Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3028 reacties, heeft 126 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Processierups 6 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2876 tot 2900 (van in totaal 3029)
  • Auteur

Jelle

Nu we het over wtf boekingen hebben, ik had geen idee dat Varg nog muziek maakte. Ik dacht dat hij nu alleen nog maar racistische filmpjes op youtube maakte enzo.

Dillinger

Ze zijn ooit begonnen met Cho op FOUR in 2015, dacht ik die een half uurtje zijn ding kwam doen. Volgens mij is er sindsdien elk jaar wel zo iets geweest.

edit: reactie op Gotu Jim

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  Dillinger.

Jelle

Ik kom er net achter dat dit niet de Deense Varg Vikernes is maar een Zweedse Varg. Niet zo’n rare boeking als ik dacht dus.

broodjeknakworst

Ik kom er net achter dat dit niet de Deense Varg Vikernes is maar een Zweedse Varg. Niet zo’n rare boeking als ik dacht dus.

Ik dacht eerst de Duitse Varg

😳

Indiaantje89

En zijn er al toffe ontdekkingen gedaan? Ik kan helaas vanavond pas inluisteren.

dirkb

Eerlijk gezegd zou ik al voor Stereolab alleen gaan. Maar gelukkig is er nog veel meer.
    Mijn voorlopg lijstje:
    Vrijdag: STEREOLAB, CATE LE BON, PRIMAL SCREAM, SPIRITUALIZED, CHARLOTTE GAINSBOURG, DJ KOZE + Priests, Bon Iver, John Grant, Julien Baker
    Zaterdag: EX-HEX, MAC DEMARCO, ALDOUS HARDING, GUIDED BY VOICES, KRAFTWERK, EFRIM MANUEL MENUCK + Phosphorescent, Wooden Shjips, Toro Y Moi
    Zondag: STEPHEN MALKMUS AND THE JICKS, KURT VILE AND THE VIOLATORS, THE RACONTEURS, LIZ PHAIR, JULIA HOLTER + Big Thief, Lewsberg

Spijtig dat Built To Spill en June Of ’44 niet van Primavera sound overkomen.

Martijn

Wallow is een leuk bandje in de Car Seat Headrest hoek.

visdave34
    Moderator

Eerlijk gezegd zou ik al voor Stereolab alleen gaan. Maar gelukkig is er nog veel meer.
    Mijn voorlopg lijstje:
    Vrijdag: STEREOLAB, CATE LE BON, PRIMAL SCREAM, SPIRITUALIZED, CHARLOTTE GAINSBOURG, DJ KOZE + Priests, Bon Iver, John Grant, Julien Baker
    Zaterdag: EX-HEX, MAC DEMARCO, ALDOUS HARDING, GUIDED BY VOICES, KRAFTWERK, EFRIM MANUEL MENUCK + Phosphorescent, Wooden Shjips, Toro Y Moi
    Zondag: STEPHEN MALKMUS AND THE JICKS, KURT VILE AND THE VIOLATORS, THE RACONTEURS, LIZ PHAIR, JULIA HOLTER + Big Thief, Lewsberg

Mooie lijst! Ik durf eigenlijk voor de zondag al niet meer verder in te luisteren naar onbekende namen. Kan alleen maar voor problemen zorgen 😅

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

neracroft

Inderdaad.
    Ook Angie McMahon klinkt lekker (vrouw met crunchy gitaar, niet te proper) en Personal Trainer (Solo project van Canshaker Pi frontman. Typische lo-fi indie van het bandcamp tijdperk. à la Car Seat Headrest, Courtney Barnett, Sports Team,… dus.

Die 3 zijn mijn beste ontdekkingen van de line up!

Black Lies

Wow, inderdaad. Twee bands die niet vaak uit Amerika komen volgens mij.

BKS: 15-16-17-18-19 // LGW: 14-15-16-17 // RW: 15-16-18 // Incubate: 15-16'1-16'2 // Rewire: 16-19 // PP: 13-14 // DTRH: 16 // Dour: 15 // Woo Hah: 15 // FR: 15 // PKP: 15

daanvandingenen

Is inderdaad echt goed. Zullen misschien wel wat tienermeisjes zijn aangezien het met de hoofdrolspeler is van de populaire netflixreeks 13reasonswhy. Maar dan toch in ieder geval tienermeisjes met een goede muzieksmaak 😉

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  daanvandingenen.

Rock Werchter 14, 16, 17, 18, 19 / Pukkelpop 12, 13, 14, 15, 16, 17 / Dour 18 / Arras Main Square 11 Crammerock 14, 16, 17

Dirk

Jack White gaan zien op BKs is toch wel een van mijn wishlist items, net als bv.Beck dat was. Of hij nou met The Raconteurs of voor zichzelf speelt, dat maakt me niet zoveel uit.
    Ik heb mn profielavatar maar aangepast.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  Dirk.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

dirkb

Zondag bij Steady as She Goes wordt het sowieso een feestje.

