Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3230 reacties, heeft 133 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ridder Kale Knikker 5 uur, 11 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1776 tot 1800 (van in totaal 3231)
  • Auteur

noid

van de 4 ben ik wel blij mee. De andere 3 heb ik niet super veel mee. Zijn allemaal wel oké, maar kans is groot dat ik ze zou overslaan op een gemiddelde BKS dag.

Dat is dan weer jammer….

Indiaantje89

Zit er een headlinertje bij?

neracroft

van de 4 ben ik wel blij mee. De andere 3 heb ik niet super veel mee. Zijn allemaal wel oké, maar kans is groot dat ik ze zou overslaan op een gemiddelde BKS dag.

Dat is dan weer jammer….

1 van die 3 waar ik niets mee heb ken ik wel niet echt goed. Een side project van deze artiest vind ik dan wel weer goed…

Zit er een headlinertje bij?

Nee, denk zelf dat geen van hen op de Main Stage zal gezet worden.

Indiaantje89

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    G U I D E D B Y V O I C E S

noid

Dit zijn de namen tot nu toe die komen maar nog niet door BKS bevestigd zijn:

Aldous Harding
    Shame
    Priests
    ?
    ?
    ?
    ?

PwoperFish

Aldous Harding
    Shame
    Priests
    ?
    ?
    ?
    ?

En Julien Baker, toch?

mattman
    Moderator

Man, nu begin ik te hopen op Charlotte Gainsbourg. Hopelijk niet tevergeefs. 🙂

noid

Aldous Harding
    Shame
    Priests
    Julien Baker
    ?
    ?
    ?
    ?

neracroft

Kom dan, al bijna een hele pagina vol gepraat sinds mijn tips, extra duwtje in de rug dan maar (of extra verwarring zaaien, kan ook 😉 )

Samenvatting:
    Artiest 1: dochter van…
    Artiest 2: Londen…
    Artiest 3: 23…
    Artiest 4: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Nieuwe Tips:
    Artiest 1: is sinds vanmorgen al genoemd op het forum hier (en overigens de enige artiest die al genoemd is geweest van de 4)
    Artiest 2: Heeft eerder al op BKS gestaan (en is overigens de enige van de 4 die er al eerder gestaan heeft)
    Artiest 3: staat op Primavera
    Artiest 4: Heeft momenteel nog niets in de buurt geplanned tijdens BKS bij mijn weten, is (voor mij allesinds) een nieuwe naam in het circuit.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  neracroft.

noid

1 Neneh Cherry
    2 Kate Tempest
    3 ……
    4…..

Al staan 1 en 2 ook op Primavera

Indiaantje89

Voor de BKS medewerkers die hier meelezen. Maak gewoon die namen bekend, anders is neracroft straks jullie voor!

MixTape

Men I trust heeft net op hun Instagram aangegeven dat ze in Europa zijn in Mei en in Juni…. 99% zeker dat ze op BKS staan. Bericht is inmiddels door hen zelf weer verwijderd.

MixTape

Voor de BKS medewerkers die hier meelezen. Maak gewoon die namen bekend, anders is neracroft straks jullie voor!

Ze wachten gewoon tot ESNS alvorens de hele bups los te gooien

noid

Men I trust heeft net op hun Instagram aangegeven dat ze in Europa zijn in Mei en in Juni…. 99% zeker dat ze op BKS staan. Bericht is inmiddels door hen zelf weer verwijderd.

Nou zo betrouwbaar zijn ze dus niet.

neracroft

Hoop/verwacht wel dat hun volgende worp meer is dan wat ik weet.
    Hé meelezende BKS medewerkers: ik wil gerust mijn mond houden in ruil voor headliner 3 😀

neracroft

Staan een week voor BKS in Antwerpen (was al langer bekend) verwacht ze dus ook wel.

Sjoerd

De Londen tip: Bloc Party of James Blake wellicht? Die laatste lijkt me ergens logisch met een nieuw album op zak, maar heeft er in 2017 nog gestaan..

PP 2013 | 2014 | 2015 | 2016
    LL 2013 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019
    BKS 2017 | 2018 | 2019
    RW 2018
    DTRH 2019
    WOO HAH 2019

sledgehammer

Robyn staat op Primavera en bracht ruim 23 jaar geleden haar debuutalbun uit. Desondanks denk ik niet dat dat de act is waar de tipgever op doelt (want die zou waarschijnlijk wel op het hoofdpodium staan, als de muziek van Robyn uberhaupt op Best Kept Secret past?)

MixTape

Artiest 2: Jamie Xx ? James Blake?

Jelle

James Blake en Bloc Party zouden allebei mainstage staan toch? James Blake zou zelfs wel door kunnen voor kleinere headliner lijkt me.

Indiaantje89

Robyn staat op Primavera en bracht ruim 23 jaar geleden haar debuutalbun uit. Desondanks denk ik niet dat dat de act is waar de tipgever op doelt (want die zou waarschijnlijk wel op het hoofdpodium staan, als de muziek van Robyn uberhaupt op Best Kept Secret past?)

Staat ook op DTRH

Dillinger

De wegen van BKS zijn wederom ondoorgrondelijk. Straks hebben ze 8 gelekte namen. Er moet toch wel een zwaar wegende reden zijn om maar niet met namen te komen. Het lijkt me stug dat ze wachten op klein grut van ESNS.

noid

Valt wel mee toch? Het is niet zo dat de gelekte namen groot in het nieuws komen aangezien het niet om de headliner of grote sub gaat. BKS maakt altijd flink wat namen bekend na ESNS.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  noid.

Kereltje

En de meerderheid van die namen zijn enkel hier gelekt, dankzij inside info.

Het “grote publiek” is enkel op de hoogte van pakweg de zelfbevestiging van Priests. En daarvoor gaan ze geen hele aankondiging vervroegen…

MixTape

Dochter van: Trixie Whitley..dochter van Chris Whitley

25 berichten aan het bekijken - 1776 tot 1800 (van in totaal 3231)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.