Best Kept Secret 2013

Bas

Playlistbediener
Access All Areas
29 sep 2012
39
0
De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op het evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.

Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken

Informatie
Volgende datum: 21 juni 2013 (vr) – 23 juni 2013 (zo)
Locatie: Event Centre Beekse Bergen, Hilvarenbeek (NL)
Website: www.bestkeptsecret.nl
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Gaat er iemand hier naar toe van dit forum? Ben namelijk wel benieuwd hoe dit bevalt. Ik zou opzich wel hebben willen gaan, maar ga die zaterdag al naar Bruce Springsteen in Nijmegen.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Ik ben aanwezig. Was super enthousiast na de eerste rits namen. De volgende ladingen konden me minder bekoren, al zaten daar ook echt toppers bij. Bloc Party en Two Door Cinema Club is begrijpelijk maar voor mij persoonlijk minder interessant. Toch al met al een prachtig affiche voor de eerste editie. Verwacht ook veel van de opzet en organisatie. Toch baal ik nog steeds enorm van het het feit dat The National er niet staat. Dat was toch echt een logische optelsom.
 

Tijs

Nieuw lid
27 mrt 2013
2
0
Beste alternatieve/indie affiche van Benelux!
Voor gelijkaardige festivals moet je al snel naar Polen of Spanje, dus gewoonweg top!
Ik ben van de partij!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ze hebben en 'vine'-video gepost, met een zanger er in. Volgens mij is dat Dan Smith, de zanger van Bastille. Dat zou zeer tof zijn!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Belle And Sebastian hebben alle optredens in juni gecanceld, waaronder Best Kept Secret.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Ja Bastille is wel te verwachten. Ben benieuwd wie b&s gaat vervangen...
 

Ruben

Nieuw lid
22 mei 2013
2
0
Op zich geen slechte timetable. 3 Ergernissen: Ik ben heel erg benieuwd naar Splashh, maar die spelen tegelijk met Bloc Party, dus weet niet waar we dan heen zullen gaan. TDCC en Alt-j wilde ik toch wel helemaal zien, maar dat kan nu niet omdat ze elkaar deels overlappen. En Alt-J overlapt The child of Lov weer, waar ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar ben, dus misschien gaan we Alt-j dan maar laten schieten.

Wat vinden jullie ervan?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
zeer jammer dat Macklemore tussen Bloc Party en Arctic Monkeys staat, had ik wel willen zien. Verder tevreden aangezien ik alleen vrijdag ga
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken