Best Kept Secret 2018

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2018

Dit onderwerp bevat 2479 reacties, heeft 111 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wessel 3 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1551 tot 1575 (van in totaal 2480)
  • Auteur

Dillinger

ONE en TWO overlappen sowieso nooit dus dat scheelt al weer. In het ergste geval mis je na de National hooguit vijf minuutjes van Vince, als je een strategische plek vindt bij the National (links vooraan). Moet je natuurlijk nog wel die tent in kunnen…

0

Dillinger

En iedereen al een beetje bij met de nieuwe toevoegingen? Van wat ik nog niet kende bevalt Nadah El Shazly me wel. Er staat op you tube een filmpje van haar in een live bezetting met een waanzinnige drummer. Hoop dus dat ze met deze bezetting komt en niet in haar uppie achter een draaitafel. Verder is de gekte van Los Piranas wel interessant al weet ik niet of dat een uur lang leuk blijft. Ook Nilfur Yanya kende ik nog niet. Stond blijkbaar in de BBC sound of 2018. Vaak geen aanbeveling maar in dit geval toch wel, vind ik. Al met al toch weer een fijne worp want Jay Som , Vagabon , Container, Jlin, Slowdive en Johan zijn erg fijne namen. Meeste kijk ik echter toch weer uit naar Mogwai. Hun laatste was wat langs me heengegaan maar na een paar luisterbeurten kan ik zeggen dat daar echt weer een paar oor versplinterende pareltjes op staan zeg. Ik vraag me af of ze TWO gaan afsluiten? Of toch Spoon?

0

neracroft

Ik zie Spoon toch niet echt een hogere plaats als Mogwai krijgen.

Maar is de laatste 4 jaar Mogwai nog heel veel gegroeid? Want stonden die toen niet rond een uur of 4 in de namiddag op de TWO?

Van de nieuwe worp was ik heel blij met Mogwai, Slowdive, Wavves en Hinds!
    Altin Gun, Pip Blom vind ik ondertussen ook wel leuk klinken.
    Voor de rest zijn er nog volgende namen dat ik op het eerste ‘zicht’ niet slecht vond klinken, maar ben er nog niet uit of ik ze echt goed goed vind: Bedouine, Los Piranas, Tom Grennan, Isaac Gracie, Johan, Gang Of Youths, Vagabon.

Best veel dus, maar de rest vind ik maar niks!

0

Dillinger

Geen idee of Mogwai nog veel gegroeid is maar de andere namen die ik (naast Spoon) in TWO verwacht (UMO, Ty Segall) lijken me geen afluiters. Ty sloot vorig jaar de India af op Lowlands. Bepaald geen volle bak.

Goed dat je Pip Blom noemt. Doet zeker niet onder voor vergelijkbare namen uit het buitenland!

0

Indiaantje89

Nog meer The National fans aanwezig hier?

Hoe zou jullie favoriet setlist er uit zien? De mijne:
    01. Gospel
    02. Guilty Party
    03. Daughters From The SoHo Riots
    04. About Today (terwijl de zon onder gaat).
    05. Anyone’s Ghost
    06. Bloodbuzz Ohio
    07. Appartment Story
    07. Slow Show
    08. Fake Empire
    09. Day I Die
    10. Sea Of Love
    11. Don’t Swallow The Cab
    12. Graceless
    13. Brainy
    14. Conversation 16
    15. Available
    16. Turtleneck
    17. I Need My Girl
    18. Karen
    19. Abel
    20. Mr. November
    21. Terrible Love
    22. Lucky You

Ik kijk er in ieder geval al naar uit :).

0

usthem

Nog meer The National fans aanwezig hier?

Hoe zou jullie favoriet setlist er uit zien? De mijne:
    01. Gospel
    02. Guilty Party
    03. Daughters From The SoHo Riots
    04. About Today (terwijl de zon onder gaat).
    05. Anyone’s Ghost
    06. Bloodbuzz Ohio
    07. Appartment Story
    07. Slow Show
    08. Fake Empire
    09. Day I Die
    10. Sea Of Love
    11. Don’t Swallow The Cab
    12. Graceless
    13. Brainy
    14. Conversation 16
    15. Available
    16. Turtleneck
    17. I Need My Girl
    18. Karen
    19. Abel
    20. Mr. November
    21. Terrible Love
    22. Lucky You

Ik kijk er in ieder geval al naar uit :).

Zeker!
    Ik zou voor zoiets gaan:

Nobody Else Will Be There
    The System Only Dreams in Total Darkness
    Don’t Swallow the Cap
    Day I Die
    Bloodbuzz Ohio
    Afraid of Everyone
    Guilty Party
    Graceless
    I Need My Girl
    Lemonworld
    Apartment Story
    Conversation 16
    This Is the Last Time
    Slow Show
    Carin at the Liquor Store
    Sea of Love
    Mr. November
    Pink Rabbits
    About Today
    —————————-
    Humiliation
    Fake Empire
    Terrible Love
    Daughters of the Soho Riots

ik ben ongetwijfeld nog een hoop vergeten

0

mdekens

Jongens! England is toch één van de mooiste nummers van The National? Waar staat die?

0

neracroft

Ik ga geen hele set bedenken die ik wil zien. Maar ik hoop gewoon dat ze Turtleneck van de nieuwe plaat brengen. Perfect nummer dat iets meer vaart brengt tussen hun merendeel van rustigere nummers. Voor mij het toppunt op de laatste plaat.

0

Wessel

Ja en waar is Vanderlyle Crybaby Geeks.

Mijn voorkeuren gaan vooral uit naar Boxer, High Violet en Alligator. Daarnaast favorietjes zoals Graceless, I Need My Girl en I’ll Still Destroy You.

Wat baal ik dat ik dit jaar niet naar BKS kan. The National is echt mijn gedroomde afsluiter van dat festival.

Als ze Boxer integraal gaan doen dan boycot ik dit festival.

// Lowlands 16-17-18 // Down The Rabbit Hole 18 // Woo-Hah 17-18 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

0

Indiaantje89

Jongens! England is toch één van de mooiste nummers van The National? Waar staat die?

Vind ik niet hun mooiste… maar zou er prima bij passen ja.. net zoals zovele. Wat een top band _O_

0

mdekens

Vind ik niet hun mooiste… maar zou er prima bij passen ja.. net zoals zovele. Wat een top band _O_

Uiteraard. Persoonlijk vind ik England en Vanderlyle Crybaby Geeks wel echt er bovenuit steken. Maargoed; vooral Boxer en High Violet kunnen weinig verkeerd doen bij mij. 🙂

0

Indiaantje89

Uiteraard. Persoonlijk vind ik England en Vanderlyle Crybaby Geeks wel echt er bovenuit steken. Maargoed; vooral Boxer en High Violet kunnen weinig verkeerd doen bij mij. 🙂

Toen ze op Cross-Linx in Eindhoven stonden was Vanderlyle Crybaby prachtig.. een zo’n kleine settings. Met z’n alle zingen, heel intiem was dat, en samenhorend. In de AFAS voelde ik die intimiteit niet. En dat idee heb ik misschien op bij BKS ook wel… En een zwaar emotionele Matt die met Lucky You eindigt. Raap me dan maar op.

0

Dillinger

Ik ken niet veel bands die zo een constante kwaliteit leveren als the National. Heb niet echt een voorkeur qua set. Hoop wel dat I still Destroy You er in zit.

1+

Wessel

Toen ze op Cross-Linx in Eindhoven stonden was Vanderlyle Crybaby prachtig.. een zo’n kleine settings. Met z’n alle zingen, heel intiem was dat, en samenhorend.

Stop making us jealous!

// Lowlands 16-17-18 // Down The Rabbit Hole 18 // Woo-Hah 17-18 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

0

Indiaantje89

Toen ze op Cross-Linx in Eindhoven stonden was Vanderlyle Crybaby prachtig.. een zo’n kleine settings. Met z’n alle zingen, heel intiem was dat, en samenhorend.

Stop making us jealous!

Dat was die show., dus je kan er nog van nagenieten.. Vanderlyle valt net buiten de opname. Maar ik denk wel dat dit de beste show ooit was die ik heb gezien. Was echt zo’n show waar er magie in de lucht hing _O_.

0

Dirk

Ik ben geen the National fan. Ik ben wel aan “het proberen’ ze nog interessant te gaan vinden voor het festival begint.
    In dat geval is het goed om hierboven dan te snappen op welke The National-nummers ik dan moet focussen.
    Sorry, ik ben een barbaar: Ik ben dan weer meer een LCD Soundsystem liefhebber.

BKS 13 14 15 16 17 18 - PP 84 85 86 87 88 89 94 95 97 98 99 00 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 15 16 18 - RW 85 86 87 93 96 05 09 17 - LL 93 94 95 96

0

Indiaantje89

Lamb naar Camp Moonrise, jammer had ik ook wel graag gezien.

0

Baas

Wat ik het mooie vind aan The National is dat ze zelf ook wel doorwisselen in de set. Want ze hebben echt een heleboel goede nummers. Dit zou een set zijn die ik heel fijn vind:
    01. Nobody Else Will Be There
    02. Guilty Party
    03. Baby We’ll Be Fine
    04. About Today
    05. The System Only Dreams In Total Darkness
    06. Bloodbuzz Ohio
    07. Squalor Victoria
    08. England
    09. This Is The Last Time
    10. Secret Meeting
    11. Don’t Swallow The Cap
    12. Graceless
    13. Karen
    14. Conversation 16
    15. Afraid Of Everyone
    16. Turtleneck
    17. I Need My Girl
    18. The Geese Of Beverly Road
    19. Sleep Well Beast
    – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
    19. I’ll Still Destroy You
    20. Gospel
    21. Mr. November
    22. Terrible Love
    23. Vanderlyle Crybaby Geeks

Pinkpop '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16. Rock en Seine '13 '16. Best Kept Secret '17 '18. Lowlands '17 '18.

0

noid

@neracroft Johan zo in De Wereld Draait Door

Heerlijk om te zien. Nog meer zin in optreden Johan!

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  noid.
    0

jacobz

Ik hoop erg op the Geese of Beverly Road, wat een nummer zeg! En Ada (geschreven door Sufjan, doen ze niet vaak live). Maar zoals hierboven aangegeven is eigenlijk alles van The National wel goed.

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  jacobz.
    1+

Processierups

The National op cross linx was inderdaad geweldig, zeker in Eindhoven! Heb ze toen twee dagen achter elkaar gezien (ook in de rode doos in Utrecht Leidsche Rijn). Locatie helpt; moet dus goed komen op BKS!

0

noid

Zaterdagtickets ook bijna uitverkocht. Gaat denk ik een uitverkochte editie worden want verwacht dat de zondagtickets en weekendtickets ook wel gaan uiverkopen. Zou dan de eerste keer zijn dat alle kaarten verkocht zijn.

0

markr

Does anyone know how much a train ticket from Amsterdam to Tilburg is and if it can be booked at the train station on the day?

0

neracroft

@neracroft Johan zo in De Wereld Draait Door

Heerlijk om te zien. Nog meer zin in optreden Johan!

Als dat ergens te herbekijken valt, mag er altijd een linkje gedropt worden. Wil het wel een deftige kans geven en een recente live opname lijkt me daar het beste voor!

0

Black Lies

Does anyone know how much a train ticket from Amsterdam to Tilburg is and if it can be booked at the train station on the day?

It can, look for the yellow machines. Will probably be about €25.

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  Black Lies.
    0
25 berichten aan het bekijken - 1551 tot 1575 (van in totaal 2480)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.