Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3027 reacties, heeft 126 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ridder Kale Knikker 1 minuut geleden.

3 berichten aan het bekijken - 3026 tot 3028 (van in totaal 3028)
  • Auteur

Dirk

laat maar.

Voor de edit was ik hier iets aan het kwaken over welk weekend in juni Pinkpop de komende 10 jaar gaat innemen. Blijkbaar is dat dus het tweede weekend van Juni voor de komende 10 jaar. ik hoop dat BKs zijn link aan Primaverasound blijft doorzetten, komen alleen maar goeie dingen van iig. Blijkens de lineup van dit jaar.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

neracroft

laat maar.

Voor de edit was ik hier iets aan het kwaken over welk weekend in juni Pinkpop de komende 10 jaar gaat innemen. Blijkbaar is dat dus het tweede weekend van Juni voor de komende 10 jaar. ik hoop dat BKs zijn link aan Primaverasound blijft doorzetten, komen alleen maar goeie dingen van iig. Blijkens de lineup van dit jaar.

Inderdaad als ze terug naar eind juni zouden gaan, gaan we genoegen moeten nemen met meer namen à la Circa Wavves en The Vaccines en dergelijke als ze dichter bij Rock Werchter, Mad Cool, Nos Alive, Hurricane, Roskilde,… gaan zitten.
    Al vind ik de overlap met All Points East misschien zelfs wel interessanter. Die line up is toch mooier dan die van Primavera dit jaar vind ik!

Dan gaan we ook wel niet te vaak meer headliners als Arctic Monkeys en Radiohead moeten verwachten denk ik.

Vier hele dagen stil hier op dit forum… iedereen is zeker te druk met ’t inluisteren 🙂

Zelf heb ik al een mooi lijstje van acts die ik wil zien, ik vrees nu al de clashes. Wanneer zou het blokkenschema bekend gemaakt worden, want dan kan het echte puzzelen beginnen? En we krijgen nog wat namen, ben benieuwd of er nog wat aardige namen tussen zitten.

Met de eerste zonnestralen door de lammelen na al die regenachtige dagen wordt ook mijn goesting flink verwarmd. kortom: ik kijk enorm uit naar het BKS-weekend!

3 berichten aan het bekijken - 3026 tot 3028 (van in totaal 3028)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.