EddieVerder

Die zondag is wel erg goed. Persoonlijke favorieten als Interpol, The Raconteurs, Kurt Vile op één dag. Plus daarnaast nog Big Thief, Julia Holter, Stephen Malkmus, Lewsberg en Whispering Sons en mijn dag zit al netjes vol. Nu nog mensen roggelen.

mellowmaniac

I’m still very happy with lineup – especially with the undercard. I just find it INCREDIBLY difficult to assign the bands to the different stages and timeslots. I guess the reworked stages (2,3,5) might change this, but right now I’m puzzled – especially with the Stage One lineup on all days.

What do you think what bands will be on what stage?

I’m working on a clashfinder and would adjust it if people come up with clever suggestions (obviously it’s just educated guessing so far and the clashfinder won’t be to be taken serious before the official schedule has been announced)

https://clashfinder.com/s/bks2019

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  mellowmaniac.

Martijn

I’m still very happy with lineup – especially with the undercard. I just find it INCREDIBLY difficult to assign the bands to the different stages and timeslots. I guess the reworked stages (2,3,5) might change this, but right now I’m puzzled – especially with the Stage One lineup on all days.

I’m working on a clashfinder and would adjust it if people come up with clever suggestions (obviously it’s just educated guessing so far and the clashfinder won’t be to be taken serious before the official schedule has been announced)

My takes, mostly based on font sizes on the poster and popularity in the Netherlands.

– I fully expect DJ Koze to at least play in the Three, or maybe even in the Two. Five will be way to small for him.
    – Pretty sure Gotu Jim will be early on in the day on the Four, probably the least ‘serious’ act this year.
    – Would be really surprised if SOPHIE isn’t the act playing after Kraftwerk in the Two.
    – For the sunday, I am expecting CRJ – The Raconteurs/Interpol – CATQ on the One and Kurt Vile – Interpol/The Raconteurs on the TWO. Have a hard time seeing the Raconteurs playing their first show in the Netherlands in 13 years in the same spot as Spoon and the Kills last year.

Martijn

Van de namen die vandaag zijn aangekondigd word ik ook erg gelukkig van Haron, zijn plaat is vorig jaar volledig aan me voorbijgegaan maar is een prachtige ambient plaat. Denk dat die zondagmiddag echt gaaf gaat worden.

Wessel

Kali Uchis

Staat die wel ergens in de EU?

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Martijn

Kali Uchis

Staat die wel ergens in de EU?

Sowieso de Primavera’s en We Love Green.

Dillinger

Die zaterdag is in de breedte ijzersterk maar om wat dagkaarten te verkopen moet daar toch echt nog wel een grotere naam. Zeker als je dat vergelijkt met die zondag.

Oh ja.. Casbah acts mogelijk dus niet in een aparte worp? Want Life staat hier er al bij …

‘Ditz’ lijkt me ook een goeie Casbah naam. Lijkt op Shame maar minder gehyped!

Met Fornet, Ditz en LIFE hebben we dus al drie namen voor de Casbah te pakken. Had eigenlijk verwacht dat ze daar, gezien vorig jaar, apart aandacht aan zouden geven. Ik verwacht niet dat Priests en The Beths (clashfinder mellowmaniac) daar spelen. Maatje te groot lijkt me.

Processierups

Mooie reclame dit:

For the second year running, the festival has delivered a lineup that rivals any other event taking place in 2019.

Best Kept Secret’s 2019 lineup is a thing of beauty

neracroft

– Don’t think The Beths will play Casbah
    – Don’t think Kate Tempest will play ONE
    – Haron, Kate NV and Torus WILL play Stage Three on sunday for an ambeint afternoon as said by Best Kept Secret themselves.
    – Don’t think Fat White Family will play ONE
    – Don’t think Shame will play ONE

….but then again this is al personal, so you might as well be right with most of the above. By the way that Stage FIVE on saturday would just be great band after great band for an entire day. Only Ex Hex is (at the moment) something I might skip apart from the dance/night-program.

Processierups

De ambient afternoon is op SEVEN. Was inderdaad eerst gemeld voor THREE, maar inmiddels op de website aangepast, bijv bij beschrijving Haron

neracroft

De ambient afternoon is op SEVEN. Was inderdaad eerst gemeld voor THREE, maar inmiddels op de website aangepast, bijv bij beschrijving Haron

Oké my bad. Anderzijds hoop ik niet dat ze Raconteurs, Kurt Vile en Interpol zo zetten dat ze vlak achter elkaar spelen. Gaat weer een gedreun worden van ONE naar TWO en terug dan. + dan mis je altijd ook wel het begin of het einde.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 5 dagen geleden door  neracroft.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 5 dagen geleden door  neracroft.

Indiaantje89

Ik hoop echt dat ze Mildlife en Jambinai in een vette setting neer gaan zetten.

25 berichten aan het bekijken - 2876 tot 2900 (van in totaal 3029)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.