Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3230 reacties, heeft 133 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ridder Kale Knikker 4 uur, 30 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1851 tot 1875 (van in totaal 3231)
  • Auteur

yngvar

Als ik even alles op een rijtje zet met wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op wat nera ons net vertelde:

1: Charlotte Gainsbourg, Neneh Cherry, Ex:Re (ook genoemd: Anoushka Shankar, Lilly Hiatt)
    2: Kate Tempest (staat overigens 7 mei in uitverkochte Bitterzoet), of SOHN (hiervoor geldt dat er nog geen tourdata bekend zijn volgens mij, maakt het meteen onwaarschijnlijker)
    3: Lucy Dacus (goede fit, zouden eventueel nog andere dingen mogelijk zijn)
    4: ?

edit: dat met ‘meer houden van sideproject’ past dan ook bij Lucy Dacus met boygenius. Verschil tussen Ex:Re en Daughter vind ik nou ook weer niet gigantisch.

Bij 2 werd James Blake ook genoemd. °hoopt stiekem°

James Blake stond vorige keer als sub op main voor Radiohead, dan zou nera moeten denken dat ze hem nu zeker op de TWO zetten.

Als ik mezelf dan nog even update: Ex:Re nog geen bekende data in Europa rond BKS.

Ik zie James Blake gerust de TWO afsluiten.

Indiaantje89

James Blake vind ik echt een prima artiest. Maar een beetje kort op de vorige editie als hij wer zou komen als je het mij vraagt.

Nou hup neracroft voor de dag ermee, we zijn genoeg aan het lijntje gehouden.

MixTape

Geweldig om te zien hoeveel meelezers en nieuwe leden hier ineens opduiken!😊

MixTape

Persoonlijk favorietje Sam Fender (born 25 April 1996)…maar staat niet op Primavera.

Die club van 23 is best groot

yngvar

Oh… ik lees al jaren mee maar ik vind mijn eigen inbreng meestal niet in die mate interessant dat ik die hoef neer te schrijven. 🙂
    Maar die raadseltjes zijn wel leuk! Net als jullie theorieën trouwens.

En nu ik toch aan het posten ben… Christine en the Queens als headliner zou ik echt ontgoochelend vinden. Ik kan mij echt niet voorstellen dat BKS daarmee zou afsluiten.
    In elk geval… De kans dat ik de headliner van dag 3 haal is vrij klein aangezien een driedaags festival toch een slijtageslag is en ik moeite heb met doseren. 😉

MixTape

Oh… ik lees al jaren mee maar ik vind mijn eigen inbreng meestal niet in die mate interessant dat ik die hoef neer te schrijven. 🙂
    Maar die raadseltjes zijn wel leuk! Net als jullie theorieën trouwens.

Waarom niet? Ik beschouw mezelf ook totaal geen festival nerd, maar het is alleen al leuk om jouw impressie hier op te schrijven nadat je dit festival hebt bezocht.

Processierups

Als Phoebe dan nog even gaat touren, hebben we meteen boygenius binnen. Of zou zij soms de artiest van hint #4 zijn?

Edit: helaas, geen album in 2018

Dat zou wel heel mooi zijn, maar er is volgens mij tot dusverre nog geen festival (ook Primavera niet) waar boygenius geprogrammeerd is.

Processierups

artiest 4:
    Soccer Mommy ?

Staat op 2 juni in de VS (Governor’s ball), dus die kunnen we wel afschrijven.

Jesper

Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.

noid

Foals werd toch genoemd als eventuele headliner? Staan 19 mei in Paradiso. Kaartverkoop 1 februari. Wordt nog aangekondigd. Lijkt me de kansen te verkleinen.

Staan al op DTRH.

EddieVerder

Strand Of Oaks op 25 mei naar Tivoli. Misschien later ook naar BKS?

Jesper

Staan al op DTRH.

Helemaal vergeten inderdaad. Nou, voor degenen die niet naar DTRH willen maar wel Foals nog willen meepakken, dan.

daanvandingenen

Watsky in april naar gent, die zie ik ook nog wel op BKS staan. Al zou DtRH of LL ook perfect kunnen. Leuke kleine naam!

Rock Werchter 14, 16, 17, 18, 19 / Pukkelpop 12, 13, 14, 15, 16, 17 / Dour 18 / Arras Main Square 11 Crammerock 14, 16, 17

Jelle

Yves Tumor heeft 2 jaar op rij Le Guess Who aangedaan. Tijd dat die ook doorkomt naar BKS toch?

polnico

Nog meer informatie over hun aankomende EU-tour? 😉

Jesper

Nog meer informatie over hun aankomende EU-tour? 😉

Nope, helaas. Maar de tour wordt in ieder geval voor 1 februari aangekondigd dus dan is al meer bekend over gaten in het tourschema voor evt. Werchter, want ik denk dat je daar wel naar hint 😉

yngvar

Nog eens een naam droppen die van mij gerust een podium mag afsluiten: Nils Frahm is in juni terug in Europa en heeft nog al op festivals gestaan…

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  yngvar.

Processierups

4 zoals al genoemd phosphorescent ? is een amerikaanse siso.en heeft een album in 2018. of Billie Eilish of jef rosenstock.

Phosphorescent heeft al wel een paar festivals aangekondigd in de VS (begin mei en eind juni).

https://www.phosphorescentmusic.com

MixTape

Qua headliners, heeft iemand hier the Smashing Pumpkins al genoemd? 🙈Vast wel.
    Ze zijn in de buurt…hebben een nieuw album, touren…dusss?

Processierups

Qua headliners, heeft iemand hier the Smashing Pumpkins al genoemd? 🙈Vast wel.
    Ze zijn in de buurt…hebben een nieuw album, touren…dusss?

Ja hoor, ze zijn zelfs in de buurt (dagen daarvoor in Scandinavië). Maar aangezien er al een concert in de AFAS staat, georganiseerd door Mojo, lijkt dat geen optie:
    https://www.mojo.nl/concerten/the-smashing-pumpkins/

Kesselman

dat zou zooo vet zijn!!!!

wat betreft de dochter van.
    kan er maar 1 zijn he
    de dochter van

Baas

Zooooo… ik ben nu wel benieuwd. Hints is niet mijn ding:)

Pinkpop '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16. Rock en Seine '13 '16. Best Kept Secret '17 '18 '19. Lowlands '17 '18. Rock Werchter '18

simon

Zou Phoenix niet eens lang kunnen komen .. alhoewel geen nieuw album .. zijn op tour in mexico begin mei. Kan het mis hebben maar meest recente album niet in nederland live laten horen toch ?

kiwi

James Blake vind ik echt een prima artiest. Maar een beetje kort op de vorige editie als hij wer zou komen als je het mij vraagt.

Nou hup neracroft voor de dag ermee, we zijn genoeg aan het lijntje gehouden.

Hij zou ook wel een intensief weekend hebben in dat geval: woensdag in Lyon,, vrijdag in Nimes, zaterdag in Barcelona, zondag terug naar BKS. Niet onmogelijk, maar toch.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  kiwi.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  kiwi.

noid

Neracroft heb je nog wat hints of zijn er al namen geraden?

25 berichten aan het bekijken - 1851 tot 1875 (van in totaal 3231)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.