Best Kept Secret 2017

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747


Best Kept Secret 2017

Datum: 16 t/m 18 juni
Locatie: Event Centre Beekse Bergen, Hilvarenbeek (NL)
Genre(s): Alternatief, Rock, Pop, dance, elektronisch, hiphop, R&B, metal, indie, punk, folk.

Alle informatie over line-up & kaartverkoop: http://festileaks.com/best-kept-secret-programma-2016
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Wat zijn dit jaar de kanshebbers voor Best Kept Secret Festival?

Ik denk/hoop op: Nick Cave & The Bad Seeds, Arcade Fire, The XX
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Drie prima headliners! Zou hier ook voor tekenen. En compleet onrealistisch is het ook weer niet. Komen alledrie niet beter tot hun recht op een ander festival. In Nederland dan.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Dat zijn drie mooie headliners inderdaad, als er eentje al waarheid zou zijn is het al mooi. Misschien ook wel een Bon Iver? Of is die te klein als headliner? Mits hij een festivaltour doet btw.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Bon Iver en The National organiseren samen een festival, Eaux Claires, dat 16 + 17 juni plaats vind. Dit sluit niets uit, maar de kans lijkt me wel heel klein dat een van deze 2 dan op BKS staat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dat zijn drie mooie headliners inderdaad, als er eentje al waarheid zou zijn is het al mooi. Misschien ook wel een Bon Iver? Of is die te klein als headliner? Mits hij een festivaltour doet btw.
Als Jamie xx een headliner is dan is Bon Iver dat zeker, overgens zou Frank Ocean ook niet misstaan ofwel? Als is de kans dat die op een Amerikaans festival staat natuurlijk groot bv Bonnaroo
 

Yvar de niks

Playlistbediener
12 mei 2015
20
0
Ik dnek overigens niet dat Nick Cave met dit album uitgebreid gaat touren. Lijkt me toch net iets te persoonlijk. Arcade fire en the xx lijken mij prima headliners
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Zou een trio The XX - Arcade Fire - Nick Cave niet wat aan de dure kant zijn? Dat zijn drie acts die qua gage minstens evenveel zullen vragen als een Editors anno 2016 of Arctic Monkeys anno 2013. Ik zou dan eerder geld zetten op The XX, Arcade Fire/Nick Cave en een derde headliner van het kaliber James Blake/Frank Ocean.

The XX - Nick Cave - James Blake, met o.a. Grizzly Bear, Swans en Grandaddy als sub of headliner TWO. Dan kan ik BKS toch echt niet meer gaan missen.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Is inderdaad een heel persoonlijk album van Nick Cave. James Blake nog niet aan gedacht, zou mooie naam zijn. Verder lijken me o.a. Grandaddy, Swans, Cage The Elephant, Thee Oh Sees en Kevin Morby tof voor BKS!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bon Iver en The National organiseren samen een festival, Eaux Claires, dat 16 + 17 juni plaats vind

Kuuuuuut, is dat komende jaar in Juni ja? dat is wel eventjes een flinke domper.
Op The XX durf ik gewoon nog steeds geen geld in te zetten. Elk jaar denk ik dat ze komen en dan wachten ze weer.
Arcade Fire lijkt me dat die bovenaan het lijstje staan.

Verder een greepje toevoegingen.
Local Natives, Moderat, Goodspeed You! Black Emperor en eventueel return of Sigur Ros?

Misschien nog kleine hoop voor Fleet Foxes?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Dromen mag...

Arcade Fire - Weezer - Morissey
Regina Spektor - Mogwai - The Coral
The Postal Service - ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead
Nick Murhpy (fka Chet Faker) - Thurston Moore - 65daysofstatic
Wavves - Car Seat Headrest - Thee Oh Sees - Pinback
King Gizzard And The Lizard Wizard - Whitney - Allah-Las
White Lung - Modern Baseball - Pinegrove
Yung - The Hotelier - Marble Sounds
The Parrots - Stephen Steinbrink - Mozes And The Firstborn



 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
neracroft wrote:
The Postal Service

Uit elkaar/komen de komende jaren zeker niet bij elkaar.

Lijkt erop dat Death Cab For Cutie snel weer met nieuwe werk zal komen.

Death Cab is ook leuk, zeer goed vorige keer op BKS.
Maar The Postal Service staat toch heel hoog op mijn "wil ik absoluut ooit live zien-lijstje".

En de laatste jaren verschiet ik niet meer zo hard van onverwachtse "reunies". Denk maar aan: The Replacements, Misfits, Guns 'n Roses, At The Drive In, Ween,
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En de laatste jaren verschiet ik niet meer zo hard van onverwachtse “reunies”. Denk maar aan: The Replacements, Misfits, Guns ’n Roses, At The Drive In, Ween,

Daar heb je zeker gelijk in maar The Postal Service zal nog zeker een aantal jaren op zich laten wachten.
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
The Stone Roses
13 juni - Belfast
17 juni - Londen
24 juni - Glasgow

Tussendoor headlinesetje op Best Kept Secret? Ga er vanuit dat ze ook wel een mooie spot, misschien zelfs headlinespot, zullen krijgen op Glastonbury.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hoe graag ik ze ook eens wil zien en hoe kut het mogelijk kan zijn.... Lijkt me dit geen slimme boeking voor BKS. Ze willen doorgroeien of qua bezoekersaantallen gelijk blijven. Dan lijkt me een headliner als Stone Roses niet helemaal op z'n plaats.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Snap helemaal wat je bedoeld. Maar ik ben bang dat het gewoonweg niet rendabel is voor BKS on ze te boeken. Zover ik het de afgelopen jaren volg heb ik het idee dat The Stone Roses een redelijk prijsje vragen omdat ze alleen grote shows in de UK doen en daarbuiten eigenlijk niks.
Neem daarbij dat hun gig op Pukkelpop 'tegenviel' en maar weinig man aantrok.

Het is zeker een naam die past in het plaatje, maar of het een slimme zet is...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Qua publieksaantallen zou het nog wel meevallen gok ik, BKS is toch een stuk kleiner dan Pukkelpop. En duizenden Britten beginnen spontaan een vliegtuigticket te boeken als ze horen dat ze voor 70-80 euro Stone Roses in zo'n kleine setting kunnen zien. Maar het prijskaartje zou volgens mensen van MOJO enkel betaalbaar zijn voor de majors in de Benelux, dan kan je BKS zijnde dat geld beter richting een Arcade Fire of Nick Cave gooien.

Idem geldt voor The Strokes trouwens: gaan nog steeds af op hun Amerikaanse/Britse populariteit om een hoge gage en headlinerplek te eisen. Verklaart mee waarom die mannen hier al een eeuwigheid niet meer gespeeld hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken