Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3591 reacties, heeft 137 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  selurxela 1 dag, 10 uur geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2726 tot 2750 (van in totaal 3592)
  • Auteur

setheke

Jo vraagje. wie iemand of er een lijst is waar op staat wat je allemaal mag mee nemen naar de camping?

mart

Ja die lijst is er. 😉

bornlivedie

Jo vraagje. wie iemand of er een lijst is waar op staat wat je allemaal mag mee nemen naar de camping?

https://www.bestkeptsecret.nl/faq-category/huisregels/
    Daar staan heel kort de dingen die niet mogen.

https://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/
    Hier zou het dan moeten staan, maar jammer genoeg staat het er nog niet… Hopelijk was je daar zelf ook al op uit gekomen.

Waarschijnlijk wil je eigenlijk van specifieke dingen weten of die mogen, misschien kun je die gewoon hier vragen? 😛 (of ze zelf een berichtje sturen)

setheke

https://www.bestkeptsecret.nl/faq-category/huisregels/
    Daar staan heel kort de dingen die niet mogen.

https://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/
    Hier zou het dan moeten staan, maar jammer genoeg staat het er nog niet… Hopelijk was je daar zelf ook al op uit gekomen.

Waarschijnlijk wil je eigenlijk van specifieke dingen weten of die mogen, misschien kun je die gewoon hier vragen? 😛 (of ze zelf een berichtje sturen)

Thanks.
    Had dit idd al gevonden. Heb niet iets specifieks ofzo, maar vind het wel interessant om het te lezen. Is de eerste keer voor mij dat ik een weekend festival doe. dus ben wel benieuwd wat allemaal toegestaan is.

Dirk

Fucked Up
    Iceage
    Built to Spill
    Fontaines DC
    While She Sleeps
    the Nude Party
    Employed to serve
    Bass drum of death
    ….Zou mooi zijn. Pas 59 namen gedropt en ik mis nog wat namen. bij deze.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

neracroft

Fucked Up
    Iceage
    Built to Spill
    Fontaines DC

While She Sleeps
    the Nude Party
    Employed to serve
    Bass drum of death
    ….Zou mooi zijn. Pas 59 namen gedropt en ik mis nog wat namen. bij deze.

Die vette zie ik ook graag komen… Maar While She Sleeps op Best Kept… laat het zo alstublieft!

Ik verwacht pas een 2e pakketje ergens in de tweede helft van maart. En dan eind april timetable met nog wat Casbah/Stage FOUR/… namen?
    Lijkt me zoiets te worden dit jaar qua announcements!

Indiaantje89

While She Sleeps op BKS???

Veel te commercieele metal core voor een festival als BKS hoor.

James

Commerciële pop mag wel (Carly Rae Jepsen, Christine and the Queens) maar commerciële metalcore niet?
    We meten met twee maten jongens…
    (Al hoeft er van mij uberhaupt geen metalcore op Best Kept Secret)

visdave34
    Moderator

Commerciële pop mag wel (Carly Rae Jepsen, Christine and the Queens) maar commerciële metalcore niet?

Commerciële pop mag ook niet!! Bah, weg met die onzin, alleen depressieve singer-songwriters, obscure electronica en rammelende garagebandjes graag…

😉

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

Indiaantje89

Van mij mag het best hoor…

Maar er zit gewoon 0,0 realisme in dat die naar BKS komen. Of mogen we daar ook niet meer reageren van de “ik ben open minded” police.

Wessel

Commerciële pop mag ook niet!! Bah, weg met die onzin, alleen depressieve singer-songwriters, obscure electronica en rammelende garagebandjes graag…

Commerciële pop is natuurlijk ook altijd slecht.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Dillinger

De ‘open minded politie’ houdt stiekem zelf niet van rammelende garagebandjes, obscure elektronica en depressieve singer-songwriters.

visdave34
    Moderator

De ‘open minded politie’ houdt stiekem zelf niet van rammelende garagebandjes, obscure elektronica en depressieve singer-songwriters.

Haha, integendeel. Ik vind het persoonlijk echter wel fijn dat er iets luchtigers bij geboekt worden voor de balans.

En het was maar een geintje natuurlijk hè… Kunnen jullie vast wel hebben.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

noid

😉

En Radiohead.

visdave34
    Moderator

😉

En Radiohead.

Die hebben in hun ontwikkeling alle drie de vakjes wel een beetje aangevinkt… 😉

Dillinger

Haha, integendeel. Ik vind het persoonlijk echter wel fijn dat er iets luchtigers bij geboekt worden voor de balans.

En het was maar een geintje natuurlijk hè… Kunnen jullie vast wel hebben.

Zeker! Persoonlijk ben ik het liefst het hele weekend depressief maar iedereen z’n smaak natuurlijk.
    Enne… nu ben ik al met Carly overstag gegaan maar metalcore als ‘luchtig’ zien, dat vergt nog enige oefening.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door  Dillinger.

mart

Wat meer garagebandjes mag zeker wel. Paar jaar geleden Vant ook erg van genoten. Vorig jaar nog cd meegenomen canshaker pi. Ben benieuwd naar dit jaar. Paar ruigere bandjes buiten de casbah vind ik altijd wel lekker voor de afwisseling. Zeal&ardor mogen wel terugkomen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door  mart.

Jelle

Ik denk dat we wel al een streep kunnen zetten door Ryan Adams..

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door  Jelle.

noid

Ik denk dat we wel al een streep kunnen zetten door Ryan Adams..

Als we de berichten mogen geloven loopt daar al een streep doorheen.

bornlivedie

Net gespot:

Vier avonden in Sydney Opera House, Australië.
    Zoiets moet toch ook in Nederland kunnen… Maarja, World Exclusive. Hoelang zou dit al gepland zijn?

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 4 weken geleden door  bornlivedie.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 4 weken geleden door  bornlivedie.

eloelo

The Cure speelt op dat festival in Groningen. Stoppen nu.

bornlivedie

Oh, poster verkeerd geïnterpreteerd. Het is de World Premiere. Er is nog hoop voor Nederland. Vier avonden Concertgebouw? 😛

Processierups

Oh, poster verkeerd geïnterpreteerd. Het is de World Premiere. Er is nog hoop voor Nederland. Vier avonden Concertgebouw? 😛

Met die data is wel duidelijk dat BKS geen optie voor The Cure is geweest.

Indiaantje89

Wanneer zouden we weer wat nieuwe namen kunnen verwachten?

zworp4

Als ze dezelfde afstand tot het festival aanhouden als vorig jaar (wat met de vorige worp het geval was), zou dat begin volgende week zijn.

25 berichten aan het bekijken - 2726 tot 2750 (van in totaal 3592)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.