Best Kept Secret 2018

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2018

Dit onderwerp bevat 2479 reacties, heeft 111 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wessel 5 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2351 tot 2375 (van in totaal 2480)
  • Auteur

Jelle

Ik ben gewoon blij als er niks wordt geëvacueerd en als mijn tent niet nat wordt. Het kan me verder niet zo heel veel schelen of ik af en toe op het festivalterrein word natgerend.

MixTape

Dubbel post

MixTape

Het gaat er steeds beter uitzien. Vrijdag van 17 tot 19 u regen. Zaterdag droog! Zondag alleen om 19 u regen.

MixTape

…dansen op Four of bij Despacio..

Je bent er echt heel zeker van hè?😉 Toch best sterk dat het vraagteken de grootste hype is én nog niet gelekt!

#SecretEscapes
    #EchtSecret

noid

Ik hoop het gewoon heel erg.

wilmer

Dat is ook iets wat mij verbaasd wat betreft dat vraagteken, dat nog niemand enig idee heeft wat het is (op organisatie na gok ik)

tomdc

Hoi,

Kent er iemand een plek/forum waar ik mijn hotelkamer voor dit weekend kan doorverkopen?
    Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan…

Alvast bedankt,

Tom

Black Lies

Hoi,

Kent er iemand een plek/forum waar ik mijn hotelkamer voor dit weekend kan doorverkopen?
    Wij hadden vorig jaar al een kamer geboekt aan een goede prijs, maar kunnen dit jaar niet naar BKS gaan…

Alvast bedankt,

Tom

Hahaha wat, gewoon annuleren toch? Krijg je nog 50% van je aankoopbedrag terug, zoiets? Ik wist niet dat tweedehands handelen in geboekte hotelkamers een ding was tegenwoordig

LGW: 14-15-16-17 // BKS: 15-16-17-18 // RW: 15-16-18 // Incubate: 15-16'1-16'2 // PP: 13-14 // Dour: 15 // DTRH: 16 // Woo Hah: 15 // FR: 15 // PKP: 15 // Rewire: 16

Dillinger

Weekend tickets uitverkocht. Ben benieuwd hoe druk het dan nu eigenlijk zal zijn.

Processierups

Weekend tickets uitverkocht. Ben benieuwd hoe druk het dan nu eigenlijk zal zijn.

Net zo druk als vorig jaar op de AF- en Radiohead-dagen (want voor vrijdag en zaterdag maar een beperkt aantal dagkaarten). Ik verwacht dat de zondag niet heel veel rustiger zal zijn!

MixTape

Hoi,

Alvast bedankt,

Tom

De facebookpagina?

noid

Morgen is het zo ver. Best Kep Secret 2018!! Wens iedereen heel veel plezier. Dat het maar een mooie editie mag worden met hele goede optredens en goed weer. Ga genieten.

MixTape

Trrrromgeroffel..het vraagteken is geen Despacio

Aldus Roosmarijn op 3fm

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 2 weken geleden door  MixTape.

noid

Net Roosmarijn op de radio, Het is geen Despacio.

MixTape

Haha..tegelijk

noid

Ja leuk!

noid

Ben nu wel extra benieuwd!

Seventheen Seconds

Kensington Unplugged

noid

Kensington Unplugged

Dat zou een droom zijn.

PwoperFish

‘Verwacht er vooral niet teveel van’ zegt ze ook nog. Misschien wel belangrijk detail aangezien iedereen al best hyped is over het vraagteken.

Het voelt toch wel gek om morgen voor het eerst niet richting BKS te reizen. Veel plezier alvast voor iedereen die gaat. Ik ben benieuwd naar de verhalen.

Martijn

Verwachtingsmanagement blijft wel een aandachtspunt voor de BKS-organisatie…

Processierups

Allemaal veel plezier komend weekend!
    En pas op voor teken en rupsen!!

MixTape

Of het is een hele slimme marketingtruc. Despacio hypen om de laatste tickets te slijten. Mijn spionnen ter plaatse zullen het in een paar uur weten. 😉

Jelle

Zou het nog op TV komen? Vorig jaar was het volgens mij wel te volgen, maar ik zie nu in de tv-gids nergens Best Kept Secret staan. Kunnen de mensen thuis mijn bakkes misschien nog zien.

Processierups

Of het is een hele slimme marketingtruc. Despacio hypen om de laatste tickets te slijten. Mijn spionnen ter plaatse zullen het in een paar uur weten. 😉

Dit hebben 3voor12, festileaks, graz, wij e.a. toch zelf gehypet? Enige bericht van BKS was het ‘p.s. ?’ En het blokkenschema. Je zou hen hooguit kwalijk kunnen nemen dat ze Despacio niet eerder ontkend hebben. Niettemin is er over weinig artiesten zoveel gepraat als over ?

25 berichten aan het bekijken - 2351 tot 2375 (van in totaal 2480)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.