een paar namen in de huidige line up zitten die van mij niet echt hoeven (ik denk aan een Catfish en een Maggie Rogers) kunnen ze wat mij betreft deze line up gewoon copy-pasten. En nog aanvullen met een naam of 25 die dit najaar als het livecircuit hopelijk weer los komt naar boven komen.

 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik verwacht eigenlijk dat BKS (en heel veel andere festivals) de line up willen gaan doorschuiven naar 2021. Uiteraard zal niet 100% van de line up hetzelfde zijn, maar mocht een festival het contract met een band 'gewoon' kunnen doorzetten naar 2021 is dat de makkelijkste optie. Tevens kunnen de mensen met een kaartje dezelfde line up verwachten als waarvoor ze die gekocht hadden

Overigens kunnen we Nick Cave sowieso afschrijven als headliner voor 2021, die heeft de hele tour een jaar doorgezet en staat nu dus april 2021 in de Ziggo
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Hoewel er wel een paar namen in de huidige line up zitten die van mij niet echt hoeven (ik denk aan een Catfish en een Maggie Rogers) kunnen ze wat mij betreft deze line up gewoon copy-pasten. En nog aanvullen met een naam of 25 die dit najaar als het livecircuit hopelijk weer los komt naar boven komen.

Zou ik ook geen enkel probleem mee hebben.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik ook niet, het enige jammer is dat je dan minder voorpret hebt. Maar goed dat zou een luxe probleem zijn.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik ben gewoon blij als we volgend jaar überhaupt weer festivals kunnen hebben. En dan het liefst gewoon zoveel mogelijk de line-up van dit jaar.

Vindt het wel enorm kut voor de organisatoren van alle festivals. Hoe begin je nu met het organiseren van volgend jaar als alles nu nog stil ligt en niemand weet wat de toekomst in petto heeft. De kaartverkoop zal ook niet echt snel gaan lijkt me tot we zeker weten dat het virus volgend jaar juni overwonnen is. 2020 is een weggegooid jaar, maar ik vrees ook wel voor veel festivals in 2021 die het financieel gewoon niet gaan redden.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik ben gewoon blij als we volgend jaar überhaupt weer festivals kunnen hebben. En dan het liefst gewoon zoveel mogelijk de line-up van dit jaar.

Vindt het wel enorm kut voor de organisatoren van alle festivals. Hoe begin je nu met het organiseren van volgend jaar als alles nu nog stil ligt en niemand weet wat de toekomst in petto heeft. De kaartverkoop zal ook niet echt snel gaan lijkt me tot we zeker weten dat het virus volgend jaar juni overwonnen is. 2020 is een weggegooid jaar, maar ik vrees ook wel voor veel festivals in 2021 die het financieel gewoon niet gaan redden.

Het is voor de hele keten inderdaad kloten. Ook voor de podium- en tentbouwers, geluid- en lichtleveranciers, decorbouwers etc etc, voor wie dit een hele belangrijke periode is. En (om dichter bij BKS te blijven) wat te denken van al die kleine foodtrucks die helemaal afhankelijk zijn van de zomermaanden...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik ook niet, het enige jammer is dat je dan minder voorpret hebt. Maar goed dat zou een luxe probleem zijn.

Goh... De voorpret gaat zo ver als je zelf wilt. Als het echt zo lang lijkt daag ik je uit, maak jezelf een excel bestandje. Noteer ELKE band (ook diegene die je op het eerste zicht minder vind) en luister elk album* van elke band... Dan weet je toch ook zeker dat je niets gaat missen dat je binnen een paar jaar te gek vind maar je kende ze gewoon nog niet goed genoeg.
Van mij mag je zelfs van elk artiest en kleine bio schrijven dan als je elk album hebt uitgeluisterd, dan weten mensen die dit niet kunnen doen, misschien wel waar ze best beginnen ontdekken bij welke band.

*heb je even geluk dat Guided By Voices vorig jaar was en niet nu :-D
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Indiaantje89 wrote:
Ik ook niet, het enige jammer is dat je dan minder voorpret hebt. Maar goed dat zou een luxe probleem zijn.

Goh… De voorpret gaat zo ver als je zelf wilt. Als het echt zo lang lijkt daag ik je uit, maak jezelf een excel bestandje. Noteer ELKE band (ook diegene die je op het eerste zicht minder vind) en luister elk album* van elke band… Dan weet je toch ook zeker dat je niets gaat missen dat je binnen een paar jaar te gek vind maar je kende ze gewoon nog niet goed genoeg.
Van mij mag je zelfs van elk artiest en kleine bio schrijven dan als je elk album hebt uitgeluisterd, dan weten mensen die dit niet kunnen doen, misschien wel waar ze best beginnen ontdekken bij welke band.

*heb je even geluk dat Guided By Voices vorig jaar was en niet nu
1f600.svg

Goede tip! Ik zal mezelf nooit vergeven (en schaam me ervoor dit toe te geven) dat ik in 2011 (volgens mij) op Sziget was, Nick Cave zag en dacht, rare gast, en ben weggelopen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ben wel benieuwd hoe BKS het gaat doen met de gekochte tickets. Weekendtickets ook geldig in 2021 zou mooi zijn, maar wat te doen met de dagkaarten die vanwege the Strokes of the National verkocht zijn? Voor een dag naar keuze in 2021?
En blijven de gehuurde Beekse Bergen-accomodaties ook geldig in 2021?
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik hoop stiekem dat meer festivals hetzelfde gaan doen als Rewire: een extra dag in 2021. Vier dagen Best Kept Secret zou perfect zijn: The strokes, The National, Massive Attack en Sufjan Stevens?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
We zullen vanavond of morgen wel gaan zien of BKS al met nieuwe data komt.

Pohoda heeft van de huidige 2020 line up in ieder geval Metronomy, black midi en Black Country, New Road meegenomen naar 2021, dus die zullen we volgend jaar wel terug zien.

Ik hoop stiekem dat meer festivals hetzelfde gaan doen als Rewire: een extra dag in 2021. Vier dagen Best Kept Secret zou perfect zijn: The strokes, The National, Massive Attack en Sufjan Stevens?

Dat zou wat zijn... Maar ik kan het me niet voorstellen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Het was natuurlijk volkomen verwacht, maar toch ???.

Ik ga zelf bijna failliet aan deze crisis, maar ga er vanuit dat het ooit misschien toch wel goed komt dus ik houd onze kaartjes voor 2021. Heb er in ieder geval een hoop voorpret en een bloedmooie playlist aan de "2020 editie" overgehouden.

Take care BKS. See ya next year.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Zeer jammer, maar wr zagen het al even aankomen natuurlijk. De enige vraag aan BKS die mij nog rest: als je een dagkaart meeneemt naar 2021, mag je dan wel op een later moment nog besluiten voor welk van de drie dagen je die inzet?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Neem mijn kaartje ook mee voor volgend jaar: zullen de steun goed kunnen gebruiken, en het moet gek lopen als ik volgend jaar niet zou willen gaan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Nu al zin in en ik houd uiteraard mijn kaartje. Met het programma komt het zeker goed want het aanbod zal groter zijn dan ooit. Hopelijk overleven BKS en de andere festivals deze tegenslag.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
BKS 2021 (en de andere festivals) zullen wel snel uitverkopen zeker? Een heel groot deel gaat zijn tickets al hebben en de rest zal wel snel gekocht worden door mensen die extra hard verlangen naar een festival.

Mooi verwoord statement en filmpje trouwens, hebben ze goed aangepakt.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken