Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3230 reacties, heeft 133 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ridder Kale Knikker 4 uur, 32 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1826 tot 1850 (van in totaal 3231)
  • Auteur

Martijn

Zie net dat Pusha T in het weekend na BKS op Field Day in Londen staat, doet Primavera op zaterdag dus zou dat echt een fantastische naam vinden voor de zondag als afsluiter van de Two.

MixTape

3: zou dit sigrid kunnen zijn?

Zou heel goed kunnen!

faunaandflora

x

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  faunaandflora.

BKS 14/15/16/17/18/19
    PKP 17/18

visdave34
    Moderator

Zou heel goed kunnen!

Nee, Sigrid is 22.

Ik denk aan Lucy Dacus.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

EddieVerder

3: Amyl and the Sniffers?

mellowmaniac

Thanks for welcoming posts in English. 🙂

I’m a little surprised that most people seem to think that Kraftwerk are the Saturday headliner. In no official announcement are they referred to as headliner (Bon Iver is), but only as “closing Saturday”. I’m expecting another mediumsized (co-) headliner for Saturday, who will play before Kraftwerk. I am 90% sure (even though it’s just a guess) that Christine and the Queens will play at the BKS and a co-headliner slot before Kraftwerk could fit very well.

As I wrote at efestivals: my guess for “23” are Julien Baker or Nilüfer Yanya. Other artists like Sigrid and Mura Masa are right now only 22.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  mellowmaniac.

Dirk

Schrijf Goggs (band van Ty Segall) maar met potlood op

Deze hebben we ook nog geleakt gekregen via neracroft…..

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

setheke

3: Bakar?

faunaandflora

I’m a little surprised that most people seem to think that Kraftwerk are the Saturday headliner. In no official announcement are they referred to as healdiner, but only as “closing Saturday”. I’m expecting another medium (co-) headliner for Saturday, who will play in before Kraftwerk. I am 90% sure (even though it’s just a guess) that Christine and the Queens will play at the BKS and a co-headliner slot before Kraftwerk could fit very well.

As I wrote at efestivals: my guess for “23” are Julien Baker or Nilüfer Yanya. Other artists like Sigrid and Mura Masa are right now only 22.

Julien Baker heeft al eerder op Best Kept gestaan. Aleen nummer 2 van de lijst stond al eerder op BKS.

BKS 14/15/16/17/18/19
    PKP 17/18

MixTape

Julien Baker played BKS before. That rule only applied on nr2 (?)

Tegelijk haha

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  MixTape.

visdave34
    Moderator

I’m a little surprised that most people seem to think that Kraftwerk are the Saturday headliner. In no official announcement are they referred to as headliner (Bon Iver is), but only as “closing Saturday”. I’m expecting another mediumsized (co-) headliner for Saturday, who will play in before Kraftwerk. I am 90% sure (even though it’s just a guess) that Christine and the Queens will play at the BKS and a co-headliner slot before Kraftwerk could fit very well.

Het is inderdaad raar dat er nergens over headliner wordt gerept, dus ik vind het geen hele rare gedachte. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze gewoon wat willen afwisselen met die benamingen en dat Kraftwerk wel gewoon headliner is. Ik durf nog niet op een extra headliner voor de zaterdag te hopen in ieder geval.

Wat je suggesties over “23” betreft: Julien Baker heeft geen album uitgebracht in 2018 (maar 2017) en is overigens al eerder bevestigd door @neracroft. Nilufer Yanya stond er al in 2018, dus die verwacht ik er niet meteen weer terug. Ik zet mijn geld op dit moment op Lucy Dacus.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

bornlivedie

I’m a little surprised that most people seem to think that Kraftwerk are the Saturday headliner. In no official announcement are they referred to as headliner (Bon Iver is), but only as “closing Saturday”. I’m expecting another mediumsized (co-) headliner for Saturday, who will play in before Kraftwerk. I am 90% sure (even though it’s just a guess) that Christine and the Queens will play at the BKS and a co-headliner slot before Kraftwerk could fit very well.

Nilüfer Yanya stond al op BKS in 2018, dus niet zeer waarschijnlijk. Julien Baker is ook al eerder (voor al deze hints) door iemand ‘aangekondigd’, dus die mogen we om andere redenen opschrijven.

mellowmaniac

x – my bad.

EddieVerder

Zou heel goed kunnen!

Nee, Sigrid is 22.

Ik denk aan Lucy Dacus.

Bingo

neracroft

Schrijf Goggs (band van Ty Segall) maar met potlood op

Deze hebben we ook nog geleakt gekregen via neracroft…..

Deze is wel een voorzichtige gok, moet je niet beschouwen als zekerheidje… Heb gewoon horen vallen dat ze in de BeNeLux zijn dat weekend.

bornlivedie

Het is inderdaad raar dat er nergens over headliner wordt gerept, dus ik vind het geen hele rare gedachte. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze gewoon wat willen afwisselen met die benamingen en dat Kraftwerk wel gewoon headliner is. Ik durf nog niet op een extra headliner voor de zaterdag te hopen in ieder geval.

Wat je suggesties over “23” betreft: Julien Baker heeft geen album uitgebracht in 2018 (maar 2017) en is overigens al eerder bevestigd door @neracroft. Nilufer Yanya stond er al in 2018, dus die verwacht ik er niet meteen weer terug. Ik zet mijn geld op dit moment op Lucy Dacus.

Lucy Dacus! Ja, dat moet wel. Album zeer hoog aangeschreven ook, lijkt me prima boeking.

Edit: Moest het even controleren, maar wordt ook door Friendly Fire geboekt. Zouden dan alleen Phoebe Bridgers nog missen voor wat boygenius, helaas…

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  bornlivedie.

visdave34
    Moderator

Als Phoebe dan nog even gaat touren, hebben we meteen boygenius binnen. Of zou zij soms de artiest van hint #4 zijn?

Edit: helaas, geen album in 2018

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  visdave34.

tompie

3. Nilüfer Yanya
    Komt misschien wederom met Interpol mee? Zou het erg toejuichen.

EDIT: Lees net dat ze er vorig jaar ook al stond, dat maakt de kans een stuk kleiner.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  tompie.

Dirk

artiest 4:
    Soccer Mommy ?

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  Dirk.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

bornlivedie

artiest 4:
    Soccer Mommy ?

Die staat op Primavera, dus die is zeker actief. Iets te actief vrees ik voor BKS. Bovendien lijkt me dat iets te veel van hetzelfde worden qua muziekstijlen (al hoor je mij niet klagen…).

Edit: Daarmee bedoelde ik dus ook dat ze niet voldoet aan de aanwijzing dat de act nog geen bekende tourdata heeft komend voorjaar 😛

broodjeknakworst

4.

Jeff Rosenstock?

bornlivedie

Als ik even alles op een rijtje zet met wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op wat nera ons net vertelde:

1: Charlotte Gainsbourg, Neneh Cherry, Ex:Re (ook genoemd: Anoushka Shankar, Lilly Hiatt)
    2: Kate Tempest (staat overigens 7 mei in uitverkochte Bitterzoet), of SOHN (hiervoor geldt dat er nog geen tourdata bekend zijn volgens mij, maakt het meteen onwaarschijnlijker)
    3: Lucy Dacus (goede fit, zouden eventueel nog andere dingen mogelijk zijn)
    4: ?

edit: dat met ‘meer houden van sideproject’ past dan ook bij Lucy Dacus met boygenius. Verschil tussen Ex:Re en Daughter vind ik nou ook weer niet gigantisch.

Dirk

4 zoals al genoemd phosphorescent ? is een amerikaanse siso.en heeft een album in 2018. of Billie Eilish of jef rosenstock.

yngvar

Als ik even alles op een rijtje zet met wat de mogelijkheden zijn die aansluiten op wat nera ons net vertelde:

1: Charlotte Gainsbourg, Neneh Cherry, Ex:Re (ook genoemd: Anoushka Shankar, Lilly Hiatt)
    2: Kate Tempest (staat overigens 7 mei in uitverkochte Bitterzoet), of SOHN (hiervoor geldt dat er nog geen tourdata bekend zijn volgens mij, maakt het meteen onwaarschijnlijker)

edit: dat met ‘meer houden van sideproject’ past dan ook bij Lucy Dacus met boygenius. Verschil tussen Ex:Re en Daughter vind ik nou ook weer niet gigantisch.

Bij 2 werd James Blake ook genoemd. °hoopt stiekem°

bornlivedie

Bij 2 werd James Blake ook genoemd. °hoopt stiekem°

James Blake stond vorige keer als sub op main voor Radiohead, dan zou nera moeten denken dat ze hem nu zeker op de TWO zetten.

Als ik mezelf dan nog even update: Ex:Re nog geen bekende data in Europa rond BKS.

25 berichten aan het bekijken - 1826 tot 1850 (van in totaal 3231)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.